32

Hasta olmak gerek...


Uykuya gitmeden önce sag tarafimda bir sanci baslamisti, önemsemedim ve herzamanki gibi yatmaya hazirlanip uyumaya calistim...Aslinda bu sanci pek hosuma gitmemisti bayagi "ben burdayim" diyordu. Yine de uyumusum cok uykum oldugundan.
Gece tuvalet icin kalktim ve esim yeni gelmisti isten sabah namazini bekliyordu. Sag tarafimda hala daha sanci vardi...Tuvaletten cikar cikmaz kendimi aniden cok kötü hissettim ve oldugum gibi yere oturdum hatta bir süre sonra uzandim oraya basim dönmeye baslayinca...Esim geldi ve beni öyle görünce meraklanmasina kalmadan ben gittim bir yerlere...Bir süre sonra olmaliydi esimin seslerini duymaya basladim uzaklardan "Allah'im yardim et ne olur..." gibi panikli sözlerini...Onu duyuyorum ama kendime gelemiyordum, olanca gücümle konusmaya calistim "vur bana vuuur" diye. Istiyordumki biraz kendime gelmem icin vursun yüzüme falan, o da kiyamiyormus sonradan öyle diyor :P Kolonya falan sürdü derken yavasca gözlerimi actim ama vücudumun sanki cani yok.. O arada doktoru aramisti, onlar gelmeden pijamamin üzerine namaz kildigim etegi giydirdi, kisa kollu oldugumdan gömlek gecirdi üstüne... O an benim umrumda degildi nasil gözüktügüm, ne oluyor bir sekilde o ani yasiyordum... Üstüme sapkali bir hirkasini gecirdi ve basimi örttü o sekil.
Bunlari yaparken nasil tedirgindi ama bir o kadar da olaya hakimdi. Mosmor olmusum bayildigimda ve ölüyorum zannetmis...Agzimi tas gibi kapayinca dilimi yaralamisim...
Bayilmadan uyaninca zaten mide bulantisi esliginde devam etti hersey...
Ambulansta ve hastanede midem yine cok kez bulandi durdu. Doktorlar tansiyon ölcüp kan testi yaptilar hemen, testin sonucu gelene dek orada bir kösede yattim. Nasil üsüdüm anlatamam, üstüme birsey örtmüslerdi ama sanki üstüme kar yagiyor gibi üsüdüm büzüstüm...O arada esim kizimizi kayinvalideme birakmis ve hemen yanima gelmisti hastaneye. Sonuclara göre mikrop kapmisim, iltihap olmusum ve demir eksikligim varmis ki bu zaten arada olan birseydi bende... Ben hastaneye giderken apandisim patladi kesin diye düsünüp ameliyata girecegimi hayal ediyordum hatta. Cok sükür onunla ilgili bir durum yokmus zaten o bayilmadan sonra sanci falan kalmamisti...
Bir süre sonra eve gidebilecegimizi söylediler. Esim yaninda bir cantayla gelmisti ve terliginden muzuna kadar neler hazirlamis o kisa sürede benim icin. Bu kadar tedbirli ve sogukkanli olusuna sasirdim ve mutlu oldum :) Beni kaybedecegi korkusu hele, beni sevdigini biliyordum ama bu olayda bu sevginin ne kadar cok oldugunu bir kez daha görmüs oldum...Rabbime sükürler olsun o oldugu icin.
Giyindim ama yine esimin sapkali hirkayla daginik ve soluk halde geldim eve yolda mide bulantisi hala devam ediyordu ve tüm gün devam etti evde de...Halsizlikten oturamadim, bir yudum su icsem geri geldi, basim agridi hap ictim geri geldi...
Derken abimi aradik, ee insanin doktor abisi olunca böyle zamanlarda aranmaz da ne zaman aranir :P Abim az tuzlu ayran icmemi önerdi, geri gelse dahi yine de icmemi bir miktar dahi vücudumda kalsa faydasinin olacagini aksi takdirde gitgide daha kötü olabilecegimi söyledi ki o durumda serum takilmali sivi ve birsey alinamiyorsa agizdan....O ayrani ictigim andan itibaren mide bulantim gecti ve bayginlik gitgide azaldi. Ama her 10 dakikada bir yudum alarak bitirdim bir bardagi. Kizimin uyumadan önce ettigi dua ya da ayran herneyse iste fayda etti :)
Bugün ayaga kalkabildim ve hafif birseyler yiyebildim minik minikte olsa :)
Ve dünü düsündügümde sanki kötü kara bir kabus görmüsüm gibi geldi. "Bir gün öncesi ve sonrasi ne kadar farkli olabiliyor ey Rabbim" dedim...Yarina ne olacagiz bilmiyoruz, iste hayat ve gercekler hep böyle...
Aslinda rahat aldigimiz her nefes bile öyle degerli ki ya da yiyebildigimiz yemek, rahat oturup yürüyebilmek...Saysak bitmiyor etrafimizdaki sükretmemiz gerekenler...

Hasta olunca sagligin degeri cok daha iyi anlasiliyor, sanirim hasta olmak bu yüzden gerekiyor bazen... Yoksa biz insanoglu herseyi unuttugumuz gibi bu nimetleri de unuturuz.
Cok sükürler olsun ki gecici ve cok uzun sürmeyen bir durumdu. Düsündümde yaa uzun süreli hastalik cekenler ne yapiyorlardir, Allah'im onlara kolaylik ve sifa versin...

Bu da benden bir hastalik ve sonrasi yazisi olsun :) Her zaman sükürle ve saglicakla kaliniz.

