7

Cuma Postası


Benim gibi Blogger eski arayüzünü kullananlar sanirim bugün mecburi gecilmis olan yeni arayüzü görünce pek sevinemediler...Buna da alisiriz elbet, nasil ki Facebook'un zaman tüneline alistik :P

Böyle bir giris yaptiktan sonra asil yayinlamak istedigime geleyim. Facebook sayfamda her cuma herhangi bir cuma karti olusturup yayinlamayi gelenek haline getirdim diyebilirim :) Bu özel güne birsey yapmayi seviyorum ;) Bu cumaya simdiye dek fotograf sayfamda yayinladiklarimi sizlerle paylasarak girmek istedim.
(Bu arada fotograf sayfamdaki etkinlik tüm hiziyla devam ediyor, 300'ün üzerinde katilim var ve ben bu kadarini beklemedigim icin böyle uzaktan izleyip duruyorum :) Verilen hediye canta seklinde olsun da ne olursa olsun mu acaba bayanlar icin :P)

 
Bunlari da belirttikten sonra cuma kartlarina gecelim :) Istediginizi sayfanizda biryerlerde paylasabilirsiniz ;) Kendime saklamak icin yapmadim yani :)

Herkese bereketli, huzurdolu hayirli bir cuma günü olmasini diliyorum ;)





 









Not:  Pembe Zarf etkinligini kacirdim demeyin sonra, 1 Ekim'e kadar katilim devam ediyor.


0

Minik bir Canta isteyen?



Düzenledigim bir baska etkinlik haberini duyurmak icin yine sizlerleyim. 
Fotograf Sayfama özel yaptigim hediye cekilisi...
Eger ki Facebook kullaniyorsaniz ve bu canta seklindeki flash bellegi sevdiyseniz buyrun hemen katilabilirsiniz:


Katilim 1 Ekim'e dek sürecek, hepinize bol sanslar :)
Sevgiler


Not: En son yazimda "Pembe Zarf" etkinligini yazmistim :) Suan icin katilim 10 kisiden az... Sanirim mektup yazmayi artik kimse özlemiyor ya da ilgi duymuyor... Sayimiz kac olursa olsun tabiki devam edecegiz ;)

25

✉ Pembe Zarf (Etkinligi) ✉

Bloga hareketlilik ve hayata renk katmak adina yine bir etkinlikle karsinizdayim :) 
Bu defa cekilis degil...
Ramazan öncesi ara ara bana gelen mektuplar sonucu Facebook sayfamizda bir arkadas "bize yok muu" gibi yorum yazinca oradan aklima gelmis oldu bu etkinligin konusu. Benim gibi mektup yazmayi-almayi-okumayi seven eminim coktur :) Özellikle elektronik postalardan bikanlar icin güzel bir degisiklik yapacagiz insallah.


Herseyde oldugu gibi bunda da belirli kurallar var ve ben bunlari sira sira yazacagim. Lütfen tüm maddeleri okuyunuz :

1- Mektuplasmak isteyen kisiler, bunun bir hediyelesme olmadigini, sadece mektuplasmak oldugunu düsünerek katilacaklar. Yani yazilacak olan mektuplar bilindik 12x25cm civari gibi zarf ile gönderilecek. Ama egerki o zarfa göre birseylerde ilave etmek isterseniz o size kalmis, yani minik hediyeler eklenebilir...
2- Ikinci olarak bu etkinligin isminden de anlasildigi gibi, zarflarimiz pembe ve tonlari olmasi gerekiyor. Herkesin postasina pembe bir zarf gelecek (desenli sade farketmez).
3- Mektuba kelebekli herhangi birsey eklenmesini de rica ediyorum, sebebi etkinligi düzenleyenin ben yani KelebekGibi olmasi :P Kelebekli resim, sticker...herhangi bir kelebek, ne olursa.
4- Mektuplara biraz kendinden birseyler katilmali, yani öyle hazir zarfi kagidi al yaz seklinde degil. Mümkünse degisik süslemelerle, emek harcayarak güzel birseyler ortaya cikarilmasi bu isi daha zevkli hale getirir ;)
5- Katilacak kisiler bu yazinin altina mail adresleriyle birlikte yorum birakacaklar. (Eger sizlerden istek gelirse yurtici yurtdisi katilimcilari ayirabiliriz. Yani yurticindekiler kendi aralarinda yurtdisindakiler kendi aralarinda yazisacak sekilde...Bunu dileyenler yorumlarinda belirtsinler lütfen aksi takdirde karisik yapacagiz.)
6- Katilanlar arasindan cekilisle kime yazacaklarini belirleyip mailden onlara bildirecegim, yani kim kimden mektup gelecegini bilmeyecek, karsilikli yazisma degil sürpriz yazisma olacak (sadece bana sürpriz olmayacak, organize eden oldugum icin...)
7- 1-2 Ekim tarihlerine dek katilimcilar mail adresime adreslerini göndersinler, tam isim ile ve dogru bir sekilde yazarak.. 1-2 Ekim'de adres dagitimi yapilacak ve en gec 10 Ekim'e kadar postalar gönderime verilecek. Postasi ulasanlar pembe zarfinin resmini cekip mailden bana ulastirirlarsa cok sevinirim cünkü en sonunda hepsini bir collage yapmak istiyorum :)
8- Katilmis arkadaslarin bloglarinda bu etkinligi yukaridaki düzenlemis oldugum resimle birlikte duyurmalari daha cok katilim icin faydali olacaktir bu da benden bir rica olsun :)
9- Bu etkinlige gercekten isteyenler ve önem verenler katilsin lütfen, sonra geciken-gitmeyen-ertelenen postalar olmamasi acisindan! Ve etkinligimiz sadece blog izleyicilerime özeldir.

