3

Iyiki Kadınım ♥

Arkadaslar ben aslinda mim falan filan olaylarina daha hic girmek istemiyordum, nedense buz gibi sogudum bu islerden, ama gel görki mimleyen arkadaslar oluyor ve vaktim var madem yazayim yahu deyiveriyorum :) Sagolsunlar hatirladiklari icin, tesekkürlerimi gönderiyorum :)

Bu mimlerden biri ozzeinep tarafindan yönlendirildi, Şirinlerden hangisisin? Facebook'ta bir hangi sirin karakterisin testini yaptim, Tembel Şirin (Uykucu) cikti bana :S
Hic beklemedigim sonuctu bu aslinda, hayal kirikligina ugradim. Günde 6-7 saat uyusam yeterli, bos günümü uykuyla gecirmeyi hic düsündügüm olmamistir. Ben hangisi olmak isterdim, tabiki Şirine, kim istemezki :P

Bir baska mimde ise Hayat Melodisi tarafindan ebelendim, ruhum kadin kalsa bedenim erkek mi olsaydi nasil hissederdim :S Ben bunu kisaca erkek olsam nasil olurdum diye algilasam mimi bozmus olmam degil mi :P
Erkek olsam delikanli, centilmen ve romantik olacagim kesindi :P Ufak sürprizler yapardim sevdigim insana ummadigi anlarda. Bakimli, coraplari kokmayan, disleri isil isil, mis gibi kokan bir erkek olurdum. Sonracima issiz durup aylak aylak kesinlikle gezemezdim, bunu gururuma yediremem, ayaklari üstüne saglam basabilen bir erkek olmayi hep tercih ederim ;)
Yaa bugün bu soruyu ben sesli söyledim esime dogru böyle, sonra da "nasil olurmussun bakalim" deyip beni anlattirdi :D Baktiki süper bir erkek anlatiyorum itiraz eder gibi oldu, öyle olsaydi baska sartlarda olup belkide bu dedigin gibi olmazdin falan gibi :D Bende "yahu erkek halimi kiskandigin nasil belli" dedim ona :D 

Neyse yaa onu bunu gecelimde ben iyiki bayanim :D

Not: Bu ara bos durmuyorum aklimin ucundan birseyler gecti ve onu uygulamaya geciricem ins. Ee size söylemeden olur mu hic, tabiki söyliycem ama azcik vakit var daha ;)

3 comments

17/9/11

Erkek olsan nasil olurdun onu anlatmissin ve tam bir kadin gibi dusunerek anlatmisin:))

bende bu kadar anlatabilirdim herhalde erkek olsaydım. çok güzel söyledin :)

sahi ben de kadın olmaktan mutluyum ama erkek olacaksam da senin anlattığın gibi olmak isterdim
canım yorumundaki güzel sözlerin beni çok mutlu etti
çok teşekkür ediyorum
yüreği ve kendi güzel olan sendin aslında
böyle içten sözler söyleyebilmek gönül alabilmek malesef herkesin harcı değil
seni tanıdığıma mutluyum
sevgler

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top