8

Ikinci Sınıf


Benim biricigim 2. sinifa basladi ve hatta bir ayi bitmis olacak :) 
Ilk günler kendi bile ne cabuk 2. sinifa geldigini anlayamadigini, rüya gibi geldigini falan söyledi ^^ Gercekten zaman ne cabuk gecmisti...
Bugün de mesela ayakuclarinda durup kendini elinden geldigince uzun yapmaya calisti ve benimle boy ölcüstü, sonra da gidip babasina "babaa ben annemin taaa burasina geliyorum" falan dedi sevincle ^^
O büyüdükce ben de büyüyorum onunla, cünkü hayatta ne kadar deneyim kazansak bile yine acemi oldugumuz, bilmedigimiz konular cikiveriyor karsimiza...


 Okula baslamadan kisa süre önce de biri üstten ve biri alttan olmak üzere iki disi düstü :) Üstüne bir de saclarini kestirmeye karar verdik derken  tipi nasil da degisti :P Suanki haliyle daha bir sevimli geliyor bana ^^ Saclarinin modelini son anda karar verdim ama o da ben de cok sevdik :) Biraz vintage tarzi oldu sanki, arkalar kisa ve öne dogru uzun...


Okumayi ögreneli severek okuyor masallah, ben de kendi cocuklugumda sahip olamadigim kitaplara o olsun istiyorum ve her firsatta birseyler aliyorum :) Yukaridaki resimde de en son aldigimiz Heidi'yi görüyorsunuz :) Ayrica özel ilgi alanlarindan biri olan cizgi roman okumaya da devam ediyor.

Bazen icimde yagmur yagarsa kizim da benim gökkusagim oluveriyor, renkleniyorum yeniden...Allah'im sana sükürler olsun bana böyle degerli bir hediye verdigin icin :)

Simdi onu okuldan alma zamani yaklasiyor, hadi bana müsade, hepinize hayirli günler :)
 

8 comments

Hayırlı uğurlu olsun inşallah canım. Maaşallah dilanur hakkındaki düşüncelerimi sana bol bol söylüyorum zaten. Çok akıllı maaşallah :)

saçları çok güzel olmuş..İkra ile yaşıtlar.başarılı bir eğitim yılı dilerim..Neyran..

25/9/13

okulunuz hayirli olsun. salar da guzel gorunuyor iki oglum var benim iste bu secalar yuzunden bir de kizim olsun istiyorum ;)

@melek inanTesekkür ederim cnm :)

@MOR CAFECok tesekkürler, evet yasitlar :) Ikra'ya da hayirli ve basarili bir yil olsun insallah :)

@Yusuf ve Yunus`un annesiTesekkürler, insallah bir de kiz olur devaminda ^^
Sevgiler :)

Ne güzelde anlatmışsınız. Maşallah kızına hem güzel hem akıllı. Oğlum 1,5 yaşında ve ben şimdiden alışsın diye ona kitaplar alıyorum,okuyorum. Çoğu zaman kendisi içine bakmak istiyor, resimler renkler onu cezbediyor fakat heyecandan bir süre sonra yırtıyor. :-) Kıymetini bir gün anlayacak.

@KIRMIZI PAPUÇLARTesekkür ederim, kesinlikle cok iyi ediyorsunuz ;) Tüm aileler kitap sevgisi verme konusunda bilincli olsa keske..

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top