11

Aşk ❤ Love ❤ Liebe


Hayatimda ilk defa belki bu kadar kisa sürede bir kitabi bitirdim...
Bazen incecik kitaplari bile bu kadar sürede bitirememistim..
Bu kitap insani alip götürüyor.
Ilk sayfasinda daha "woow" dedim Ella'nin hayatina verecegi cizgiyi okuyunca...Yani öyle bir ortamdan cikip hayatini degistirmek hep zor gelir insana, büyük cesaret isidir. Ilk baslarda bir Konya'da bir baska yerde olusu kafa karistirdi taa kii hepsini bir bütün icine alana dek.
Kitapta hem ilerlemek hem de hic bitmesin istedim...Bitince baska kitap okuyamam gibi geldi. Ya bir sonraki kitap bana bu tadi vermezse...Cünkü cok sevmistim.

Diyelim ki ben hayatimda hic yemedigim tür bir yemek yedim ve önceki yediklerimin buna kiyasla tatsiz oldugunu anladim, öyle birsey...Ve simdi cnm artik buna benzer yemekler cekiyor :P 

Yine Elif Safak okuyacagim sanirim. Umarim diger kitaplarida böyle güzel hisler birakir. 

Elif Safak tarzi yazan baska yazar öneriside alabilirim sizlerden?

11 comments

Merhaba Kelebek

Bu kitabı bende geçen sene okumuştum. Hakikaten mükemmel bir kitap. İnsanı alıp götürüyor. Bitene kadar elinden bırakamıyorsun. Bu senede Allah izin verirse Mesnevi okuyacağım. Birde Amâk-ı Hâyal isimli kitaptan çok etkilenmiştim. İnce bir kitap fakat çok güzel. Okumadıysan tavsiye ederim.

bende kısa bir zaman önce okudum aşkı gerçekten güzel bir kitap.
şimdi elimdeki kitabı bitirip tekrar Elif Şafak kitaplarıyla devam etmek istiyorum:)
aşktan sonra bir tek firarperesti okudum oda güzeldi.

5/12/11

benim okuyalı hayli zamanoldu ama hala aklımda gerçekten güzel bi kitaptı.bende eski bi kitap bitirdim dün inci küpeli kız oda fena değildi tavsiye ederim.ben kitaba başlayınca herşeyi unuttuğum için okyamıyorum:)yemek temizlik hakgetire.elif şafağın iskenderide çok güzelmiş..okumadım ama tavsiyeçok.

bende kitabi ilk ciktiginda okumustum,sonrada elif safakin butun kitaplarini alip okumaga basladim.fakat ayni tat hicbirinde yok malesef.mahrem i okuyabilirsin sonrasinda.ama ask tan bekledigini hicbir kitaptan bekleme.ask cok iyi.

5/12/11

Tatlim,kalp kalbe karsiymis derler..öyle oldu valla,postta kitaptan bahsettigini okurken anlamadim ilk basta elif safagin ASK tan bahsettigini:)taaki postun sonunda anladim,bende sana diycektim ki,suan bende bir kitap okuyorum ve ayni hisler icindeyim,bitince baska kitabi benimsiyebilirmiyim diye düsünmüyo degilim diye??:)cünki su an elimde bitmesine bir kac yaprak klamis olan kitabin yazari elis safak:)demekki onun kitapalari herkeste ayni duyguyu uyandiriyor..
Gerci ben neye basliycagima karar vermistim daha bu kitabi bitirmeden;-)
ASK ve elif safak:)güzel bi tevafuktu..al sana bir ortak yan daha:)))

tatlım elif safak ın bütün kitapları çok güzel ben hepsini bir çırpıda okurum
sevgiler

Adsız
6/12/11

Okuma istahimi actin:)) su aralar hayatim cok düzensiz, ailecek annemlerde kaliyoruz, kitap okumaya hic vakit bulamiyorum, ama okadar meraklandim ki en kisa zamanda alacam insallah kitabi ;)

6/12/11

Elif Safak´in BABA VE PIC adli kitabini okudum ve bir daha asla elime bu kadinin kitabini almam dedim.
Sonra ASKi okudum ayni senin yazdigin gibi hic bitmesin istedim. Simdi elimde 4 tane Elif Safak kitabi var:) ASK´in zaferi:) Elif Safak´in diger kitaplari ayni tadi vermiyor ama yinede zevkle okutuyor.ISKENDER de güzeldi mesela. AMA asla ASKla kiyaslama sakin.
Ben Ayse Kulin´i cok severim. Sana da siddetle tavsiye edebilirim.
Mesela FÜREYA´yi.. kesinlikle okumalsisin derim. SEVDALINKA ve NEFES NEFESE de güzel.Hatta söyle diyebilirim Ayse Kulin´in tüm kiraplarini aldim ve hepsindende ayri ayri tad aldim. Arti onun kitaplari bende banko alinasi kitaplar arasina girdi.
Nefes Nefese almancaya cevrilmis ben onu kütüphaneden alip okumustum. Eminim sizin ordaki kütüphanelerde de vardir.
En son okudugum kitap ise PIRAYE yazari Canan Tan. Onun dilinide cok sevdim. Tavsiye edebilirim.

6/12/11

Guzel kitapmis bir cirpida okuduguna gore, Ben Elif Safak'i da Ayse Kulin 'i bir de Nermin Bezmez in kitaplarini cok seviyourum.

Sanirim bir ben okumadim bu kitabini. Okumaliyim sanirim. :)

Kirmizi Pabuclar tesekkürler kitap önerin icin bir bakicam ;)

Pembe blogum, bende Elif Safak'la devam edicem ins. begenmezsem yazar degistiririm :)

fatma evet Iskender'i gördüm, cok öneriliyor merak ettim aslinda ama okumadigim daha eski kitaplari var Siyah Süt gibi mesela, ondan devam edebilirim..

modamakyajveben, Mahrem'i hic duymamistim, bir arastirayim, tesekkürler;)

zelis benzerlikler hala devam etmekte hee :) Elhamdülillah diyorum o halde, ne kadar güzel ;)

sevil sahin, bakalim devaminda bende ins. senin gibi düsünürüm ;)

serife bende daha önce okuyacaktim, bir arkadas kitap ariyordu okumaya al önce sen oku demistim, öyle bir süre kalmisti, aklima geldi ve aldim okudum ki gec kalmisim bile dedim, mutlaka oku ;)

Sünter Anne kitap ve yazar önerilerini dikkate alacagimdir, sen önerdiysen zaten iyi olmali bunlar ;)

didem, sagol sevdigin yazarlari paylastigin icin.

Aysecim hemde tam bebis karnindayken oku, onu etkiler belki o güzellik :P

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top