11

Sevgi Ayetleri


Sizlere 2 film tavsiyesinde bulunmak istiyorum. 
Umarim izlememissinizdir, izlenecekler listenize ekler ve begenirsiniz ;)


Ayat Ayat Cinta (Sevgi Ayetleri)
Kardesimin tavsiyesi üzerine hayatimda ilk kez bir Endonezya filmi izledim hemde kendi dillerinde :S Kelime kelime anlayamasamda, genel olarak konuyu anliyor insan zaten. Yinede cümleleri tam anlamak isterdim dogrusu o duygulari daha yogun hissedebilmek icin. 
Mendilde alin yaniniza:P Böyle Romantik/Dram bir filmde duygulariniza hakim olamayabilirsiniz...Kesinlikle tavsiye ediyorum.



Amelie
Cok degisik bir film, biraz masalimsi havasi var. Özellikle Amelie'nin hayal dünyasi ve bir cocuk gibi yaptigi gizli isler merak uyandiriyor. 
Mutlu sonlari hep cok severim, bu da öyleydi :) 
Hayati ve firsatlari kacirmayin ;)


11 comments

Kız kardeşimin favori filmi bu, izlemedim henüz ama merak ediyorum ilk fırsatta izlemeye çalışıcam,görüşmek üzere canım:)

Adsız
22/11/11

iyi oldu bunlari tanittigin, bende ne zamandir iyi bir filim bulsamda baksam diye ariyordum. bunlar sinemada mi?

hmm belki izlerim , sagol tavsiye için :)

Adsız
22/11/11

Merhabalar;ilk olarak 500.kişi olarak kelebeğine renk katmış durumdayım:))Amelie'yi bende büyük bir zevkle seyrettim ama Ayat Ayat Canta'yı senin tavsiyen üzerine mutlaka izliycem.Tekrar görüşeceğiz:))

şirince tatlar, sende izleyince eminim begeneceksin ;) Iyi seyirler:)

serife bunlar yeni film degil ama eski olup izlenmeyi kacirilmislardan :)

Fransali Gelin ben tesekkür ederim yorumun icin :)

TO FEEL UP THE FASHİON 23.BLOG, evet 500. kisim oldun birde güzel olan blogun Facebook sayfasinda da 100 olsu sayi dün, ayni anda ikiside düzlendi :)
Sagol bir renk daha katmis oldun :)
Görüselim ;)

23/11/11

Ikisini de seyretmemistim. Tesekkurler...

Amelia'yi biliyorum ama digerini duymadim, firsat bulup izlemek lazim :)

Adsız
27/11/11

Amelié bu film sanki ben gibi, içinde bir çocuk, yaşadığı dünya hayal dünyası, küsüyor ama sebebini kimse bilmiyor sadece susuyor. Kendimi izler gibi olmuştum. Şu zamana kadar çok sayıda film izledim sadece 4 tanesini tekrar izlemek üzere sakladım, Amelié bunlardan bir tanesi. Bu aralar tekrar sayıklıyorum yeniden izlemeliyim sanırım :)

28/11/11

Ayşe karekteri çok sıcak ,kıyafetlerine bayıldım..Film abartılı gibi görünüyor başlarda ,türk filmlerini andırıyor azıcık ,abartılmışlık açısından..:) Örneğin bütün kızlar neden fahri nin peşinde sorusu akla geliyor..:))

Hapishane sahnesi etkiledi beni en çok..Hz. Yusuf un rıza gösterişinin örnek verilmesi , hayatımızın her döneminde uygulanmalı..

Son olarak Ezher sadece ilgi çekmek için kullanılmış bence..Mısır da çok daha güzel olmalı..:)

sevgiler

didem seyredip seversin umarim ;)

Newyork'tan umarim izleyince sende begenirsin ;)

Psikopat Kedicik Amelie'nin o yanlari benide cok büyüledi, sevdim o sekil yasayisini :) Film tekrar izlemelerini pek sevmem ama bu filmi bende tekrar izleyebilirim ;) Sanada tekrar iyi seyirler :)

rumma benide hapishane sahnesi cok etkiledi... Bence bütün kizlarin Fahri'yi begeniyor olmalarinin sebebi efendi,düzgün yasayan bir genc olmasiydi diye düsünüyorum :)
Yorumuna katiliyorum ve tesekkür ediyorum.

Sevgiler

2/12/11

riyanti catwright,, she's from indonesia,,

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top