6

Stuttgart'tan Bir Kutu Sevgi


Instagram'da güzel bir insan tanidim, daha ilk gördügümde icim isindi kendisine.
Bu güzellik bana eger kabul edersem posta göndermek istedigini yazmisti. Tabiki böyle icten bir soruya ancak "evet" diyebildim ve bu da Allah'in bir lütfu diye cok sevindim :)

Postayi aldigimizda kizimla nasil giristik paketi acmaya bu kismi hic anlatmayayim ^^ Kutu puantiyeli bir kagida sarilmisti, puantiye sevdigim biliniyormus demek :) 


Kutuyu acinca hos bir koku yayildi icinden...Kalpler büyüttügü agaclarini sulayan kizin bulundugu karti cok begendim. Arkasindaki nottan bir cümleyi buraya da yazmak istiyorum: "Dünyadaki en büyük yoksulluk, arkadassiz kalmaktir."
Umre'den getirdikleri hurmalardan da nasibimizi aldik :) Rabbim kabul etsin insallah.
Elmalari görünce hemen basladik atistirmaya...Sevgili Yasemin bu yaz Kayseri'de kendi elleriyle dilimleyip kurutmus ve bana da göndermis olmasi nasil mutlu etmesinki :)
Notebook/Tab kilifi ve kalemlik takimini da belki kizimin kullanmasi icin saklayacagim, cok zarifler.
Kitapligimda olmayan ve henüz okumadigim bir kitap cikmasi da beni ayri mutlu etti, "Iki Cami Arasindaki Ask" (icinde kitap ayraciyla).

Yaseminin güzel yüregine saglik, bu bayram tanimadigi birini sevindirmeye niyet etmis ve basarmis oldu da, Rabbim de onu hep sevindirsin :)
Kendisinin blog yazari oldugunu sonradan kesfettim: Incir Agaci'ndan


*Bu vesile ile bana simdiye dek mektup/posta göndermis olan herkese coook tesekkür ederim, hepsini hatira olarak sakliyorum bir kutuda :) Baska nerelerden postalarim gelmis merak edenler BURADAN takip edebilirsiniz.


**************


Yazima son vermeden önce bir etkinlikten bahsetmek istiyorum. Sevgili Taze Kahve tam da blogunun adina yakisir türden etkinlik baslatmis, ben de katildim :)


6 comments

Bu ne güzel bir yazı böyle. Okurken senin kadar bende mutlu oldum. Allah çevremizde böyle insanların çoğalmasını nasip etsin inşallah :)

30/10/13

böyle süpriz hediyeler almayı ve yollamayı çok seviyorum, bugün galiba senin bloğunda takılcam ne çok şey kaçırmışım, 2008 postlarını bile okuyorum :)

@melek inanInsallah, amin :)

@Dürr-i YektaBen de cok seviyorum :)
Tesekkürler ;) Umarim keyifli okumalar olmustur :)

insan nasil sevinmesinkiii. ben bile brda bayildim :)

@Gelin AyşeEvt cnm cok mutluluk verici bir duygu bu :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top