5

Pazarteside cok bayiliyodu bize ◕‿◕


Yeni bir hafta daha basliyor ve hatta basladi...Hepimiz icin hayirli bir sekilde gecer insallah.

Header yazisina bayagi talep geldi, o nedenle devamini getirmeyi planliyorum ;)
Ayni headeri baska kisilere vermiyorum, belki ilk sahibi olan kisi baska bir blogla paylasmak istemiyordur...
(Devaminda da kapan kapana olacagi icin gözünüzü dört acin diyorum ☚)

Aklima düsen birkac seyide paylasayim madem havadan sudan bir yazi olacak bu :P

Biz bayanlar etrafimizi incelemeyi severiz degil mi?
Özellikle de disarida gezinirkenleri bir bayan görsek giyimine kusamina bakariz. (Kendi adima bakarim ne giymis, yakismis mi, renk tonlari...vs., bana ne ise bundan :D )
Gecende birseyi farkettim ki aslinda erkeklerde bayagi inceleyebiliyormus hemcinslerini.
Metroda kizimla eve giderken, tam karsimda duran adamin yan yan baska bir adami süzdügünü farkettim ve tuhafima gitti, ondan dikkatimi cekti belkide...Bastan asagi derlerya aynen öyle bir taradi, en cok ayakkabi ve cantasina bakti sanirim...Taranan kiside is adami edasi vardi.
Sonra icimden düsündüm ki, acaba o inceledigi kisiyi kiskanmis olabilir mi, "ben giyinemedim söyle bir takim elbise" diye ic gecirmistir belki...Insanlari incelemek, düsüncelerini-durumlarini tahmin etmek eskiden beri yaptigim birseydir :S
Psikoloji okumaliymisim ben :P

 ❀❀❀❀❀

Suan saatin tik tiklarini duymak zamanin cabuk gectigini hatirlatiyor bana...
Zaman dedimde, Facebook'ta okul arkadasimin nisan resmini gördüm bu aksam, cok sevindim (ღ). Okula birlikte gidip gelirdik, dersleri cok iyiydi, ben az daha düsüktüm not olarak ama hic kiskanclik yoktu aramizda :) 
O yanimda 90-100'ler alirken ben 30 gibi birseyler aldigimi hatirliyorum bir defa matematikten...Kopya cekmeyi beceremeyen bir tiptim, hem istemezdimde cekmeyi, düsüncesi bile benim sinav aninda kizarmama vesile olurdu...

❀❀❀❀❀

Birde Facebook'ta Mevlid Kandili Günü bir tiyatro olacagini okudum ;)
Buradan da paylasayim; 
"O'nu Beklerken"
(Oyun beş farklı bölümden oluşuyor ve Peygamber Efendimiz’in (s.a.v.) Doğumundan önce insanlığın düştüğü buhranı, sapkınlıkları genel hatlarıyla işliyor.)
3 Subat-Cuma, saat 19-22 arasi, Austria Center, Bruno Kreisky-platz 1, 1220 Wien, giris ücreti 10 euro. Biletleri Anadolu Kültür Merkezi, Divan Kitabevi, Phönix Egitim Kurumlari'ndan temin edebilirsiniz.

5 comments

:) Ben de insanlarin ne giydigini hic farkedemeyecek kadar kör olanlardanim. Cok cok dikkatimi cekecek bir sey olcakki aklimda kalsin yani... iyi bir hafta diliyorum, sevgiler

bende çok incelerim ya.. özellikle ayakkabılarını.. kıskanırmıyım.. topuklu ise ve hatun çok iyi yürüyorsa evet.. ben giyemiyorum da.. :))

23/1/12

headerlerini dört gözle bekliyorum.:))

23/1/12

meraba,hayırlı haftalar canım :)

Adsız
23/1/12

hmm erkeklerin incelemesi biraz garip değilmi ya hani hep eleştirirler ya bizi :) çok komik :) Bu arada yandaki reklam için çok kötü fena borçlu hissediyorum ya :( ayhh çok duygulandım

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top