12

Günümüz Başladı

Bu yanda gördügünüz liste bir süre önce duyurusunu yaptigim Hatim Günü Etkinligimizin ilk listesi :)
Yani Eylül ayinda kimler hangi Cüz'ü okuyacak onun listesi...
Bazilarinin ismi birkac kez yaziyor cünkü, annesi, kardesi...vs. katildi.
Rabbime blog ve Facebook sayfamiz vesilesiyle böyle hayirlar nasip ettigi icin sükürler olsun :)

Bu etkinligi bilmeyenler icin kisaca yaziyorum: Bir kisi ayda bir Cüz okuyacak, bu sekil her ay devam ederek beraberce ayda bir Hatim yapmis olacagiz. Bu etkinlikteki amacim Kur'an-i Kerim'i daha cok okumaya tesvik etmektir...Egerki sizlerden yine talep olursa 30 kisilik bir grup daha olusturup ayda iki ayri Hatim yapmis olabiliriz? Isteyen diledigi zaman aramizdan ayrilabilir, onun yerini dolduracak kisi aranir.

Allah tüm katilanlardan razi olsun, cünkü onlar olmadan bunu tek basima uygulayamazdim.
Müslüman kardesligini göz önünde bulundurup beraberce birseyler ortaya cikarmak cok güzel bir duygu.

Selam ve Dua ile :)



 

12 comments

3/9/13

Bir dahaki sefere benide ekleyin lütfen.Bravo sizi kutluyorum sayenizde sevap alacaz.

Böyle bir hayra vesile olduğun için asıl Allah senden razı olsun canım :)

4/9/13

Beni de eklersen yeni gruba sevinirim canim...

Çok güzel bir etkinlik... Allah nasip ederse ben de katılmak isterim :)

Okudum ben bitti :)

çok güzel bir etkinlik.. bir dahaki aya ben de katılmayı çoook isterim...

@sevalin dünyası...Seval Hanim, suan icin bos Cüz yok, ancak ikinci bir Hatim grubu olusturursak size de yer vermek isterim insallah. Yorumunuz icin tesekkürler :)

@melek inanAmin, cümlemizden insallah :)

@FilizFiliz, bu etkinlik Facebook sayfasi üzerinde aktif halde, bazen Cüz'lerin yeri bosalabiliyor, oradan takip edebilirseniz sevinirim, ya da yeni ikinci bir Hatim grubu olusturabilirsek (30 kisi)... Ilginiz icin tesekkürler :)

@resim defterimmTesekkürler, ins.katilmaniz nasip olur :)

@melek inanAllah razi olsun ve kabul etsin cnm :)

@EMİNE ÖZTÜRKEmine hanim Facebook sayfamizdan takip ederseniz bazen bos yer olabiliyor...Blogta güncel olarak bildiremeyebiliyorum. Insallah sizi de görmek isterim bu hayirli etkinligimizde, sevgiler :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top