17

12 iSTeK

Mimleniyorum arada ve belkide sonra cevaplamayi unuttuklarim oluyor, araya yazmam gerektigini düsündügüm öncelikli yazilarim giriyor...
Birkac blogcu arkadas beni mimlemisler sagolsunlar, Merve, Fikr-i Ala, Zelisle ve Sihirli Kokosh (unuttuklarim varsa lütfen hatirlatiniz).
Her mim konusunu sevmiyorum ama bu 12 dilek-(dua) olani hosuma gitti. 
Uyku beni cekmeden bir an önce yazayim o halde dolu kafayla:

1- Önümüzdeki 2012 yili icin ilk olarak yuvamda saglik ve huzur isterim, bunlarsiz gerisi bos geliyor cünkü...
2- Karsima öyle kisiler ciksinki bana hayat yolunda iyi arkadaslik etsinler, güzel kalpli, güzel düsünceli kisiler...
3- Bu yil bir enstrüman calmayi ögrenmeyi isterim... Ayrica güzel fotograflar cekmeyi ögrenmek, bunun icin önce dijital kamera devrini sonlandirip SRL sahibi olmak isterim...
4- Tembelligi birakip hep erteledigim birsey olan spora baslamak ve devamini getirmeliyim...
5- Esimle Umre'ye gitmek istiyoruz (bu yil zor gibi gözüksede Rabbim isterse bize mümkün kilar eminim...)
6- Ailem, kardeslerim, sevdigim kisiler, severek takip ettigim blog sahipleri hep mutlu olsunlar...
7- 2012'de okul hayatina baslayacak olan kizima tüm okul hayati boyu basari dilerim.
8- Dünya hayatinin yani sira ahiret hayatim icin hergün azda olsa birseyler yapabilmek, Allah'in rizasini kazanmak...(Kur'an-i Kerim'den, Risale-i Nurlardan birseyler okuyup ögrenip hayata gecirmek...)
9- Annemi ilk kez yasadigim ülkeye getirmeyi planliyorum,kizi nerede yasiyor görsün kadin 10 yil oluyor nerdeyse (cok gec bile kalinmis birseydi bu...)
10- Isterimki giyim tarzimi artik oturtayim (henüz tam icime sinen beni bulamadimda...)
11- Daha önce hic denememis oldugum birseyler deneyeyim bu yil, yeni birseyler ögreneyim, daha cok kitap okuyayim...
12- Güzel hatirlayacagim, sevgidolu, sürpriz dolu, rengarenk bir yil olsun isterim...


Aslinda ben bu listeyi uzatirda uzatirim, fazla ac gözlülük yapmadan ve mim kurallarini ihlal etmeden biraktim :P 

Ben yazmak isteyen herkesi mimliyorum, kolay gelsin :)

17 comments

29/12/11

inşallah tüm dileklerin gerçekleşir..herkesinde tabi:)

29/12/11

Sanırım ben bu mim olayını daha çözemedim, sana mimli mailler attığımı söylüyorum bir de :) hahaha neyse hala nedir bu mim çözememiş olsam da AMİNNNNNNNNN diyorum kocaman kocaman. UMARIM anneni getirmek ve eşinle umreye gitmek nasip olur. ben de gitmek istiyorum inşallah bakalım. Allah sağlıkla geçireceğimiz nice yıllar nasip etsin sevdiklerimizle.
sevgiler

amiiin dileklerin icin, insallah gerceklesir :)

amin diyorum herbiri için :)

Ne güzel bir dilek bu. Allah hepsini hayırlsıyla kabul etsin. Amin Amin Amin.
Sana kocaman sitem yapıyorum bu pastayı niye koyduuuuun :-))) Çok şahane görünüyor.
Sıradaki dilek => 2012'de Kelebek bu pastayı bana yollasın. :-))) (Latife ediyorum)

Sevgiler,
Güzellikler seninle ve tüm iyiler için olsun.

29/12/11

tüm dileklerin kabul olur inş.AMİİNNN

29/12/11

Allah kabul etsin hepsinide...
o pasta ne kaa ictah acici duruyor ayrica:P

29/12/11

Hayırlısıyla olsun hepsi, sevgiler ve iyi yıllar:)

30/12/11

Bütün dileklerin kabul olmasi dilegiyle .. amiin :)

Adsız
30/12/11

Âmin Canım benim Bütün duaların halisane kabul olsun inşallah.. Risale okumana ayrıca pek bı sewindim bende Osmanlıca risale okuyorum büyük haz değil mı?

30/12/11

canım benim tüm isteklerin hakkında hayırla birlikte yer alsın inşaallah :)) Sevgiler öpücükler ;))

30/12/11

Amin..Hayirlisi ile Rabbim gönlüne göre versin.. Risale-i Nurlardan birseyler okuyup ögrenip hayata gecirmek...)demissin sanirim ortak olan yönümüzden birtanesi buna cok sevindim..Rabbim muvaffak etsin insALLAH :)

Allah gönüne göre versin abula:))
Mırk:)

Dileklerime amin demeniz ve güzel temennilerde bulunmaniz okudukca icimi acti :) Tesekkürler.

Bu arada Risale okuyanlarin oldugunu görmekte güzel, ben henüz kitaplara sahip degilim netten takip ediyorum öyle ara ara...

31/12/11

Rabbim dualarını er yada geç kabul eder inş canım
Şu baştaki bol bonibonlu çikolatalı fotoya bayıldığımı da söylemeden geçemeyeceğim:)

Mutlu yıllar:)

Rabbim dileklerini kabul etsin canim :) hepsi birbirinden anlamli.isteklerine kavusa bilmen dilegiyle sevgiyle kal

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top