19

Bir gülümsemeye bir dua


Yürüyordu yaninda birisiyle, tam önümden geciyorlardi bana dogru yöneldi ve o an gözgöze geldik, sicacik bir gülümseme atti ve yoluna devam etti :) Bu ilk degildi, bir ya da iki kez aynisi yine olmustu...
Bense o esnada bir bankta oturuyor asik oldugum yagmurda islaniyordum, taa ileride önümde ufak bir tepede kizim bana tiyatro sergiliyordu, kirmizi baslikli kiz...Bir yandan o da yagmurun tadini cikariyordu ve sokaktan gelip gecenleri aldirmadan sesli sesli tiyatrosuna devam ediyordu...Aramizda metrelerce uzaklik olsada onu duyabiliyordum ve bazen kis kis gülüyordum onun bu hallerine...
Arada dalip gidiyordum düsüncelere, acaba yagmurlu bir günde ölsem daha mi iyi olurdu? Belki yüregi yanan olursa ferahlardi biraz yagmurla birlikte...O esnada esim aradi, bizim yagmurun altinda durmamiza sasirdi nedense, yagmuru cok sevdigimizi bildigi halde...
Dakikalar önce bana bakan ve gülen güzel yüze dua ettim oracikta..."Allah'im bu kalbi güzel insanin ne dilegi varsa sen ona yardimci ol"... Acaba o kadin tahmin ediyor mudur tanimadigi birinin ona dua edebilecegini ve bunun bir gülümseme karsiligi olustugunu...

Rabbim bu mübarek geceyi ve aylari hayirlisiyla gecirmemizi nasip etsin insallah. 
Vee dualarda bulusalim mi?

Sevgiler

19 comments

1Tebessum 1sadaka niyetinedir diye bosuna demeisler ..
Ne guzel yazmisin sabah sabah siir tadinda oldu :)
Hangimizin dilek kapisinin acik olacagini biz bilemeyiz oyle degil mi ? ..
Rabbim dualarini kabul buyurdugu kullarindan eylesin bugun bizleri ( amin )
Hayirli kandiller :)

16/6/12

hayırlı kandiller,

Ne kadar güzel. Ben de bunu çok yaparım; herkes için dua etmek isterim ama tek tek zor olabiliyor bende bu nedenle Allah'ım bugün kimle selamlaştıysam, kimle karşılaştıysam, geçtiğim tüm yerlerdeki insanlara sağlık sıhhat ver, gönlündeki güzel istekleri kalbine göre ver die toplu dua ederim.

Kendim içinse dua etmekten bişi istemekten utanırım bazen o nedenle sağlık ver. Biliyorum her canlı ölümü tadıcak ama anne, babamı, ablamı başımdan eksik etme der kendim için bugün bişi istemiyorum halime şükür hayatım eline emanet sen nasıl biliosan hayırlısı ne ise beni öle yap derim :)

Dualarının kabul olması dileğiyle hayırlı kandiller.

çok güzel bir yazıydı.. huzurlandım birden..
hayırlı kandiller canım..

hayırlı kandiller

Senin de Miraç Kandilin Mübarek Olsuun ♥ :)

16/6/12

seninde mubarek olsun.

Dualarda bulusalim canim :)

Amin...
Kandiliniz mübarek olsun...

@KeleBek MisâLi ... Evt klbkcim hangimizin duasi kabul olur bilemeyiz insallah hepimizinki olsun, amin cnm sanada hayirli kandiller :)

@FulyannaFulya senin güzel yüreginden de bu beklenirdi zaten :) Tüm dualarin kabul olsun insallah, hayirli Kandiller :)

@Dürr-i YektaTesekkürler sizlerede hayirli kandiller :)

@SevgiSevindim :) Sanada hayirli kandiller :)

@uğurböceğiTesekkürler sizlerede hayirli olsun insallah :)

@(: Delinin Dünyası :)Sagol seninde kandilin mübarek olsun :)

@NİLCok tesekkürler :)

@Gelin AyşeBulusalim Aysem ;)

@NNisaCok sagolun, hepimize hayirlar getirsin insallah :)

17/6/12

Cok guzel bir yaziydi huzur dolu, keske etrafimiz boyle senin gibi dusunup karsilik beklemeden dua eden insanlarla dolu olsa :(( Oysa bu zamanda dostum diye dusunup dua bekledigin insanlardan bazen beddua aliyor insan ne kadar aci degilmi. Allah hepimizin gunahlarin affetsin, dualarimizi kabul etsin ins hayirli kandiller...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top