15

1002 ❥ Photo SU


En bastan belirteyim ki bu yaziyi suan pek sevincle yaziyorum :) Devaminda sebebini anlayacaksiniz...

Blog hayatimin 6. yilinin sonlarindayim ve bu zamana dek hep severek yazdim. Icimden geldigi gibi...
Okul hayatim bitip evde oldugumdan beri blogumla daha cok ilgilenmeye calistim ve bunu da yapabildigime inaniyorum :) Buna eklenti olarak yaklasik bir yildir blogun Facebook Sayfasi da aktif bir sekilde devam ediyor, suan 500 kisi ile orada paylasimlara devam ediyoruz :)
KelebekGibi'ye katilan her kisi ona ayri bir renk katiyor diyorum her zaman. Yani bu kelebegi daha renkli kilan sizlersiniz :) Suan yan tarafta 1002 sayisi duruyor ve ben bu sayiyi görebildigim icin pek mutluyum, hepinize ayri ayri tesekkür etmek isterdim. Umarim blogum herkese bir sekilde güzel duygular katiyordur...

Izleyici sayisi bine ulasinca biraz hareketleniriz demistim daha önce...Bir cekilis, bir acilis ve bir yarisma olmasini istiyordum ama suan icin yarismayi ileri bir tarihe erteledim bazi sebeplerden dolayi...
Yakin zaman icinde hediyeleri belirleyip cekilis ile sansli bir okuyucuma hediye vermeyi sabirsizlikla bekliyorum :)



Acilisa gelince...
Facebook sayfamiza cektigim fotograflardan eklerim ara ara, zaman icinde fotograflarla daha cok mesgul oldum ve birseyler ögrendikce kendime güvenim geldi. Diger yandan ise sayfada paylasimlar foto agirlikli olmasin, blog ve yine hayatima dair kalsin istedigim icin fotograflari oradan ayirmayi, bir sayfada  toplamayi düsündüm.

Bu iki sebep birlesince ortaya "Photo SU" cikti ♥
 
Özellikle Ramazan ayiyla birlikte acmak istedim ki hayirli olsun diye, yani sayfam henüz 3 günlük kücük bir bebek ama buna ragmen ilk takipcileri coktaaan geldiler bile :) Sizlerde bu KelebekGibi neler cekiyor bizde bakalim, takip edelim, begenelim...vs. diyorsaniz buyrun gelin.
Göstereceginiz destek ve ilgi beni daha da motive edecektir.
(Bana sayfa icin orjinal bir logo yapabilecek olan var mi icinizde, birde fotograflara pratik olarak imza eklemeye yönelik önerisi olan?)



✿ Ramazanla araniz nasil gidiyor? Ben pek mutluyum ve ne cabuk üc gün gecti anlayamadim bile...Herkesin cok güzel ve hayirli geciyordur umarim. Yandaki Salavat Kumbaramiza birkac sayi eklemek istemez misiniz? ✿



Siz takipcilerimi seviyorum, eminim hepiniz sevgidolu insanlarsiniz ki buradasiniz °◡°

15 comments

BEĞENDİM BİLE CANIM:)SENİ BLOGDA ,FACEBOKTA YANİ HERYERDE OLDUĞU GİBİ PHOTO SU DA DA TAKİPTEYİM ,,,BU ARADA SON CÜMLELERİN İÇİN KENDİ ADIMA TEŞEKKÜR EDERİM CANIM,EMİNİM Kİ SENDE SEVGİ DOLU Bİ İNSANSIN Kİ BENDE BURDAYIM KALPLER KARŞILIKLI:)SEVGİYLE KAL:)

bende İbni Mesutun bir sözü ile yorum yapmak istiyorum."kişiye seni ne kadarsevdiğini sorma sen kalbinde onu ne kadar sevdiğine bak "demiş.bu söz her şeyi anlatıyor her halde.sevgiyle kal.photo su da takipde

Yeni sayfan hayırlı olsun Ceyda ablam :)

Vallahi sen Canon yapmıştın kendine dimi? ahh ahh ben de öle bir prof. makine istiom ama şu an için madden imkansız :D daha doğrusu önceliklerim var almam gereken çeyiz gibi :D

