20

Alışveriş ve Alışvermeyiş

Bir alisveris yazisi yazmak geldi bugün icimden, belkide eski okuyucularimdan olan Ayse Gelin bunu istedigi icin beni yazmaya tesvik etmis olabilir :) Yoksa yazacak ilhamlar gelmis degildi, bir sürü yazilacak konu birikmis olsada...
Ne yazsam diye düsünen bir blogcu var mi aranizda? Ben bu son zamanlar tam tersiyimde, sunuda yazacaktim bak nasil kaldi, bunuda not alayim bir ara yazayim...Sanki bloga gaz verdimde bu defada ben ona yetisemiyorum gibi :D

(Gece kulak agrisindan uyuyamadi kizim pek, suan o oynarken bende bu yaziyi hemen yazmaya koyuldum.)

Ilk olarak örgü bir elbise ile karsinizda olacagim :) Modeli düz, bol duran, rahat, kollari hafif kisa ve kol agizina dogru genisleyen türden birsey. Birde cep efekti koymuslar, gercek cep degiller yani. Uzun kazak-elbise türlerini herzaman cok severim ;)

Devaminda sizlere asker botumsu ayakkabilarimi gösteriyorum. Yalniz bunlarin bir hikayesi var, yazmazsam olmaz.
Ben botlari denedim ve biraktim geri, baska daha güzel bir ayakkabi var mi diye bakinmaya koyuldum. Neyse dedim, bu indirimde ve bir tane kalmisti geri gidip yeniden denedim. 
Ayakkabi denerken farkettimde tek deniyorum, ikisini birden cok kararsizsam deniyorum, begendiysem tek tarafi denemem kafi geliyor yani :P
Neyse ben aynada ayagima bakinirken orada Türk bir bayan ayakkabinin diger esini almis deniyor, bende birsey diyemedim o an :S Kadin sonra kocasina "Bunun tekini bul getir bana" diyor, bense tam karsilarinda bir metrelik mesafede 10 dakikadir ayakkabiyla duruyorum zaten :D Esim geldi yanima "Hadi aliyor muyuz" dedi. Bende diger esini su bayandan alirsak aliriz dedim :P Esim kadina "bu ayakkabi bizim satin almak istedigimiz, esim tekini denedigi icin tekti o kutuda...vs." dedi. Kadin'da "ben vermem" dedi. Onun eside bize fiyat teklif ediyor saka yollu, 5-10 € verecekte ben ayakkabiyi vericem güya, karisi icin bunu yapmasi hosuma gitsede, banane gözlerinin önünde denedim. Bende istemedende olsa mecburi lafa karistim :P "Iyiki ayakkabiyi tek denemisim, gelip bir baskasinin diger esini deneyecegini hic düsünmemistim" dedim. Aynisindan baska var mi saticiya sordular, yoktu.5-10 dakika öyle bekledim, istemeye istemeyede olsa verdi kadin. Esimde bana "botlar degerlendi" diyor :D Kismetimmis, engel olamazlar :P (Bu arada kendileri cok rahatlar)

Resimde birde ucu kravat seklinde bir kolye ve bilezik görüyorsunuz. Small denedigim bilezikleri degilde large olanlari almis olan esim, geri götürdügünde small bulamamis ve suan bu bileziklerim yoklar :( 
Halbuki cok sevmistim onlari...

Not: Yandaki reklam panosundaki bloglari ziyaret etmeyi unutmayin lütfen ;) 
Ikinci bir güzellik ise okuyucu sayim günden güne artiyor, 700'lerde oldugunda bunu bir hediye ile kutlamak istiyorum insallah ;)

20 comments

26/12/11

elbise gerçekten kullanışlı görünüyor botta hakkaten kıymete binmiş kapmana sevindim güzel bi model gerçekten :)

Ne botmuş amaa:)
Neyse zafer senin olmuş güle güle kullan;)

26/12/11

botlar harikaa !!

26/12/11

kravat kolyene bayıldııımmm :)

26/12/11

bende bu tür elbiselerden cok hoslanirim,güle güle giy insAllah..
yandaki bloglari ziyaret ediyorum izleyicide oluyorum bu arada;-)
bende linkii birakicam alttaki yaziya,ilerde benimde reklamimi yapasin diye:P
daha daha cok izleyicin olur insAllah..
sevgiler:)

26/12/11

kolye harika gorunuyor ;)

kolyeyi çok beğendim..

