5

Yumurtaya Yüz

Sizin icin telefon kiliflarimdan bir tanesinin resmini ekliycem, cünkü dikis dikenler eminim denemek isteyeceklerdir diye düsündüm.
Özellikle cocuklarinizin telefonlari icin cicili kumaslardan ne güzel olur degil mi ;)
 Ben bunu Claires'ten almistim diye hatirliyorum.
                                               

Simdi sirada yumurtalarimiz var. Gecen gece nette dolanirken bir sürü surat cizilmis yumurta resmi gördüm, kalktim bende evde bulunan dört tane yumurtayi cizdim. Yani yesillik olsun amac :P Cok beceremedim, eminim eli yatkin olanlar daha güzel seyler cikaracaktir ortaya.

Sonra diger gün sabah kizim gördügünde cok sevdi, yüzündeki gülücük cok güzeldi :) Onunlada birgün yapmayi planliyorum.
Esim ise iki yumurta secerken bir kiz bir erkek birakmis cift olarak, yani siradan önüne geleni almamis :)
Cocuklara iyi bir etkinlik, hemde böylelikle yumurtaya ilgileri sevgileri artar sanirim.
Iyi eglenceler ;)

5 comments

Kelebek gibi.. yorumunu gördüm diğer blogumda. mutlu oldum ziyaretine. şimdilik yorum bölümünü kaldırdım ben, evet. ama ilerde zaman olunca açarım büyük ihtimal. blogunu takip ediyorum zaten, biliyorsun .) (yorum yazamasam da)
sevgiler sana ve güzel kızına.. bu arada yumurtalar sabah sabah yüzümü gülümsetti .)

ayy çok tatlı olmuş yumurtalar...baktıkça gülümsetiyorlar :)

ahahaha süpermiş :)) yumurtalara bayıldım :))

26/2/11

insanlar ısevindirmek ne kadar güzel dimi? siz kızınızı sevindirmişsiniz,eşiniz sizi. üstelik ufacık bi adımla... Hayat hep keyifli olsun sizin için..

Kılıf çok hoş canım güle güle kullan.

Eşinin yumurta seçimi de resmen sana mesajdır bak sölim :) Sevgiler :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top