12

Mesleginiz: Informationstechnologin

Son günler artik o hale girmistimki uyuyamiyordum rahat. Uyuyorum ama rüyamda Network isleriyle ugrasip cözüm arayip yoruluyordum. Hatta bu esime bile yansimiski bir gece rüyasinda Networkle ilgili konusurken duydum, "sen de mi" dedim :D Bitirme sinavlarim vardi ve bitti cok sükür. (Simdi bir IT Technikeri oldum, aldigim diplomada "Informationstechnologin" yaziyor ama aynisi iste, Bilgi-Islem teknikeri türkcesi sanirim.)

Bir meslek sahibi olmak hic kolay degilmis, bizzat yasayip onayladim ki benimki hizlandirilmis bir meslek egitimiydi sadece...
Uzun süreli sabir ve kararlilik gerektiriyor. Hele de bu okuyan kisi bir anne ve es ise bu zorluk daha fazla kat kat ( birde üstüne ailevi sorunlar eklenince... ). Öyle anlar olduki zayif bir insan olsaydi yerimde coktan pes etmisti. Ama Allah sabrin karsiligini veriyor mutlaka.
Daha dil sorunumu cözmemisken bu ise kalkismam ve bu alandaki azinlik bayan sayisi...Biraz cesur davranmisim hissediyorum kendimi. Ama zoru basarmak kolayi basarmaktan daha cok haz veriyor.
Simdi önümde is arama kismi var. Is konusunda acele etmiyorum, biraz kendime, evime ve kizima vakit ayirabilecegim kadarlik bir ise gitmeyi planliyorum, ins öyle bir imkan cikar karsima.
Zaten Ramazan Bayramindan önce hicbirsey planlamiyorum. Biraz yiprattigim, zorladigim kisimlarimi tamire ihtiyacim var. Temmuz ayinin ilk haftasi Istanbul'da olabilirim. Sonra ailemle hasret giderme, arada köye gitme. Kizima o ortamlari yasatmak...

*************

Ben 500 izleyicim olunca bir cekilis yapicam demistim size daha önce.
Ama düsündümde onu simdi yapabilirim meslek edinmemi kutlama adina. Zaten izleyici sayisi 500 e yakin :P Simdi hediye ne olacak katilma kurallari ne...vs. icin biraz düsünüp tasinip ayri bir yazi ekleyinceye dek bir reklam arasi :)

NOT: Bu arada 19 Mayis Atatürk'ü Anma Genclik ve Spor Bayramimiz kutlu olsun :)

12 comments

Adsız
19/5/11

tebrık ederım.artık bır meslegın var ; annelık ve eşlik dışında.ınsallah ramazandan sonra ıstedıgın gıbı bır ıs bulursun.sevgıler.

Adsız
19/5/11

tebrik ediyorum zoru basarmissin umarin istedigin zamanda istedigin isi bulursun insallah:)

19/5/11

Nasil mutlu oldum bir bilsen. Adeta gözlerim yasardi sevincten....
Allah bundan böylede her yolunu acik etsin. Cok dogru bir karar vermissin önce bir dinlen. Kendine gel sonra Allahinda izniyle güzel bir is bulursun insallah. Avusturya nasildir bilmiyorum ama bizde isler epeyce acildi firmalar haril haril eleman ariyor. Helede senin gibi vasifli bir eleman olunca issiz kalmazsin elbette.

Sen aslinda güzel bir mezuniyet hediyesini hakettin. Sen degilde müsade et ben sana alayim.
Adresini yazarsan sevinirim. Bunu cok istiyorum. Sanki kendi kizim mezun olmus gibi sevindim cünkü...
Türkiyeye gönderdigim paketlerde sorun yasiyorum ama avrupa icinde sorun yasamadim henüz.
Sakin nazlanma bekliyorum adresini.
Yorum olarak yaz ben yayinlamadan silerim:))

tebrikler canim :) keske bende uni okuyabilseydim

tebrikler:)

canım yaa hayırlı uğurlu olsun onca engele rağmen bitirdin tebrik ederim. ist.a gelirsen buluşalım. öpüyorum.

Hayirli olsun diploman!! altin bilezigini takmssin! hem de zoru basararak! Tebrik ederim!!

Çok çok tebrik ediyoruz, çok zorlu bir iş başardın
biraz dinlencenin ardından gönlünce bir iş diliyoruz

Tebrikler canım.Her şey gönlünce olsun.
Sevgiler:)

Tebrikler, hem başarınız hem de azminiz için...

Canim benim tebrikler. herseyin en iyisini hak ediyorsun. Emeklerinin karsiligini birer birer aliyorsun artik.

tebrikler kolaylıklar diliyorum. iyi bir iş bulman dileğimle :))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top