3

Cici Pazartesi

Pazartesileri evde olmak cok hosuma gidiyor, pazartesi en sevmedigim gün oldugundan. Biraz gripal bir durum varda bu sira üzerimde ondan bir güncük kalayim evde dedim yarin gitmeliyim sinavim var cünkü cumaya ve cok sey kacirmak istemiyorum.

Suan 8 cocuklu bir ailenin yasantisi üzerine bir program izliyorum, bayagi zor gözüküyor ama basarilamayacak gibi degil :P Simdi hatta tatile gidiyorlar bile ;)

Bir yandan da elimde büyük bir kupa ile sallama cay iciyorum. Kafamda ise bir havlu sarili...Saclarima ne bulduysam karistirip sürdümde demlendiriyorum biraz havlu altinda :DIcerigide yazayim merak eden olursa :P Bal, yumurta sarisi, süt, yogurt ve zeytinyagi :P .
Hepsinden minik minik 150 ml falan birsey cikti hepsi. Sonuc kötü olamazki hepsi dogal iyi seyler :P

Bu yazi ordan burdan surdan birsey olacagi icin lütfen aniden konu degisirse sasirmayiniz :) Yazacak öyle cok sey kaliyorki insan bloguna az yazinca.

Yeni bir kahve makinamiz var artik ve simdilik memnunuz ama bu discleri varya icine konulan onlar bayagi bir pahali bence (8 kahve icin 5 euro), kahvesi güzel degiyor en azindan. Artik misafirlerime özel kahve ikram edebilecegim ;) Yaa makina da (Bosch Tassimo T40 violet), öyle basit birsey. Biz önceden birakin makinayi kahveyi agzimiza sürmezdik...Zamanla ben okulda esim is yerinde alistik icmeye ve artik insan evde de icmek istiyor. Günde bir fincan, daha fazla icmemeye calisiyorum.

Birseyler daha yazacaktim ama araya telefon...vs. birseyler girince kalakaldim simdi.

Hayat inisli cikisli diyecegim cok klasik olacak..Biz cikisa gectik ama yavastan yinede bazen icimde aniden kötü bir duygu olusabiliyor yeterli olmayan güvenden dolayi belkide...Zaman zaman zaman...Sükürler olsun 2011 iyi basladi öyle gidiyor, buna ihtiyacim var cünkü bir kötü gecen yilin ardindan. Aile danismanina ve bagimlilik icin ayri bir danismana gidiyoruz. Benim icin cok önemli düzenli gitmelerimiz...Insallah onun icinde öyledir sirf benim icin gitmiyordur...

3 comments

inşallah her sey ıstedıgın gıbı olur..kafama takıldı sormuyormusun bu soruyu ona yanı en son soruyu bence ıcınde kalmasın onada sor..ıletısımsızlık boyle baslıyor genelde..

18/1/11

umarim tatlim sana ve ailene mutluluk ve daha bir cok guzellikler getirsin ;)
yoksa hayatin tadi cikmiyor bu gurbet ellerde dimi

2011 iyi geçsin kelebeğim. İhityacımız var buna. O sekiz kişilik aileyi bende izliyorum zaman zaman. Ya da dur izleyemiyorum desem daha doğru. Boğuluyorum sanki izlerken. O nedir öyle ya. Çok zor işleri. Kreş gibi.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top