7

Bayram, hastalik, heyecan, yari kombin...

En son yazimda biraz daha iyi oldugumu sanmisim, bayramin 1. günü atesim cikti ara ara...
Ikinci günde atessiz ama bitkin halde gecti derken ben daha bugün yani 3. gün ayaklandim (cok sükür) :)
Ama ilk gün kendimi zorlayarak bayram kahvaltimizi ve hediye merasimimizi yaptik (kizim icin) :)

Kizim öyle heyecanliydi ki (bayram sabahina dek kac kez uyandi cocuk, "sabah olmadi mi daha yaa" diye).
Birgün önceden herkes birbirine aldigi hediyeyi masanin üstüne koymustu. 
Esim pek sevmesede, bir gün önceden cocuk cok merak eder diye...Bense tam tersi yeri gelince sabretmesi gerektigini ögrenmeli diye özellikle önceden göz önüne koymustum. 
Kücük hanim paketlere dokunup tahminlerde bulundu bolca diger gün gelene dek vaktini böyle gecirdi :P Cocuk olmak ne kadar güzel :) Onu öyle görünce ben bile hastaligimi unutuyorum ve yüzündeki heyecan, mutluluk ifadesini seyre daliyorum :) 
Hediyelesmek sünnet oldugu icin biz bunu her bayram gelenekselmis gibi uygulamaya calisiyoruz gücümüz elverdigince. 
Kizimdan ve hediyelerinden bazilarinin gözüktügü bir resmi ekliyorum.

Ayrica bayram icin esimle aldigim elbisem ve yumusacik atkimin resmini cektim ama henüz giyemedim :S
Hastaydim diye degil tabiki, evde olan rahat bir elbisemi tercih ettim. Yeni birseyi giyeceksem dört dörtlük kombinleyip tam süslenebilmem gerekirdi cünkü :P Eksik olacaksa hic olmasin derim...Elbise göründügünden cok daha güzel, hafif parlak kalin bir kumasi var. Biraz 70 li yillari andiran bir modeli :) Üzere yapismayip hafif dökümlü duruyor. Neyse henüz giyemedigimden sanirim böyle istahlica bahsediyorum :D 
(Kelebekli kemerin aynisinin baska rengi cekilis hediyelerimin icinde, katilmamis olanlara duyrulur :P )

Esim bana bunlari paketlemis, ikimiz aldigimiz halde. Amaci ise bana resimde gördügünüz bir sürü minik notlari yazip eve saklayip beni arattirmak ve öyle kavusturmak pakete :D 
Benim ona arada yaptigim gibi, cok severim bu sekil hediye vermeyi-almayi ve o okunulan muzip icten yazilmis notlari.
Özetle bana degerli birsey alamadigini ama manevi hediyesi olarak Allah'a hep Ahirette güzel seylere sahip olayim diye dua ettigini...vs. yazmis. Ben okurken duygulandim, benim icin zaten cok daha degerli böylesi.
(Bende ona kazak ve kislik bir bere aldim.)

Ee bayram madem bugün basliyor, kahvaltimi edip hazirlanmaliyim :)

  Sevgiler gönderiyorum sizlere blogumun renkleri...

Not: Kizim hakkinda ayri yaziyorum biliyorsunuz, epeydir yazmadigimi farkettim, en kisa zamanda onun son zamanlarindan esintilerle karsiniza cikabilirim :)

7 comments

8/11/11

geçmiş olsun nihayet iyileşmişsin hediyelerini güle güle kullan, eşinin jesti de çok hoşmuş

8/11/11

ne güzel bir gelenek başlatmışsınız

elbisene bayildim, boyle zayif olunca hersey dortdortluk olur tabiii

Adsız
9/11/11

ayy gecmis olsun, bayram bayram hasta olmakta ayrica gicik olsa gerek :) esinin süprozi cok hos ;) hediye almaktan daha degerli böyle sözcükler duymak bence. tabi yaninda hediyede fena olmuyo, hihih

10/11/11

geçmiş olsun elbisede çok hoş,hediyeleşmekde..bende çok severim..sevgiler..

10/11/11

Canımcımmm bu harika bir adet...ve tebrik ediyorum bunu akıl edip düşündüğünüz uyguladığınız için :)) ne tatlısın canım ya :) Rabbim daim etsin yuvanın mutluğunu inş. Sevgiler canım :))

15/11/11

Esin ne kadar ince bir insan...Yeni elbiseni gule gule kullan. Harika gozukuyor.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top