16

Bloga "Şunlar da hoşunuza gidebilir" eklentisi


Birkac kez sorulmus olan bir sorunun cevabini buradan da paylasmak istiyorum...

Yazilarimin altinda görmüs oldugunuz, "Şunlar da hoşunuza gidebilir" diye örnek yazilari gösteren kutucuklari blogumuza nasil ekliyoruz onu söyleyecegim.


Önce bu adrese giriyoruz: LinkWithin

Asagidaki resimdeki yeri görüyoruz sayfada ve dolduruyoruz. Mail adresi, blogumuzun linki, Platform (Blogger), Width (kac örnek yazi gözükmesini istiyorsak..blogun yazi alaninin genisliginide dikkate alarak seciniz, mesela benimkinde 4 yazi gösteriyor...)
  
  
Get Widget tusuna basinca cikan sayfada  üstte "Install Widget" e tiklayin. 
Oradan direk Blogunuza yönlendiriliyorsunuz ve blogunuzu secip (birkac blogu olanlar) "Widget Ekle" ye tikliyorsunuz.

Hepsi bukadar, sonra blogunuzun ana ekranindan olmus mu diye kontrol ediyorsunuz ;)

Bu eklentiyi oldukca faydali buluyorum. 
Cünkü okuyucular önceden yazilmis olup, cok güzel bir sürü yaziyi arsive girmeden, bu sayede okuma imkani buluyorlar ;) 
 (Hatta kendi blogumda "bu yazimda ne yazmistim" deyip tikladigim oluyor :P)

Umarim isinize yarar.




16 comments

:) ben az önce blogger annelerin sayfasında sormuştum bu soruyu.. Burda görünce şaşırdım...
teşekkürler ederim Kelebek :)

28/2/12

Çok güzel bir bilgi yeni blogların çok işine yarayacak, emeğine sağlık canım öpüyorum

28/2/12

çok saol cnm kullandım ii oldu

çok çok teşekkürler ben bunu daha önce yapmaya çalıştım olmadı makbule geçti doğrusu

28/2/12

çok teşekkürler faydalı oldu bende bunu nasıl yapabilirim diye arıyordum ama oldu artık teşekkürler

bak bakalım olmuş mu :)))

çok güzel bir bilgi çok teşekkür ederim canım yeni bir blogger olarak bir şey daha öğrendim sayende :)

çok teşekkürler hemen kullanmaya başladım,çok da iyi oldu. ellerine emeğine sağlık :)

1/3/12

Allah senden razi olsun canim benim,sayende ben yaptim,insaallah baska arkadaslarda istifade ederler...;-)

Canım çok teşekkürler yaptım oldu

Bayanlar isinize yaramis olmasina cok sevindim :) Iyiki yazmisim dedim :P Yorumlariniz icin tesekkürler, sevgiler hepinize :)

teşekür ederim bunu yapmayı bilmiyordum ve merak edyordum nasıl yapıldığını.
yaptım bloğum çok güzel oldu şimdi.

zaten kelebekleri hep çok sevmişimdir:)))

birde böyle güzel şablon hazırlamayı da bir öğretsen varyaaa o zaman dadından yenmesin :))

Adsız
5/3/12

ya varya süpersin :) Çok teşekkürederim canım inanılmaz makbule geçti yaa Allah razı olsun canım :) Öpüyorum...

15/3/12

Az önce anlattığın gibi eklemeyi başardım. Teşekkürler...

7/5/12

çok teşekkür ederim, sayende çok güzel bir şey oldu bu!!

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top