14

Teşekkürler Sevgili Okuyucu


 
Ekim ayi sonunda blogum 8 yilini bitirdi ve 9'a dogru ilerlemeye basladi :)

Blog sevgi ve emek isidir, öyle anlik sevgi ile kurulursa cabucak sonu gelir. Ama insan yazmayi, paylasmayi sevdigi gibi bir de blogunu seviyorsa yazar durur benim gibi...Bazen olur ara verir dünya mesgalesi yormustur belki...Ama sonra yine geri gelir, bir kucak dolusu özlemle sarilir, yeniden yazmaya baslar mutlulukla :)

Yeni blogculardan yazanlar cok oluyor, ilk basta karisik geliyor hersey...vs. diye. Bu herkeste böyleydi emin olun, zamanla bir insani tanir gibi blogu da her milimiyle tanimaya basliyorsunuz. Yani daha bastan pes etmeyin! Ayrica bir baska önerim, popülerlik ya da maddi beklenti icin yazmayiniz. Cünkü sevgisiz hicbir isin devami gelmez.

Bunca yildir bir sürü insan tanidim blog vesilesiyle, tanimaya da devam ediyorum :) Iclerinden bazilariyla arkadas olduk, bazilariyla arkadastan da öte... Bazilari vefasiz cikti, bazisi mecburi gitti...
Her biri deneyimdi benim icin, topladim biriktirdim, hosuma gitmeyenleri ayirdim ve ders cikararak cöpe attim.

Yukaridaki güller nacizane tesekkür hediyem sizlere :) Beni takip ettiginiz, hayatimi paylastiginiz, yorum biraktiginiz, dua ettiginiz, beni düsününce gülümsediginiz, gelip okuyup güzel duygular beslediginiz, destek oldugunuz, sevdiginiz... icin :)

Tesekkürler ❤
Hep beraber nice yillara insallah.

 ***

 Not: Bloguma 8 yas icin yeni Header yapmak istiyorum ve yakinda bir cekilis baslatabilirim :)

Biraz Nostalji :
 
 

14 comments

12/11/13

nice mutlu yıllar olsun inşallah :)
blogunu zevkle takip ediyorum ama yorum yazmıyorum sessiz sessiz okuyup çıkıyorum :)
sevgiler

12/11/13

Nice yillara Kelebek!Seviyorum bu sicacik blogu ;)

Canım benim ne güzel de ifade etmişsin duygularını. Allah daim etsin inşallah blog sevgini. Bana çok iyi örnek teşkil ediyorsun. Blogun çok içten ve sevgi dolu. Bende sana teşekkür ederim paylaşımların için :)

nice mutlu yılları olsun kelebek gibnin de bizlerde senin yazdığın sıcak postlarını okuyalım :)

merhabalar öncelikle nice senelere inş, ne mutlu sizin adınıza bende çok sevindim ,umarım bende böyle uzun yıllar kalıcı olabilirim, sizi izlemeye almıştım ama sık sık ziyaretinize gelemedim, böyle bir postta görünce yorum yazmak geldi içimden keza bizi bizleride anlatmışsınız,bende bloğumu çok seviyorum çünki , gerçekten blog işi gönül işi sevmeden hiç bir şekilde başarılıda olamaz insan,selamlar sevgiler

Galiba ben takip edeli 6 yıl olmuştur :) o zamanlar blogum yoktu. Bu ay benimki nasipse 1. yaşına girecek.. yıllar çok çabuk geçiyor ...

13/11/13

nice senelere :) yaklaşık 2 yıldır blogunun takipçisiyim..inşallah daha uzun süre bir arada oluruz ..

@Kerime GünaydınCok tesekkürler, hep beraber insallah. Arada böyle ses beklerim yine ^^ Sevgiler

@AishaBu sicacik blogun sahibi de seni seviyor :) Tesekkürler.

@melek inanIctenligim ve sevgim sizlere de yansiyorsa ne mutlu bana ^^ Tesekkürler ;)

@tokideki sesTesekkürler, hep beraber nice yillara insallah :)

@suzan hobiMerhabalar Suzan, iyiki yorum yazdiniz cok tesekkürler, sessiz takipcilerimin ses vermesi hep mutlu etmistir beni :) Insallah yasli nineler olarakta yaziyor olabiliriz ^^ Sevgiler

@resim defterimmEvt yillar su gibi geciyorlar, bayagi eski takipcilerimdenmissiniz, tesekkürler :) Insallah nice yillara daha beraberce...

@ipekSagol Ipekcim, sen beni hep takip et insallah, cünkü bu bana ancak ugur getirir :) Insallah hep birlikte nice yillara...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top