Anlasilmayan bir nokta da ya da sorunuz varsa bana yaziniz :) Ben de unuttugum birsey olursa ekleme yaparim.

Tüm mektupseverleri bekliyoruuum :)
Hepimize hayirli ve mutluluk getirecek bir etkinlik diliyorum, hayirli Cumalar :)

32

Hasta olmak gerek...


Uykuya gitmeden önce sag tarafimda bir sanci baslamisti, önemsemedim ve herzamanki gibi yatmaya hazirlanip uyumaya calistim...Aslinda bu sanci pek hosuma gitmemisti bayagi "ben burdayim" diyordu. Yine de uyumusum cok uykum oldugundan.
Gece tuvalet icin kalktim ve esim yeni gelmisti isten sabah namazini bekliyordu. Sag tarafimda hala daha sanci vardi...Tuvaletten cikar cikmaz kendimi aniden cok kötü hissettim ve oldugum gibi yere oturdum hatta bir süre sonra uzandim oraya basim dönmeye baslayinca...Esim geldi ve beni öyle görünce meraklanmasina kalmadan ben gittim bir yerlere...Bir süre sonra olmaliydi esimin seslerini duymaya basladim uzaklardan "Allah'im yardim et ne olur..." gibi panikli sözlerini...Onu duyuyorum ama kendime gelemiyordum, olanca gücümle konusmaya calistim "vur bana vuuur" diye. Istiyordumki biraz kendime gelmem icin vursun yüzüme falan, o da kiyamiyormus sonradan öyle diyor :P Kolonya falan sürdü derken yavasca gözlerimi actim ama vücudumun sanki cani yok.. O arada doktoru aramisti, onlar gelmeden pijamamin üzerine namaz kildigim etegi giydirdi, kisa kollu oldugumdan gömlek gecirdi üstüne... O an benim umrumda degildi nasil gözüktügüm, ne oluyor bir sekilde o ani yasiyordum... Üstüme sapkali bir hirkasini gecirdi ve basimi örttü o sekil.
Bunlari yaparken nasil tedirgindi ama bir o kadar da olaya hakimdi. Mosmor olmusum bayildigimda ve ölüyorum zannetmis...Agzimi tas gibi kapayinca dilimi yaralamisim...
Bayilmadan uyaninca zaten mide bulantisi esliginde devam etti hersey...
Ambulansta ve hastanede midem yine cok kez bulandi durdu. Doktorlar tansiyon ölcüp kan testi yaptilar hemen, testin sonucu gelene dek orada bir kösede yattim. Nasil üsüdüm anlatamam, üstüme birsey örtmüslerdi ama sanki üstüme kar yagiyor gibi üsüdüm büzüstüm...O arada esim kizimizi kayinvalideme birakmis ve hemen yanima gelmisti hastaneye. Sonuclara göre mikrop kapmisim, iltihap olmusum ve demir eksikligim varmis ki bu zaten arada olan birseydi bende... Ben hastaneye giderken apandisim patladi kesin diye düsünüp ameliyata girecegimi hayal ediyordum hatta. Cok sükür onunla ilgili bir durum yokmus zaten o bayilmadan sonra sanci falan kalmamisti...
Bir süre sonra eve gidebilecegimizi söylediler. Esim yaninda bir cantayla gelmisti ve terliginden muzuna kadar neler hazirlamis o kisa sürede benim icin. Bu kadar tedbirli ve sogukkanli olusuna sasirdim ve mutlu oldum :) Beni kaybedecegi korkusu hele, beni sevdigini biliyordum ama bu olayda bu sevginin ne kadar cok oldugunu bir kez daha görmüs oldum...Rabbime sükürler olsun o oldugu icin.
Giyindim ama yine esimin sapkali hirkayla daginik ve soluk halde geldim eve yolda mide bulantisi hala devam ediyordu ve tüm gün devam etti evde de...Halsizlikten oturamadim, bir yudum su icsem geri geldi, basim agridi hap ictim geri geldi...
Derken abimi aradik, ee insanin doktor abisi olunca böyle zamanlarda aranmaz da ne zaman aranir :P Abim az tuzlu ayran icmemi önerdi, geri gelse dahi yine de icmemi bir miktar dahi vücudumda kalsa faydasinin olacagini aksi takdirde gitgide daha kötü olabilecegimi söyledi ki o durumda serum takilmali sivi ve birsey alinamiyorsa agizdan....O ayrani ictigim andan itibaren mide bulantim gecti ve bayginlik gitgide azaldi. Ama her 10 dakikada bir yudum alarak bitirdim bir bardagi. Kizimin uyumadan önce ettigi dua ya da ayran herneyse iste fayda etti :)
Bugün ayaga kalkabildim ve hafif birseyler yiyebildim minik minikte olsa :)
Ve dünü düsündügümde sanki kötü kara bir kabus görmüsüm gibi geldi. "Bir gün öncesi ve sonrasi ne kadar farkli olabiliyor ey Rabbim" dedim...Yarina ne olacagiz bilmiyoruz, iste hayat ve gercekler hep böyle...
Aslinda rahat aldigimiz her nefes bile öyle degerli ki ya da yiyebildigimiz yemek, rahat oturup yürüyebilmek...Saysak bitmiyor etrafimizdaki sükretmemiz gerekenler...

