14

Bruderherz (Dear Brother)

Bir önceki yazida kardesimin bahsi gecmisti, sirada ise abim var. Ama merak etmeyin ondan sonrada diger aile fertleriyle devam etmeyecegim :P
Aslinda cook gec kalinmis bir yazi olacak bu...

Abim deyince aklima ilk gelen olaylardan biri beni kücükken balkondan asagi atmasidir :D Neyseki bir katli köy evi oldugundan ciziksiz kurtulmusumdur ama o düsüs anini unutmadim, minicik bir kat bana düserken nasil upuzun gelmisti :S Ben simdi bu aniyla basladim ama iyi etmedim, cünkü devamida gelip yazi uzadikca uzayabilir o nedenle kesiyorum ve asil konuya girmek istiyorum.

Kendisi doktor ve Mart-Nisan gibi de "Nükleer Tip Uzmani" olarak devam edecek is hayatina...Daha acilali cok olmamis olan sayfasi: Dr. Fatih BATI

Abim, Genel Yayin Yönetmenligini kendisinin yaptigi bir TIP Dergisi cikardi (ilk sayısı 14 Mart 2011 tarihinde yayımlanmıştır). 
Derginin kadrosunu ülkenin bircok Tıp Fakültesi , Egitim Araştırma ve Devlet Hastanelerinden katilimli Ögretim Üyeleri, Arastirma Görevlileri, Uzman Doktorlar, Pratisyen Hekimler, Tıp Fakültesi ögrencileri ve Saglık personelleri olusturuyor.
Dergi yilin cift aylarinda; ayin 1′nde ve  14 Mart Tıp Bayramı özel sayisi olmak üzere yilda 6 sayi ve 1 ek sayı olarak yayımlaniyor. Basili yayin sürecine kadar sadece internet üzerinden ve tam erisim olarak bedava sunuluyor ;) Bunu paylasmak istedim cünkü inaniyorum ki dergi bu alanda olanlarin yahut ilgilenen kisilerin isine yarayacaktir ;) 



Abime islerinde kolayliklar ve basarilar diliyorum. 

( Beni balkondan atmasina, bademcik ameliyati oldugunda ona gelen ivir zivirlariyla hava atmasina, bana cesitli takma isimler takip sinir etmesine, birinci sinifta ögretmenden yedigim o tokat esnasinda beni korumamasina, yatili okullarda okuyup bana abilik edecek zamani bulamamasina ragmen seviyorum onu :P )

14 comments

amcamla benim aramda 6 yas var. bizde abi kardes gibi büyüdük. abinin sana yaptiklarini okuyunca amcami hatirladim. amcamda bana bu tür sakalar yapardi ve ben her seferinde aglardim :)

Bu yazinizdan aldigim ders: demek ki haşari cocuklar da cok basarili bireyler olabiliyormus. Allah herkese sizin ki gibi bir doktor abi versin mumkunse cocuk doktoru olanindan :)

Çok şanslısınız..Ağız dolusu gururla bahsedeceğiniz bir abiniz var.. İnşAllah bende kızımdan yada kızım benden bahseder böyle bir gururla doktor olmasamda :)

allah abine basarilar versin...
seni balkondan atmasida bana biseyi hatirlatti :) bende kücükken kücük erkek kardesimi yukari kaldirmistim, baktim tutamiyorum, pat cocuk yere düstü- ozamanlar kardesim 4 yasinda fln.- ayagi kirilmisti, alciya almislardi :D

18/2/12

cok kiskandim diyebilirim
hep bir abim olsun istemisimdir :)
ne mutlu ona, sende boyle gururla yazabiliyorsun onu...
Kardes gibi yoktur dunyada...
Sevgiler canim

Abilerle esprili bir diyalog varsa eğer muhteşem komiklikler çıkabilir ortaya. Seni balkondan atmasını zor hazmettik ama neysee :)) Yine de başarılar diliyoruz kendisine. Ve de öpüldün canımcım ;)

Sitesini inceledim gayet bilgi verici, ama sizin son paragrafınıza çok güldüm, hala da gülüyorum... :) Allah ayırmasın kardeşlerimizi bizden...

Adsız
18/2/12

Ama bir sorun niye balkondan atmışım?

-Çünkü o zaman balkonda fındık çuvalları vardı onları at yapmıştık üstüne biner oynardık. Ben su içmeye içeri gitmiştim sen gel o sıra benim atıma bin . Olacak iş mi :)

Not:abisi

19/2/12

Cok guzel seyler yazmissin ama seni asagi atmasina takildim ve icim cekildi. Kac yasindaydin? Kac metre yukardan????

Rabbim basarilar versin abine canim benim, her nekadar seni balkondan atsada abine destek vermen ayrica cok guzel :))

Son yazdiklarinada ayrica duygulandim :(
Keske benimde bir abim olsaydi ..

heheheheh ay abinin yoruma bittiiim :)))))))))

kelebeğim nasılsın canım
hoş yazılar
ellerine sağlık
başarılık haşarılığa bakmazki
size sevgi muhabbet dilerim.
:))

yaren, o zaman beni cok iyi anlamis oldugunu tahmin ediyorum :)

bizim EV, evt katiliyorum. Zaten yaramaz cocuklar zeki olur derler :) Amin, insallah kizim cocuk doktoru olur bunu isterdim dogrusu :)

Adanin Annesi, cok sükür bu konuda sansliyim, caliskan kardeslerim oldu hep :) Bence her cocuk özellikle kendini iyi yetistirmis anne babasi olunca meslegini önemsemeden gururla bahsedebilir :) Insallah, amin.

LiveCillah, tesekkürler :) Seninki ama istemeden olmus, benimkinde bilincli bir atmaydi sanki :P
Seninkinin sonucu tabii daha agir olmus ama gecmisten bahsediyoruz cok sükürki :)

Kücük Seyler, bende hep ablamda olsun istemisimdir :P Kardes aileden sonra gelen en yakin kisiler ne de olsa ;)

Tazekahvem, tesekkürler canim destegin icin :D Bende hazmedememisim demekki yazma geregi duydum :P

Kiraz Cekirdegi, tesekkürler yorumun icin :) Amin

Abicigim, ben ne de olsa sende biraz daha kücüktüm ki atini merak etmis olabilirim. Belki senin yoklugunda denemeye meyilli olmamin sebebi senin buna izin vermeyeceginin garantisidir! Beni iner misin diye uyarabilirdin :P :D

Didem, önemli birsey degildi yaa :D Iki metre falandi sanirim :P Hemde topraga düsünce birsey olmadi yani :)

Kelebekcim, sagol cnm. Cocukluk iste yaa, büyükken yapsa farkli olurdu tabii :D Bende ablam da olsaydi diyorum ama heeep :)

Aysecim evt yorumu iyi sürpriz oldu banada :)

Bir kase lezzet, iyiyim cok sükür, sende iyisindir umarim ;) Cok tesekkürler ;)

HEHEHE:)) Çok güzelmiş, ben de hep bir abim olsun istemiştim ama ablalarımla idare etmek zorundayım. Yatılı okullarda okuması başarılı bir gelecek getirmiş ona anlaşılan. Abini hem başarılarından hem de senin gibi bir kardeşe sahip olduğundan tebrik ediyorum. Rabbim herkesin işini rast getirsin inş.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top