6

Mark evlenmis, iyi etmis :)

Normalde magazin haberi türü seyler pek yazmam...
Ama Suri Cruise, Emrah, Steve Jobs...vs gibi istisnalar olmadi degil.
Beni etkileyen birseyler olmali eger yaziyorsam ki bu yazimda da bir evlilikten bahsedecegim.


Nerdeyse hepimizin kullandigi Facebook'un kurucusu Mark Zuckerberg evlenmis, ne diyelim bir yastikta kocasinlar :P Isin hosuma giden kismi, bu evlendigi kisiyle 9 yildir falan berabermis. Yani bu adamin hayatinin bundan birkac yil önce degisip dünyanin en zenginleri arasina girdigini sayarsak, bunu herkes yapmazdi diyorum. Millet parayi bulunca karisini bosuyor, cocuklarini birakiyor...vs. Mark ise 9 yillik kiz arkadasiyla evleniyor, güzel degil mi sizcede?
Evlendigi bayan Priscilla Chan ise daha yeni Tip Fakültesinden mezun olmus ve sonrasinda evlenmisler.
Mutlu bir yasam diliyorum kendilerine :)

Bu arada Facebook demisken sayfamiza bekliyorum sizleri...Beni daha yakindan takip etmek, cektigim fotograflari görmek, mutlulugumu-üzüntümü paylasmak... kisaca daha cok iletisim icin :)

Mutlu haftalar ツ

6 comments

Dünyanin en zenginlerinden birisiyle evlenmis giydigi gelinlige bak :))) ama bizim türklerden birisi olsaydi coktaaannnn 100 tane manken degistirmisti valla :)

21/5/12

kız arkadaşıyla 9 yıldır beraberse bu facebook un kurulduğu yıllara neredeyse denk düşüyor. acaba eşini facebooktan mı buldu?..:)

21/5/12

Merhabaaa,
Haberi ilk senden duydum, burdan da kendilerini tebrik edeyim bari! :p
Doğrusu 9 yıldır birlikte olduğu kız arkadaşıyla evlenmesi gerçekten de tebrik edilecek bir durum, hele de birden bire bu kadar zengin olan biri için. Ne diyelim, Allah mesut etsin inşallah. :)
Sevgiyle...

NeSLiName, evt aynen katiliyorum fikrine ;) Zenginligi her insan iyi tasiyamiyor maalesef...

acidan_gectim_güzellestim, belkide öyle olmustur ama sonuc olarak buldugunu kolay birakan biri olmadigi icin bir erkege yakisir sekilde diyorum.

BeBeKo, et tabii canim o kadar sayfasini kullanip ediyoruz :P Sevgiler sanada ;)

e nediyelim hayırlı ugurlu olsun... bir tabir vardır yaa parayı bulunca ilk hanımı sonra arabayı değiştiriri erkekler...

Tugbacim evt bizede tebrik etmek düser böyle birini diye benimde yaziyi yazasim geldi iste :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top