4

Çocuk ve Dergisi :)


Bu ayki Ala Aralik sayimiz Ocak ayinda elimize gecti. 
Genel olarak Avrupa'ya dagitim daha gec oluyormus, Türkiye'den bekledikleri icin. 
Gec olsunda güc olmasin diyorum :)
Kizim gecen ayki Ala Cocuk ekinden beri bu ay daha bir bekledi derginin yolunu, "Nezaman gelecek Ala dergimiz?" diye sordu birkac kez.
Öyle güzel "Ala" deyisi varki birde :)
Dergi tamda kardesimin gönderdigi Ney ile ayni günde geldi. 
Bir günde iki mutluluk oldu bize.

Kizim dergisini eline alir almaz daha kahvalti etmemistik "Anne burayi okur musun, anne su oyunlari oynayalim mi..." diye tutturdu. 
Bende bir-iki sayfa okudum ve sonraya erteledim devamini.
Birazda babasiyla devam ettiler derken derginin tamamini kisa sürede bitirmis oldu sabirsiz kizim :)

Dergi'de yapmaya birsey kalmayinca; 
"Anne bir sonraki dergi nezaman gelecek?..." 
"Kizim bu ne acele dur bu daha yeni geldi, bir ay sonra digeri gelecek, her hafta dergi göndermiyorlar bize" :D
"Off yaaaaaa cok mu bekliycem"
"Sabreden dervis muradina ermis degil mi Dilanurcum" 
(Son zamanlar kizimin benden cok duydugu atasözü :P Gecen ben acele ederken aynisini bana dedi...)
Not: Resimdeki Cep Ajandasina dikkat diyorum, pespembe. Icide tam istedigim gibi, cooook begendim :)

4 comments

Adsız
7/1/12

:) :) çok fena bozmuş :) küçük kardeşim de annemin söylediklerini ona söylüyo :)

çocuk eki gerçekten iyi fikir..anne kız iyi okumalar size

great mags!!! love your blog!!! following you now.. hope you could visit my blog too.. kissess!!!

isterenklihayat, cocuklar kozlarini kullanacaklari yeri iyi biliyorlar, zekiler degil mi :)

pompisce, cok tesekkürler. Bende bu cocuk ekini düsüneni tebrik ediyorum :)

Hi Dina, thanks for your comment and for fallowing ;)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top