13

Kalbi pıt pıt atan kızım benim :)

Kizimla ilgili aklima düsenleri yaziyorum simdi:

 ❤ Aksam yatarken yorgani düzeltmemi istedi ve sonrasinda "iyiki yardim ettin anne" dedi duygulu bir sekilde...Neden etmeyeyim be yavrucum, sen annenin yüregindeki sevgiyi bir bilsen.
❤ Gecen birgün "Anne seni düsününce kalbim pit pit atiyor, öyle seviyorum seni" dedi. Benim agzim kulaklarima nasil varmasin ki :)
❤ Bu siralar "Anne uykucu, baba cayci" deyip duruyor :P
❤ Hergece yatmadan önce dua okumaya basladik biz. Namaz sürelerinden. Aslinda buna kizim vesile oldu, ben okurken duydugundan ilgisini cekiyordu ve "dua okuyalim anne senin okudugundan" dedi bir gece, o zamandan beri hergece okuyoruz. Bu yatmadan önce okunan dualar birer kere bile olsa zamanla ezberlemesine vesile oldu ki bu hic beklemedigim bir seydi, Maasallah. Biri ezberlenirse bir digerine geciyoruz, ezberlenenleri arada terkar ediyoruz. Tarihleriyle yaziyorum kizimin bildiklerini:
21 Eylül 2011'de Fatiha Süresini tamamiyla okudu :)
6 Ekim 2011'de Ihlas Süresi'ni ezbere okudu :)
27 Ekim Kevser Süresini ezberledi :)
Bu siralar Felak Süresi'ndeyiz ve yarisini biliyor :)
❤ Kres'te cok sevdigi bir arkadasi olan Sudenaz bu yil okula basladigi icin onun yerini baskalari aldi...Türk olarak iki minik adam var, birisi 3 yasinda, digeri 4 (Emre). Emre ile öyle iyi anlasiyorlarki. Aksama kadar Emre'yle ilgili konusabilecek kapasitede yavrucum :D Kizima ayakkabi bakiyoruz, o gitmis erkek reyonuna "Anne bak bunu Emre cok begenirdi" diyerek arabali bir ayakkabiyi gösteriyor bana. Her sabah "Anne yarin Emre'ye ne götürsem ki..." Hergün o minik cebine birseyler koyup Emre'ye götürüp veriyor (normalde kolay paylasan bir kiz olmamasina ragmen...) Onu almaya gittigimde bazen ayni anda Emre'nin anneside oglunu almaya gelmis oluyor ve kim hazirsa digerini bekliyor birlikte gitmek istiyorlar belirli ayrilacagimiz yola kadar. "Anne Emre'yi cok seviyorum" dedi gecen sabahta bana :P Bunu demesine gerek yoktu zaten ben görüyorum. O Emre'ye "kücük abi" diyormus, Emre'de ona "kücük abla" :D Cocuklar bir alemler yaa.
❤  Bu yil gene ingilizce kursuna gidiyor, maddi durumumuz aslinda buna elvermesede bir yerlerden kisip oraya ekleyip yinede onun egitimine harcamayi tercih ediyorum. Cnm kizimin ileride önüne cikip belki bir kolaylik olur ögrendikleri diye :)
❤ Kizimda sevemedigim sey, söyle sapsup öpmemesi-kucaklamamasi, bazen öpüldügünde silmesi hemen yanagini :S Kim öperse öpsün..."Ben öpme sevmiyorum" diyor :S 
Epeydir yazmadigim icin birikti aslinda daha cok seyler var eklemek istedigim ama arayi cok acmadan yine yazicam insallah melegimle ilgili. 
Allah'im isteyen herkese annelik duygusunu yasatsin insallah.
Resimler ordan burdan karisik. Yüzü boyanmis hali, kreste Sonbahar kutlamasi vardi bende yarim saat daha erken kalkip kelebek yapmaya calismistim :P Kizim begendi sonucu :)
Not: Üzerindeki elbiseyi son giyisi oldu, artik rahat olmuyor cünkü halbuki 4-5 defa giydi hepsi, ne cabuk büyüyor cocuklar...Bu elbiseyide satisa cikaracagim, nerdeyse yeni gibi ilgilenen olursa satis bloguma ya da daha aktuel olan satis Face sayfama beklerim ;) 

13 comments

uuyyy maşallah mınık kelebege pek tatlı ve hemen herseyı cabucak kapıverıyor gıbı gorunuyor bunun ıcınde kocaman maşallah ona..Rabbım sıze bagıslasın onu..sevgıler canım..

17/11/11

bende küçükken kendimi öptürmez ve sevdirmezdim.
gerçi hala öyle sarmaş dolaş halleri sevmem ya :)

belki kızında bana benzer. ki ben beni sevene: SALAK diyordum. (en büyük kötü lafım)

o en azından, ne istedigini ve istemedigini ağzına kötü laf almadan acıklayabiliyor :)

Adsız
17/11/11

Hihhi masallah ya! Ne seker:) Ne güzel ezberlemis. Bu arada seni cok iyi anliyorum, benim kiziminda kreste en iyi arkadasi erkek alman bir cocuk adi aron. Tuhaf olan kozimin almancasi henüz konusacak kadar yok. Nasil anlasiyolar sasiyorum :))

17/11/11

Oy kuzucuk,nasıl da sevrmiş annesini :)Ne güzel şimdiden öğrenmesi duaları.Bizimde ananemiz öğretmişti 4 tane dua.

17/11/11

hay MAŞALLAH ne güzel bi kız bu.annesi öp yerime(gerçi öpülmeyi sevmiyomuş ama).kız çocuklarına bayılıyorum ben yaaaa.

18/11/11

kelebeği sen çizmeyemi çalıştın yanii..sanat eseri olmuş bu yahuu:))
maşşallah diyorum başka bir şey demiyorum :))
sevgiler

18/11/11

Karışıklı pır pır eden o kalbiniz hep güzellikle dolsun inşallah. Maşallah Sübhanallah.
Hayırlı Cumalar

Ay yesinler onun şapkasını. Maşallah. Çocuğun yediği helal giydiği haram diye boşuna dememişler. Alıyoruz iki üç giymede dolduruyor hükmünü :) Duaları ne güzel ezberlemiş. Darısı İncimin başına.

20/11/11

Tam ben yazacaktim ki Ayci yazmis zaten:)
Sadece senin kizin biraz daha mi kibar ne?:)
Evet Ayci de hic kimseye öptürmezdi kendisini. Bir tek gelir gecer günde on kez beni ve babasini öperdi.Hala ayni. Yani en azindan bir aradayken öyle.
Kizinin sondan bir önceki pozuna bayildimmmm!!
Birde kizinin duygularini dile getirisine. Kalbinin pit pitlari hic bitmesin insallah.
Her gece ettiginiz dualarida Rabbim kabul etsin, O günahsiz masum yavrunun dualari zaten öyle kiymetlidir ki....

Öpüyorum canim seni

ALLAH bu sevimli tatlı cimcimeyi size bağışlasın inş hayırlı .uzun sağlıklı ömürler versin, yazılarınızı okurken çok duygulandım, herhalde anneciğimi özledimm biraz içim burkulduu

Masallaaaah.

23/11/11

Canim cok seker! Ilerde sana soylediklerini gosterirsin blogundan:))

24/11/11

Maşallah Dilanurcuğumun yaptıklarına,söylediklerine öğrendiklerine :)

Koca kız oluyor bunlar ya :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top