6

Bayram geldi, yuppiiii ◉◡◉



Bir Ramazan ayini daha geride birakmanin buruklugunu yasayaraktan, bayramin gelisine de seviniyoruz cocuklar gibi :) Sevinmeyen yoktur sanirim?

Bizim evdeki son durumdan bahsedecek olursam:
Herkes birbirine hediye paketledi, bayram kahvaltisindan sonra acilacaklar :) Bu bayram özellikle yabanci komsularim icin birsey yapmak istedim, lokum ve cikolatalardan paketler yaptim minik minik, onlari da dolasacagiz "bizim bayramimiz geldiiii millleeeet" diye haber edecegiz insallah :))
Bayramlik giyilecekler ütülendi ve sabahi bekliyorlar..
Kizim bugece pek uslu yataga gitti, cabuk sabah olsun ve bayram gelsin diye olmasin :P Ahh cocukluk iste yaa :) Ben bile seviniyorum ki o nasil sevinmesin :)
Ben özellikle onun daha neseli-istekli gecirmesi icin elimden gelen imkanlari kullanmaya calisiyorum, zaten gurbetin bayrami buruk olur...Bayramlar hep güzellikleri, gülücükleri, mutluluklari, sürprizleri hatirlatsin ona istiyorum :)

Aslinda kisa bir bayraminizi kutlayip kacacaktim yine elime alinca yazdikca yazdim :) Özellikle de Face'den takip edemeyenler icin oldu, oradan nasilsa hep iletisimdeyiz.

Bayram tebrik kartim, dis kapimizin süsünden bir görüntüdür. Aslinda bitmis halini ceksem iyi olacakti ama... Devaminda seker, lolipop, sakiz...vs. birseyler yapistirdim oralara. Kapimizin önünden gelen gecen görürse alsin diye :) Zaten süsleme yapiyorduk ara da özel zamanlarda ama birseyler de eklemek bu yil aklima geldi ve tuttum bu fikri ben ;)

* Salavat kampanyamiz icin toplam sayiyi ve dua yazisini bayram icinde birgün yazacagim insallah...

Hepimizin oruclari, dilekleri, niyetleri, ibadetleri kabul olsun insallah :) 
❥ Hayirli Bayramlar.


6 comments

Sevdiklerinizle birlikte hayırlı mutlu bayramlarıız olsun
sevgıler

Bayraminiz mübarek, gününüz mutlu olsun. Yavrunuz hep en güzel sekliyle hatirlasin bayramlari insaallah.

19/8/12

Merak ederim ben kapıda görüp alırlar mı şekerleri,lolipopları?

Hayırlı bayramlar.

19/8/12

ıyı bayramlar canım.

Adsız
20/8/12

► Aileniz ve sevdiklerinizle güzel bir bayram gecirmenizi dilerim ◄

sevgilerimle


.-*♥ღ•'´

Bayramınız mübarek olsun :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top