10

İyi ki doğdun ♥


Bugün özel bir gün...
Ondan bahsetmek anlatmak isterdim, kelimeler yetmezki hayatini okurkenki hissettiklerime...
Onun gibi olmak imkansiz belki ama olmaya calismakta güzel :)
Iyiki dogdun Peygamberim, iyiki bizlere isik tuttun, yoksa bu karanlik zorlu yollarda nasil görecektik önümüzü...

Bu özel gün hepimize hayirlar, güzellikler, afiyetler, sihhatler getirsin insallah.

Not: Kandil vesilesi ile aniden ortaya cikan bir kararla Kur'an-i Kerim hatmi yapalim dedik Facebook sayfamizda ama henüz cok az katilim var... Sizlerden Cüz alip bu sevaba ortak olmak isteyen varsa yazarsaniz sevinirim :)


10 comments

Hayırlı kandiller Ceyda ablam :)

23/1/13

sizin de kandiliniz hayirli olsun.

Adsız
23/1/13

Sizin de kandiliniz mübarek olsun :) Ben aldım zaten facebook sayfanızdan :)

ne güzel yazmissin yine, gözlerim doldu! hayirli kandiller!!!

kandiliniz mübarek olsun

Kandilin mübarek olsun canım
Allah kabul etsin dualarımızı

yüreğine sağlık.hayırlı kandiller

24/1/13

kandilimiz mubarek olsun. bloğuma beklerim http://akaree.blogspot.com/

Benim gibi yeni bir blogçunun mimine katılmak siter misin bilmem ama ben seni mimledim :)

Hepinize cok tesekkürler kandil mesajlariniz icin Allah razi olsun :)

Capon palugu simdi bakacagim ama mimleri maalesef pek yazma firsati bulamiyorum :/ Tesekkürler düsünüldügüm icin, sevgiler :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top