32 comments

11/9/12

çook geçmişolsun canımyaa hayli ciddiymiş üzüldümm çok:(ama iyiolduğunada sevindim.evt sağlık kaybedilmeden kıymeti bilinmiyo.ALLAHIM caresiz hastalıklardan korusun

Rabbim acil şifalar versin, beterinden korusun insallah. Sevgiler

11/9/12

daim olsun sevginiz maşaallah

Çok geçmişler olsun canım,okurken ben bile dehşete kapıldım..

Canım çok geçmiş olsun, hastalık gerçekten çok zor. Allah daimi hastalara sabır versin..

Kiyamam yaa cok kotu olmus ;( gecmis olsun canim simdi iyi olduguna coook sevindim birdahs tekrarlamaz insallah

çok geçmiş olsun, demir eksikliğini sakın hafife almayın. ilaçlarınızı düzenli kullanın...

Adsız
11/9/12

çok geçmis olsun, Rabbim hayirli sifalar versin!!

11/9/12

çok geçmiş olsun allah bir daha yaşatmasın.

11/9/12

Geçmiş olsun..

Cok cok gecmis olsun. Dedigin gibi insan her ani, özellikle sevdikleriyle beraber gecirdigi her an icin sükretmeli. Sevgiler

11/9/12

Gecmis olsun cokca .. Mikroptan dolayi 3 sefer ayni bayilma ve sanci olayi benimde basima gelmisti cok korkutucu oluyor ve iyiki o an evde yalniz degildim diyorum bende .. Sizde iyiki esiniz evdeyken fenalasmissiniz .. Rabbim beterinden korusun

çöook geçmiş olsun, çok şükür ki atlatmışsın, çok şükür ki seni seven eşin ve kızın yanında.

Canım çok geçmiş olsun ya okurken tüylerim diken diken oldu rabbm korumuş inş tekrarlanmaz :(

12/9/12

Çok çok geçmişler olsun canım. Sadece kansızlıktan, mikrop kapmaktan böyle olur mu ki? Bizleri de korkuttun, çok şükür ki iyiymişsin. Rabbim Şafi sıfatıyla şifa versin inş.

Canımmm, hiii diye diye okudum tüm yazını :((
Rabbim tez zamanda şifa versin, sağlığına kavuştursun, aklım sende kalmasın İnşallah.
Ve eşine de o mektupta yazdığımı bir kez daha hatırlat, Allahım onu da korusun...

Geçmiş olsun, eski sağlığına çabucacık kavuşursun inşallah. Her şerrin ardında bir hayır vardır denir ya, bunun ardında da ne güzel hayırlar bulmuşsun aslında, ve daha kimbilir idrak edemediklerimiz de vardır değil mi?

canım benim cesum ne oldu sana böyle :(( nazarlara mı geldin ne oldun?? havalar çok tuhaf bu arada, tam çarpacak hava. insan terliyor arkasından üşüyor çok dikkat etmek lazım dolayısıyla:( çok çok geçmiş olsun rabbim beterini yaşatmasın.

hamileyken demirim düşmüş son aylara doğru. kocam kara üzüm kurusu aldı kan yapıcı bir yemiş. kesinlikle ilaçlarına takviye bu yemişten yemelisin çok işe yarıyor. 1 ayda faydasını görmüştüm ben. hurmada da kan yapıcı maddeler var.

Cok gecmis olsun canım Allah tekrar yaşatmasın

12/9/12

çok geçmiş olsun gerçekten kötü bir gün geçirmişsiniz.

Çok Çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin. Aman kendine dikkat et, sağlığına kavuşursun inşallah.

ayy cok büyük gecmis olsun...
allah acil sifa versin tüylerim diken diken oldu... esin en dogru olani yapmis sogukanli olmus allah korumus valla. Dikkat et kendine Tatlim...

Çok geçmiş olsun :( Çok zor zamanlar geçirmişsiniz. Allah tekrarını yaşatmaz inşallah. Evet size katılıyorum, yarın ne olacağımız belli değil o yüzden bu günün işini yarını bırakmayın demişler ;) Tekrardan geçmiş olsun...

12/9/12

Geçmiş olsun, inşallah bir an evvel tam anlamıyla düzelir eski sağlığınıza kavuşursunuz. Hastalık zor şey :(

Adsız
12/9/12

çok geçmiş olsun canım...Allah bi daha göstermesin...

rabbim şifa versin geçmiş olsun.inşallah sağlıklıyken bunun kıymetini bilenlerden etsin rabbim hepimizi sevgiler.

13/9/12

Çok çok geçmiş olsun, bloğunuzu yeni keşfetmiş, bayılmıştım ki hastalık haberini okudum. Allah dermansız dert vermesin. Sağlığımızın kıymetini bilmeyi nasip etsin...

Çok geçmiş olsun.Çok şanslısın eşin yönünden.Bu kadar soğukkanlı oluşu harika bir şey.Acil şifalar dilerim

Ceyda ablam ya bi geldim ki bu da ne.

Tüyleirm diken diken sanki o anlattıklarını yaşıyor gibi okudum :(

Büyük geçmiş olsun ve Allah beterinden korusun.

Adsız
13/9/12

Çook çook geçmişler olsun...
inş tez zamanda eskisinden de iyi olursun...
iyi haberlerini bekliyoruz...

Tüm yorum yazan, güzel dileklerler belirten, öneri sunan, fikrini belirten herkesten Allah razi olsun. Yorumlariniz bana destek oldular ve yüzümü gülümsettiler, cok sükür iyiyim artik ve üst yeni yazimda gördügünüz gibi bir etkinlikle sahalara geri döndüm Rabbimin yardimiyla, güzel insanlarin duasiyla :)
Iyiki varsiniz, bu blog hala devam ediyorsa iste sizin gibiler sayesinde ♥

Sevgiler

15/9/12

yeni gördüm bunu tansiyonun düştü diye biliyordum sadece çok geçmiş olsun... Hep iyi ol :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top