10

Yarına Çekiliş Randevusu

10 comments

Adsız
16/4/12

sabirsizlikla beklemek düsüyor artik bize ;)

sanada güzel bir hafta dilerim.

sevgiler '•ღ♥*

aa herkesin secebileceği bi çekiliş çok merak ettim :)

mutlu haftalar ...

Adsız
16/4/12

süperrrr:) heyecanla bekliyorumm:)

Adsız
16/4/12

Belki bi şans diyorum ve sabırla bekliyorum :)

16/4/12

bu sefer bende ıstıyorummmm :)

16/4/12

sabırsızlıkla bekliyorum =)

Bayanlar umarim heyecaniniza deger :)

Cikmak demeyin, sansinizi deneyin :P

Adsız
17/4/12

randevu'ya geldim ;) - kimse yokmu ;-p?

@streetfashionandmore Var tabiki ama önce disarida halletmem gereken birkac isimi yapip gelecegim :) Aksama insallah yazi yayinda olacak :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top