12

Fıstık Boyama


Bir yazimda yumurta boyama yapmis, kiziminda cok sevmis olup onunla da yapacagimizi demistim. 
Onunla bu etkinligi gerceklestirdik yalniz ben o resmi bilgisayarda bulamadim :S 
Birgün elbet resimleri düzenlerken önüme cikar ve yayinlarim :) 
Ama onun yerine baska resimler gözüme carpti.
Birgün fistik yerken, "bak bu anne fistik olsun" "bu cocugu olsun"...vs gibi oynarken kizimla, ee bari biraz benzesinler diye de cizdim onlari...Kizim cok eglendi, yemek bile istemedi cizilenleri :)
Yani yumurta boyamadan sonra fistik boyamaya gecmis olduk :)

Cocuklarinizla güzel bir oyun fikri sizlere ;)
Fistiklari boyayin ve baslayin hayal dünyalarinda konusturmaya :)

Iyi eglenceler  Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

12 comments

Cok eglenceliii :))) cokda sirin olmuslar gercekten.

ama bu çok güzelllll

amanınnn fıstık gibi olmuşlar yaa ben bile bu hallerını cok sevdım.=)

29/11/11

ay çok şeker olmuş çokta eğlenceli.sevgiler

Ne şeker olmuşlar:))Aklıma gelmezdi valla.
Sevgiler:)

29/11/11

Bu simdi yeni bir trend olurmus:))
Kizin hakli bunlar yenmez ki bildigin sanat eseri olmular:)

çok sevimli bir fikir teşekkürler canım.

ay ne şekermiş :))) sen bu aktivitelerle hiç yaşlanmazsın da :))))

çilekli süt

Adsız
30/11/11

onlar eglensın dıye neler uretıyoruz dımı.annelık bu ıste.

Adsız
3/12/11

bayıldım hiç aklıma gelmezdi süpersin

6/12/11

Cok sirinler hem de maliyeti az bir hobi:))) Bayildim

çok sevimliiiiiiiiiii :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top