Elbise harika gorunuyor, rahatlikla herseyle kombin edile bilir gule gule kullan canim, iyi yapmisin neden o alacakmis efendim ayakkabiyi:p yine allah razi olsun esin destek cikmis, baskasi olsa ugrasma sununla ver ben sana baska alirim derdi:) tebrik ediyorum :p

26/12/11

Dikkat dikkat! Sevgili Kelebek hanım :) Sizleri blogumda mimlemiş bulunmaktayım. Lütfen ama lütfen bir girip bakmanızı ve rica edersem yazmanızı istiyorum :) Hoşçakalın :)

27/12/11

tunik senin üzerinde dahada hoş durmuş.güle güle giy.kısmet olunca önüne kımse gecemiyo:)senın nasibinmiş botlar.kolyeyi bende çok begendim.

27/12/11

botları kaptırmaman ıyı olmus botlar super gorunuyor :)

27/12/11

bende ayakkabı alırken hep tek denerim demek ki çift denemek daha avantajlı........

mamba, tesekkürler yorumun icin ;)

cadi kizin dirdiri, evt zafer benim oldu iyiki :) Sagolasin.

want more fashion, merci :P

EflHatun, bu kolyeyi kizim aldi sayilir, ben begendim o babasiyla aldi güya bana dogumgünü hediyesi almis bende caktirmadim görmüyor gibi yaptim :P

zelis tesekkürler, linkini beklerim ;) Sagol yayinlanan bloglari desteklemen cok güzel.

papatya84, sagol :)

yaren, tesekkürler, kolyeyi begenenler cogunlukta :)

Kelebek Misali, evt esim sagolsun hakkimi arar :)Tesekkürler.

merve, bloguna gittim gördüm ve yazacagimdir insallah ;)

fatma tunik benim üzerimde dahada hos durmus lafi kulaklarima masaj yapti sanki :P Sagol.

zehra, hakkimdi, önce ben denemistim :P

Kardesim banada bu bir tecrübe oldu bir dahakine cift denemek aklima gelir eminimki :P

28/12/11

upuzun bi aranın ardından selamlar arkadaşım :)
yeniden buralara uğrayabilmek harika,özlemişim seni,yazılarını,
ve alışverişte fazlasıyla kararsızlık yaşayan biri olarak,biri benim aldığımı alsa bende hemen oracıkta karar verir vazgeçmezdim,aferim böyle devam:P
kızına ve sana kocaman sarılıyorum,a.e.oln canım..

cok guzeller. botlari ben kendim asla alip giymezdim ama sana ve tarzina cok yakisir eminim, ama orgulu elbise tek kelimeyle supeeeeer :)

30/12/11

Öyle kadinlar oldugunda, yüzüne bi tokat at ve arkana bakmadan terket ortami:) Bootun cok guzel ama her giydiginde aldigin duygularida blogunda yazmani isticem senden :D Güle güle kullan:)

Zeynepcim hosgeldin yaa :)Bende seni arada bir görüyorum hepsi o, bir göz gözüküp uzaklasiyorsun, yogun oldugunu düsünüyorum :) Sevgiler.

Aysecim sagol, ben seviyorum, eskiden ortaokula giderkende ayni buna benzer vardi benim yine onlar aklima geldi hatta alirken :)

PinkDunya, ben ve tokat atmak cok uzak, bunu yapmam icin o kisinin bana bayagi zarar vermis olmasi lazim ve cileden cikmis olmaliyim sanirim :S Orada kadina birsey bile diyemedim insanlari kirmak cok zoruma gidiyor sanirim...Her giymemde duygularim cok güzel simdilik, rahat hissediyorum ayaklarimi :) Sevgiler

Adsız
14/1/12

merhaba,
botunu nerden aldigini ve fiyatini ögrenebilir miyim? blogun cok sicak, canayakin bu arada:) sevgiler...

Merhaba Adsiz, keske isminide yazsaydin. Tesekkürler blogum hakkinda düsüncen icin.
Botlar Deichmann'dan, 30-40 eurodan 15'e falan düsmüstü diye hatirliyorum yanilmiyorsam...

20/1/12

kimlik secmeden yorum birakmisim kusura bakmayin. tesekkur ederim cevap icin. ben de daha sonra deichmann in online shop sitesinde gördüm ayakkabilari. dedigin gibi fiyat cok uygun fakat numarasi yok.sevgiler..

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top