12

Yüzünüz çiçek açsın

 
Soguk ama günesi parlayan bir günden hepinize merhaba :)
Umarim sagliginiz yerindedir ve etrafinizda enerji dolu, sevgi dolu insanlar vardir.

Mektup gibi bir baslangic oldu evet :) Herzaman icimden geldigi gibi yazmaya calisiyorum, akisina birakmak iyi oluyor. 
Yukarida "enerji dolu insanlar" demisken bu konuyu biraz acalim istiyorum.
Ilk önce bunun zitti olan enerjisiz insanlari tanimlarsak? Ben bir baska deyisle negatif enerji yüklü olanlar diyebilirim. Yani hayata bakislariyla, hareketleriyle, konustuklariyla, yaptiklariyla negatif bir duygu olusturan...
Mesela birisi benim yanimda hep birilerini cekistirip duruyorsa, bana hep hayatinin olumsuz yönlerini anlatiyorsa, sorunlar karsisinda cözümcü degilde maglup olmus gibiyse hep, cabucak kabalasabiliyorsa...vs. Iste bu kisi benim icin cevremde fazla görmek istemedigim negatif kisidir. Yani onun yanindayken ancak icime olumsuzluklar girer, bana da bir kenarindan birsey yapisir...
Halbuki pozitif enerjili insan öyle mi? Girdigi ortama günes actirir adeta, agzindan kelimeler cikarken bile sizi rahatlatir, bolca gülümsemeyi huy edinmistir, baskalariyla cok isi olmaz, olumsuzluklar karsisinda da canli kalabilmeyi korur/cabalar, doluya tutulduysaniz size korunak gibi olur, ayri bir güven verir, sevgi verir.
Iste herzaman böyle kisilerin cevremizde olmasini diliyorum Allah'tan. 

Konunun ilham kaynagi: Sabah metroda karsimda biriyle konusup cok icten gülücüklerini savuran makyajsiz kiz ile diger tarafta duran yüzüne makyaj yapmaya calismis ama surati cok asik duran bir kadin...

Bir insani en güzel yapan makyaj gülümsemektir, hem de bedava ve yan etkisiz :) 

Haydi simdi hayat nasil olursa olsun birazcik gülümseyin :)


12 comments

GÜLÜMSETEN yazı için teşekkürler canım :) Bende seninle aynı fikirlerdeyim. Çevremizdeki insanlar bizim yaşamımızdır. Çevre çok etkiliyor insanı. Hep senin gibi pozitif insanlar olsun çevremizde inşallah. İyi ki varsın :)

çok haklısın insanın en güzel makyajı gülümseme tüm insanlara çook yakışıyor... Dediğin gibi üstelikte bedava ama nedense bazı insanlar bu konuda daha cimri olup sık gülmekten çekiniyor ama halbuki ne kadar çok gülse o kadar mutlu olur onun farkında değil :))
güzel bir yazı olmuş senin yazını okurken bile içime enerji yüklendi ne kadar içten yazdığın çokk belli...
sevgiler :)

6/11/13

ellerıne saglık ne guzel demıssın. Bu gunlerde ben de ınatla pozıtıf olmaya calıssam da yorgunluktan mıdır nedır hep negatıf seyler yasayabılıuorum. haklısın gulumsemeyı bırakmamak gerek

@melek inanBen de okudugun icin tesekkür ederim :) Insallah, amin, sen de iyiki varsin :)

@tokideki sesEvt bir cekingenlik ve kisitlama var gülümserken, bu da asilmasi zaman alacak bir durum sanirim...NE mutlu gülümsemeyi hic ihmal etmeyenlere :)
Tesekkürler, benden de sevgiler :)

@Yusuf ve Yunus`un annesiInsallah kisa sürede gecer etrafindaki tüm negatiflikler..Zaman zaman her insana ugruyor ama tek fark bazisinda fazla yer edinebiliyor, biz müsade etmemeye calisalim insallah :)

7/11/13

beğenerek okudum ve gülümsedim... yazı bana çok şey anlatıyor ablacım.. bana kalsa içimi dökeceğim şuracıkta ama kalsın kirletmeyeyim burayı.
sevgiler ablacım :)

7/11/13

Gri bir günde, gökkuşağı renklerini doldurdun odama :) ne kadar da harika, keyifli bir yazı olmuş. Benim için günün sözü: "Bir insani en güzel yapan makyaj gülümsemektir, hem de bedava ve yan etkisiz"
benim de minik bir blogum var :) bana da beklerim..

@Kerime GünaydınNe demek estg. herzaman dinlemeye acigim :) Insallah o icindeki seni rahatsiz eden hersey bir an önce kaybolur giderler..Sevgiler :)

@Sezin UludağBenim icin ise günün sözü "Gri bir günde, gökkuşağı renklerini doldurdun odama" olsun :) Mutlu oldum o renkleri katabildigim icin.
Ugrayacagim ins. ;)

Cok haklisin, cok ..
Gulumsemenin önemini ve kolayligini cok cabuk unutuyoruz bazen ..

@Gelin AyşeUnutuyoruz maalesef cnm, bu yaziyi ayrica kendime not düstüm. Yapimiz geregi bazi seyleri arada bir hatirlamamiz gerekiyor...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top