17

Kızıma misafir olduk

Bu post bol resimli az yazili olacak :) Alisilmisin disinda yani...

Bugün kizim Dilanur'a konuk oluyoruz, bakalim bize neler gösterecek :P

Evinin girisini seviyorum, sizde sevdiniz mi? 
Posta kutusunda bir mektup görünüyor, kimden acaba :P

Kendisi bugün pek bir süslenmis bizim icin, yüzük falan...
(Gecen kizimin yüzük taktigini görünce tuhaf oldum, daha bir büyüdügünü hissettim...)


Evinde tek misafir biz degilmisiz, sevdigi iki arkadasinida cagirmis...
(Bu isimleri vermek istedi cizdigi karakterlere, yoksa böyle isimde arkadaslari yok...)


Önce elma ikram ediyor :P Pek bir meyve sever bu kiz da :)
(Anaokulunda yaptiklari bir elma...)


Tüm aile ile tanisacagimi hic beklemiyordum dogrusu :P
(Kendileri kumpir olmus patates ailesi :D Yüzü karisik olanini kizim cizdi :P Yerken ama tavsan kulakliyi secti. Babayi esim ve anneyi ben cizdim :P Yakinda herseyi boyayan aile olacak adimiz, fistiktan sonra patates :D )


Bahceye gecirdi bizi, hayvanda besliyormus. Özellikle ucabilen ve tek boynuzu olan atlara ilgisi var sanirim...
(Hemde nasil, fotograf kendisine aittir)


Aman Allah'im bu kizin bahcesinde mum büyüyor :)
(Mutfak caminin kenarindaki saksiya mum dikti gecende  nerden aklina geldiyse, bu sira böyle duruyor...)


Devaminda bahcesindeki dev kaktüs dikkatimi cekiyor, pek bir ürkütücü dikenleri ...
(Aramiza yeni katilan, aslinda minicik olan, özellikle bol dikenli secilmis kaktüsümüz)


Bahcesinin kenarinda garaj var. Bu kiz bir araba koleksiyoncusu olmali diyorum!
(Arabalara meraki var, gecen sürpriz yumurtayi prensesli degil araba cikanindan secti mesela...)


Bahcenin bir kenarinda annesini sevdigine dair agaca kazinmis yazilar buldum.
(Bu resmi yapan pamuk ellerini öperimde öperiiim :) Mama, anne anlaminda kullanilir burada.)


Eve geri davet ediyor bizi, meger org ile müzik ziyafeti cektirecekmis :)


Bir ara gözüm duvardaki havlu kagittan yapilmis sanat eserine takiliyor :D
(Ben bir sekil yapinca o da aynisini yapti...)


Okumayida seviyor anlasilan, kitapligina göz atmadan olmazdi degil mi?
(Kendi cektigi bir fotograf...)


Cok yönlü birisin dedik kendisine, bir yönünü daha gösterdi ki, tek araba koleksiyonu degil kalem koleksiyonuda yaparmis.
(Gecen hepsinin ucunu sivriltirken, parmagim su topladi ve bukadar kaleminin oldugunun farkinda degildim bunu anladim, 120 tane falan vardi...Daha kalem almak yok dedim...)


Cocuklar icin birde böyle bir park projesine katilmis. Bu kiz babasinida cok seviyor olmali ki babasi icin calismis bu projede ve babasi suan bu proje resmini dolabinda sakliyormus :p


Son olarak ise bize su mesaji verdi bilgisayarinin ekranindan beri " KelebekGibi "
(Sanirim bu isimli blogu okuyun diyor :D )

Bu özel, macerali dakikalari yasattigi icin Dilanur'a tesekkür ediyorum. 
Cok misafirperver buldum kendisini ve cok sevdim.

Ya siz?


Not: Kendisinin ilk resim sergisini görmek isteyen buraya tiklayabilir.

17 comments

11/1/12

ay ay ay bende cok sevdim valla...su kaniya vardim cok yaratici bir cocuk ve akilli..Masallah..sizide tebrik ediyorum anne-baba olarak cocugnuzla bu denli ilgilendiginiz icin...
devamlarinida bekleriz efendim:)

Dilanur hanımın misafirperverliğine bayıldım doğrusu. Sizin sayenizde bizde bu renkli dünyaya adım atmış olduk. A bu arada sorar msınız dilanur hanıma nereden almış o yüzüğü.:)

11/1/12

Aferim kizina! Ne guzel seyler yapmis. Patateslere bayildim cok sekerler:) Kac yasinda? Opersin bizim icin

bende misafir olmak istiyorum.. bende bende

11/1/12

çok iyi bir ev sahibiymiş minik hanım.size nelerde hazırlamış öyle.:) canım ya çok tatlı oluyor bu minik kızlar.

11/1/12

o papatesleri yerim özellikle kulaklı olanları dicektimki onu ev sahibimiz yemiş:D mamasınıda babasınıda ayırmamış aferim ikisinede resimlerine yazmış öperim onu senidee:)

ailecek eğlenecek her bişey bulmuşsunuz :D maşallah Allah mutluluğunuzu bozmasın..

not: bu arada Ali'nin kız arkadaşı var mı ablama ayarlayayım :p

çok eğlenceli bir post olmuş maşallah kızına şimdikiler çok akıllı valla...

Adsız
11/1/12

maşşallah canım boyle postlara bayılıyorum.ne guzelde yetıstırmıssın oyle asıl sana bı masallah demeli:) Allah nazarlardan saklasın tüm aileni..

ÇOK BEĞENDİM :)
HOŞ VAKİTLER GEÇİRİYORSUNUZ:)
BANA DA BEKLERİM:))

11/1/12

süper süper süper bayıldım kızına yaptıklarınA(MAŞALLAAAHH)

Dünyalarında bir pencere olup bir yağmur damlası süresince yaşamak..

Allah bağışlasın..

11/1/12

ben cok sevdım dilanuru.hele dila en sevdıgım ısımdır.yuzuk takan parmakları yemeli


reklam ıcın cok tesekkur ederım canım.ne kadar sure orda duracak.


sevgılerımle.

Yerim ben onu ya masallah :) fiyonk yuzugunude takmis :) bahcesinde hello kitty 'yide beslermiiiss :) bende gelmek istiyorum o bahceye :p Rabbim bahtini guzel eylesin ..

Yorumlariniza cok tesekkür ederim, bazilarinda özellikle güldürdünüz beni :)

Didem, kizim 5 bucuk yasinda.

Missbone Yüzügü H&M'den :P

Cilekli, Ali sanirim Ceren'le arkadas, ablana olmaz :D

Dolunay reklam 2-4 gün arasi duruyor, sonrasinda birde yazida tekrar gececek reklami olan bloglar ;)

Hepiniz herzaman davetlisiniz kizimin evine :)
Allah cocuk isteyip olmayanlarada nasip etsin bu güzel duyguyu, bambaska :)

Sevgiler hepinize :)

Çok renkli bir prenses yaşıyor bu evde belli ki :)

Cok tatli ya, masallah:) Ben de cocuk olmak istiyorum :S

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top