16

Günümün Bereketi

Dersten ciktim bankaya ugramam gerekti kizimi almadan önce.
Tam isimi bitirdim cikiyordum bankadan ki, bir bayan önüme dogru cikti ve
"Kizim bana bi yardim et nolur" dedi. Beni o an bir sevinc aldi, birisi benden yardim istiyordu ve ben böyle bir imkani herzaman bulamiyorum...
Kadini kenara cektim ve detayli sordum ne lazim diye. Kirasini yatirmaya gelmis hemen elindeki faturasini uzatti, nasil yatiracagini bilmiyormus, okuma-yazmasi yokmus :/ Ben banka veznesine degilde orada faturayi havale edebilecegi bir makina var pratik onu gösterdim.
Kadinin oglu denemis olmamis geri götürmüs annesine faturayi. Ben denedim normal herzamanki gibi ve olmadi cünkü faturanin yazilarini okuyamiyor makina, kirayi gönderen yerin sucu yazilari satirlardan tasirarak kaydirilmis yazarak göndermisler...
Bende bos bir fatura kagidi aldim, kadinin faturasini ona yazdim aynisini.
Sonra yaninda duran 10 yaslarindaki kizina dedim
"Gel bakalim, simdi ben sana diyecegim ve sen yapacaksin, böylelikle ögrenmis olursun baska zamanda sen annene yardimci olursun fatura yatirmaya" Kiz cok sakin - sessiz bir cocuktu :)

Anneside bir yandan övdü kizini "cok akillidir ablasi sen göster o anlar" dedi.
Bu cok hosuma gitti, annenin kizini övmesi :) Cok güzel dedigim gibi yapti kiz ve hallettik fatura isini. Ama kadin bu islemler olurken dua etti durdu bana bir yandan...

Kadin dua ederken ben bakamiyordum utaniyordum cünkü yaptigim is cok basit ve kisa süren bir islemdi sonucta. Kadin "seni Allah gönderdi" deyip arkamdan dualara devam etti...

Bense öyle mutluluk duydumki icimden, tarif edemem...Ve Allah'a tesekkür ettim bana bir insana yardim etme imkani sundugu icin...
Devaminda ise ins. bircok yardim etme firsatlariyla karsilasirim diye dua ettim.

Bunu paylasmak istedim cünkü basit gibi gözüken seylerden büyük mutluluklar dogabiliyor insanin yüregine...Ve bir insan ummadik yerden bir sürü dua alabiliyor.

Ne kadar güzel degil mi ?

16 comments

Hani bir zamanlar bir reklam vardı herkes birine iyilik yapıyor, sonra o da diğerine... Onun gibi olmuş ne güzel olmuş... Elinize sağlık.

Adsız
9/12/10

bende dun boyle bır ıyılık yaparak mutlu hıssettım kendımı.dur yazayım bunu blogta ıykı hatırlattın canım :)

10/12/10

sevgili kelebekim,
insan nasilda huzurlu oluyor bir insana yardimci olabildigi zaman degilmi?

Az önce film olayini okudum, nedense bir heyecan yaptim. Hadi bakalim hayirlisi olsun:)

Kizini ve seni öpüyorum canim:)

10/12/10

ama en zor işler basit işlerdir.
eminim o gün herşeyin yolunda gitmistir ;)

10/12/10

HİÇ DE BASİT DEĞİL NİNEM,SİZ GENÇLER İÇİN BASİT OLAN BİZE NASIL ZOR GELİYOR BİR BİLSEN.NE MUTLU SANA İNSAN SEVİNDİRİP DUALAR ALMIŞSIN

10/12/10

maşallah bu şuurda olmak, farkına varmak ne güzel.. bazen karşıma çıksa veyardım edebiliyorsam içimde bir kelebek pır pır eder sanki ama doğrusu bu kadar ayırdında olmam bana bu fırsatın verildiğinin.. teşekkür ederim bakış açımı değiştirdi bu görüş.

10/12/10

Ceydacım ne güzel bir şey bu :)) Ben de çok sevinirim dua almayı insan böyle tarifsiz bir heyecan ve mutluluk duyuyor dua alınca. Son olarak özlü bir sözle bağlıyorum: "iyilik yap denize at balık bilmezse halık bilir" :))

10/12/10

güzel paylaşım

10/12/10

:)) buralarda külfet sayılıyor boyle seyler yada yardım ısteyene maalesef cogu zman suphe ıle bakabılıyoruz..

Guzel ne kelime canim (:

Adsız
11/12/10

evet güzel bi duygu daha nicelerine insallah

Yaşlı amca ve teyzeler banka kuyruklarında çok yardım istiyorlar, bana da çok denk geldi, insan sırf o güzel duaları için yardım etmek istiyor. :)

20/12/10

ne güzel yapmışsın ben de çok mutlu oldum okuyunca..böyle fırsatları kaçırmamak lazım,Hızır A.S. bilirsiniz,ben onun hakkında anlatılan hikayelerle büyüdüm,o yüzden yardım isteyen herkese elimden geldiğince yardım etmeye çalışırım.
blogunuz ne kadar güzel,çok beğendim,hemen izleyiciniz oldum,bundan sonra sık sık görüşebilmeyi ümit ediyorum,benim bloguma da beklerim:)
filizinevi.blogspot.com

sevgiler

çok güzel hem de canımcığım. allah a bir insana yardıme tme mutluluğunu yaşattığı için teşekkür etmen beni çok duygulandırdı.her daim karşına böyle fırsatlar çıksın.öpüldün...

Kelebeğim ben seni kaybettim :(( Ne zamandır benim güncel listemde yoksun bugün uğrayayım dedim aaaaa bir baktım sen güncel blog yazılarına devam ediyorsun ama benim listemde görünmüyor :( Tekrar ekledim kendimi. Bazen bu tarz sürprizler iyi geliyor insana. Hem bir başkasına yardım etmiş olmak, hem de hayır duası almak. Daha ne olsun. Sevgiyle...

31/12/10

NERELERDESİN KELEBEĞİM.MUTLU SAĞLIKLI ÇOK ÇOK YILLAR DİLERİM

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top