10

Topuklu Giyinenlere

Ilk görüste "iste bu benim olmali" dedigim bu yandaki ayakkabilari aldim.

Okula giderken giyindim, okul sonrasida birazcik alisveris yapmam gerekiyordu bir-iki saat dolandim. Alisveris sirasinda ayaklarimin acimaya basladigini hissettim.

Ama sonra bu acima baska seye konsantre olmami engeller derecede cogaldi.
Her adimimi zorla bastim yere aciyacagini bilerek.
Aman Allah'im bu ayakkabilari ama ben daha cok giymek istiyorum :S

Kizimi kresten almaya gittim. Eve giderken onunla, normalde hep biraz hareket olsun diye merdivenden inip cikan ben asansöre bindim daha az basayim yere diye.

Bir yerde bedavaya güzel bir elbise vericez gel deseler bu aciyla 5 adim dahi fazla atmak istemezdim. Yaa ayagimin orta kisminin ici aciyordu, tam oturmuyordu ayakkabiya orasi.
Yani abartmiyorum, o ani düsünerek yaziyorum simdi.
Epeydir ne ayagim böyle yorulmus agrimisti ne de canim acimisti dedim, hatta dis doktoruna gidip dolgu yaptirmayi tercih ederim dedim :D

Vee bütün gün eve ulasana dek topuklu ayakkabili kisilerin ayagina bakindim. Acaba bu da aci cekiyor mudur benim gibi diye düsünerek. Bazilarinin rahatligi karsisinda ama neden bende böyle peki diye burkuldum...

Birde kizim demez mi "Anne ben büyüyünce topuklu ayakkabi giymicem benimkiler cok rahat düz" :D

Simdi gidip topugu ölctüm hepsi hepsi 8,5 cm yaa.
Günlük giydigim ve hic sikayetim olmayan botlarimdan sadece 2 cm uzunlar halbuki :/

10 cm cok rahat giyerdim önceleri. Hamilelikle baslayan düz giyinmem beni uzaklastirdi topuklu ayakkabilardan.
Ama sonra zamanla "Yaa gencken giymiycemde nezaman giyinicem" diye yeniden az az topuklu almaya basladim. Ama bu son deneyim beni iyice pes ettirdi.

Ne yapicam ben simdi diyerek yüksek topuklu giyinen ve ayrica rahat edebilen bayan arkadaslarimdan öneriler bekliyorum. Benim mi ayaklarim cok hassas ...
(Bu ayakkabi hemde kalin topuklu düsünün yani ince bir high heel olsaydi ne olurdu halim :S )

Bu yaziyi yazarken yine ayakkabiyla ilgili talihsiz bir hatiram aklima geldi gülümsedim :)

10 comments

topuklu mu aman aman uzak olsun benden =)

Canım benim çok geçmiş olsun.Ayakkabı hatalı bence hemen geri götür.Benim oldukça topuklu ayakkabım var.Gayet rahat yürüyorum.
Sevgiler:)

Ben rahatına düşkünlüğümden sadece özel durumlarda giyiyorum topuklu ayakkabıyı. Kısa mesafelerde sorun yok ama tüm gün koşturan biri için topuklu ayakkabı zor yawww. Geçmiş olsun ayacıklarına. Pek fena olur acısı :(

27/1/11

bende 40 yılda bir topuklu giyer ve giydigime her seferinde pişman olurum.
ayyakkabı vurmasada - o ayak orda rahat etmiyor iste kardeşim.

Adsız
27/1/11

hmm gecmis olsun sanirim ayakkibinin yapilisindan topuklu olmadigi halde acitan ayakkabida oluyo basima gelmisti bir kere yada yeniyse belki ondanda olabilir ikinci defada öyle olursa bidaha hic giyme derim :)

27/1/11

ya aslında en güzeli 2-4 cm topuklular ama ille de orta ve yüksek topuklu giyicem diyen bayanlara ortopedistler hep jel tabanlıkları öneriyor, hani şu ayapı kavrayıp ayakakbı ortopedik değilse bile ortopedikleştiren yumuşak tabanlıklar. hala giyeceksen botlarını bence o tabanlıklardan edin kendine bir tane canım. bu arada modeli ve rengi çok güzel güle güle giy ;)

okadar iyi anlıyorum ki seni, hele ki şu dolgu bile yaptırma meselesine sonuna kadar hak veriyorum:)

30/1/11

bende tabanlık ve ayak pedlerini öneriyorum, geçmiş olsun ama botlar çok güzel gerçekten vazgeçme

uzmanlara göre çok düz ayakkabı en kötü ayakkabı seçimiymiş (örneğin babetler) ayak sağlığı açısından en alınmaması gerekenmiş. Hafif topuk 5cm.yi aşmayan kalın bir şekilde en uygun olanı imiş. Ama fotoğraftaki ayakkabı biraz arkaya doğru genişleyen tiplerden sanırım. Ondan olabilir. Ya da bence biraz daha dolgu topuklarla alıştırma yapın:)

Ayakkabıyı çok sevdim bu arada. Hem sade hem spor hem şık.

Selamlar:) ben de topuklu ayakkabida yuruyemiyorum,çok zor oluyor yani. Tam yerden düz ayakkabı da giyemem,o zaman da ayaklarım çok fena oluyor. En iyisi evet orta yüksekli, bir de eğer koşturan birisiyseniz...gerçi topukluyla tüm gunü koşturanlar da gördüm:) nasıl başarıyorlar bilmiyorum gercekten:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top