5

Cuma Postasi 5

Selamlar, yine biriken Cuma kartlarindan birkacini sizlerle paylasmak istiyorum :) 
Begendiklerinizi paylasabilirsiniz ama lütfen kaynak belirtiniz, emege saygi gösteren herkese cok tesekkürler :) Tüm kartlari görmek isteyenler Photo SU'ya davetlidir.

Rabbim bu güzel Cuma günü ve Ramazan hürmetine tüm dualarimizi kabul etsin.








Not: Hatim Günü etkinligimiz icin kisi sayisi daha yarilanmadi bile, ilgilenenler bana yazarsa sevinirim.
 
*Daha önceki paylastigim kartlari görmek icin Cuma Postasi-1, Cuma Postasi-2, Cuma Postasi-3, Cuma Postasi-4 'e bakabilirsiniz.


5 comments

26/7/13

Canım cuma kartların çok güzel facede de zaten hep paylaşıyorum :) eline sağlık.

cuma kartları birbirinden güzel :)

@bgül roseTesekkür ederim :)

Ben de cuma kartlarını hep facede paylaşan güruha dahilim sanırım. Hepsine de bayılıyorum çünkü,ruhunun zerafetini döküyor ortaya bu kartlar şeker kardeşim benim. Öpüldün çok hem de çok ;))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top