4

Bayramlık


 
Bayramin son gününe girdigimiz bu dakikalar tüm blog okuyucularimin bayramini kutlamak istiyorum; Rabbim hep beraber nice saglikli, mutlu, huzurlu ve seker tadinda gececek bayramlar nasip etsin insallah :)


Her bayram oldugu gibi bu bayram da hediyelestik. Kizim nasil heyecanliydi bana aldiklarini begenecek miyim diye :) Onun beni düsünerek aldiklari ufak tefek degillerdi benim icin, hepsi ayri degerli geliyor gözleri parildayarak bakan bir cocuktan gelince :) Esim ise bir süre önce beraber gezinirken görüp begendigim cantayi almis, tam vintage tarzi, fiyonklu ve birde rengi öyle tatli kiiii :) Yalniz görenler etekle beraber uydurup aldim zannetti ama tamamen tevafuk bir uyum oldu (fotoda tam belli olmasada...) Bayrama aldigim kiyafetimi de gercekten severek giyindim bugün, yas kac olursa olsun bayramlik mutlu ediyor insani :) 
Kizima ise sevecegi tür tatil kitabi ve epeydir dilinden düsmeyen oyuncak ütü masasi aldik, birkac kez "cok begendim bayram hediyelerimi" deyip durmasi mutlulugunu yansitti, o mutlu=biz mutlu :)


Bir ay bolca dinledigim Maher Zain'in "Ramadan" adli parcasiyla bu yazima son veriyorum, keyifli dinlemeler :)


Not: Bu siralar Facebook sayfamizda ummadik anlarda Header hediye etmek istiyorum, ilgilenen tüm blogcu okuyucularima duyrulur.

4 comments

10/8/13

Kombini cok merak ettim,ama cantaya bayildimm kesin varya muhtesem bisey olmustur hepsi bir arada,gömlegine ztn hayranim biliyosun:)Dilaya asiladiginiz bayram coskusu takdire sayan ztn,keske her anne baba bunun bilincinde olabilse :/
Hayirli Bayramlar Cesu...

10/8/13

ben de bayramlık olarak çizgili eteğimle siyah ince ceketimi kombinledim :)
iyi bayramlar dilerim :)

gecmıs bayramın mubarek olsun aryıca outfıtın cok guzel

Bayramlıklarını çok beğendim canım :) Bende bundan sonraki bayramlarda bu tarz g,yerim inşallah. Sevgiylee...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top