Çamaşır bulaşık makinesi için birikim yapmıştım ama onu bigün gidip bir delilik yapıp prof. bir makineye bayılmam inş. :D

Neyse kıs sen güzel fotolar çekedur bende başkalarının güzelliklerini seyredip durum şimdilik :)

Bu arada ben bişi istemeye çekinirim hep ama eğer sende uygun görürsen yani müsait isen son zamanlarda bu konuda seni çok başarılı bulduğum için benim blog tema header bilmemne ona el atmanı istiom. Blogta köklü bir değişiklik yapmak istiom. senin son yorumlar filan hepsi yan taraf çok düzenli ve süper bende böle bir güzellik istiom :)
Eğer yoğunsanda farketmez ne zaman uyarsa çünkü blog aynı temada 5 yıldır beklio :D daha bekliyebilir.

Bu arada hayırlı Ramazanlar.

Adsız
23/7/12

Yeni 'Projen' hayirli ugurlu olsun canim ;)

Hayirli ramazanlar dilerim.

sevgilerimle

Hayırlı olsun yeni sayfanız.Bir sürü program var internette resimlere yazı yazmak için ama ben en basit yolla paintte yazıyorum adımı resimlere .) Kolay gelsin.

cnm arkadaşım iyiki blog açmışım ve iyiki tanımışım seni seningibi güzel insanları inan blogun en güzel sözleri hakediyor umarım yeni sayfan bu mübarek günlerde sana hayırlı uğurlu gelir bol bereketli güzel günler nasip eder allah çok öptm allaha emanet ol

Tebrık ederım,ben de blogunun 1012. takıpçısı oldum.
Blogumda 3 tane çekılış var,katılıp destek olursan mutlu olurum :)

@GAMZELİ ANNEGamzeli Anne, seni hep yanibaslarimda görmek beni mutlu ediyor. Bloguna ilk ugradigim zamani hatirliyorum da, gamzeli insanlari pek sevdigimi düsünmüstüm, hep cok sempatik gelirler bana :) Tesekkürler destegin icin, sevgiler :)

@Seyyah GülSeyyah Gül, bu sözü pek sevdim ve fotograf sayfamda bir fotografin altina yazdim hatta :) Tesekkürler ilgin ve destegin icin, sevgiler :)

@streetfashionandmoreTesekkürler cnm seni de beklerim Facebook kullaniyorsan :) Sana da hayirli Ramazanlar ve sevgiler ;)

@Deli işi bunlarDeli isi bunlar, ben aslinda yazi yazmak demeyelim de imza olusturup her fotografa ayni imzayi eklemek icin pratik birsey ariyorum... Yoksa yazi isini bir sekilde hallediyorum ;) Tesekkürler yine de önerin icin :) Sevgiler

@Hatice KaradayiHatice seni de arada blogumda görmek güzel, Face'de zaten görüsüyoruz ama buradan da fikirlerini okumayi seviyorum :)
Bende seni iyiki tanimisim ;) Fotograf sayfama ilk misafir olanlardansin, sagol destegin icin. Sende Allah'a emanet ol :)

@FulyannaFulyacim cok tesekkürler :)
Evt Canon benim makina, insallah sen de ileriki zamanlarda alirsin bir tane, ceyizden firsat olursa :P
Senin ceyiz bence yeterli hatta fazlalikli bile :))
Fotograflarimi takibe bekliyorum o halde seni sayfaya ;)

Bloguna bir el atariz insallah, Ramazan sonrasi olsa daha iyi diyecegim ama öncesi de olabilir...
Bana mail gönderebilir misin? Oradan ayrintili neler degisecek falan yazisiriz...Herseyi beceremesem de birkac seyi yaparim ;) Yani elimden ne gelirse denerim ;)

Hayirli Ramazanlar, sevgiler :)

1/8/12

izleyicinim.facebook sayfasını beğendim.bloğum yok.ben 3 numaralı elbise çok hoş gerçekten umarım kazanırım.selda tekeş
selda_tekes07@hotmail.com

izleyicinim.facebook sayfasını beğendim.bloğum yok.ben 3 numaralı elbise çok güzel şansımı denemek istedim umarım kazanırım.şengül tekeş
rmzn_sngl07@hotmail.com

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top