Hasta olunca sagligin degeri cok daha iyi anlasiliyor, sanirim hasta olmak bu yüzden gerekiyor bazen... Yoksa biz insanoglu herseyi unuttugumuz gibi bu nimetleri de unuturuz.
Cok sükürler olsun ki gecici ve cok uzun sürmeyen bir durumdu. Düsündümde yaa uzun süreli hastalik cekenler ne yapiyorlardir, Allah'im onlara kolaylik ve sifa versin...

Bu da benden bir hastalik ve sonrasi yazisi olsun :) Her zaman sükürle ve saglicakla kaliniz.

6

Ayşe Kılıç Tasarımları

Hepinize merhaba :) Son zamanlar gerek Fotograf sayfamla ve Facebook'la ilgilenmekten, gerekse kizimin okul hazirliklari ve okula baslamasindan dolayi pek ilgilenemedim sizlerleee, özlüyorum, blogum bana küsmese bari diyorum :) 
Bu yazimda epeydir hakkinda yazmak istedigim birinden bahsedecegim sizlere... Cünkü kendisinin müsterisi oldum sonunda ve ürünü görüp fikirlerimi daha iyi belirtebilirim diye düsündüm :)


Ayşe Kılıç desem kimler tanir?
Ben onu ilk olarak bir dergideki illustration cizimlerinden tanidim ve cok begenmistim. Grafik alaninda olan insanlar dikkatimi herzaman cekerler zaten, cünkü hayali mesleklerimden biridir :) 
Sonra bir sekilde Facebook'ta da bir araya gelebildik ve ne kadar sicakkanli biri oldugunu hissettim.
Ayrica cizimlerini begeniyle takip ediyorum, kendini gelistiriyor günden güne, yerinde durmuyor bu bayan :)
Caliskan, üretken bayanlari herzaman takdir ederim! 

Önceleri cizimlerinin üzerine baski yapildigi bez cantalari satisa sunmustu ve sonrasinda buna telefon kiliflari da eklendi...Her yerde telefon kilifi bulabiliriz belki ama özel tasarim bir ürün daha ayri, özel ve güzel :) Ben kilifi görür görmez öyle cok sevdim ki, uzaktan göründügünden daha güzelmis dedim, esim de begendi :) Ayrica benim telefonum kücük bir telefondur, onun ebatlarinda yapildi. Normalde buna uygun kilif bulmam zor olabilirdi... Yani her telefona göre yapiyor kendisi ;)
Devaminda baska neler yapacak merakla beklemedeyim ve takipteyim.

Ayrica sadece tesettürlüler icin degil herkes icin birseyler var, cizimlerini görünce anlarsiniz zaten ;)

Bu kadar konustuktan sonra buyrun sayfasina :



Not: Bu bir reklam yazisi degil, müsteri memnuniyeti ve begenisinden kaynakli tavsiye yazisidir :) 

Back to Top