11

Binbir Surat :P

Kizim kücük olan seylere mikrop gibi diyor :D Biraz kar yagmaya baslasa babasina anlatirken, baba kar yagiyor ama ayni mikrop gibi :D

4 yasina gireli sinemaya gitmeye basladiya, ilk bizle gitti onu yazmistim buraya, ikinciyi kresle birlikte gittiler "Petterson und Findus"a, ücüncüyüde yine bizimle gitti "Glücksbärchi". Daha 5 yasina girene dek gider mi bilmiyorum ama, sinemaya gitmeyi sevdigi kesin ;)

Bir süre önce esime sapka bakmaya gezinirken Hello Kitty 'li bornoz gördüm ve orada montumu cikarip üstüme taktim hemen aninda :D Üstümeki siyah kiyafet beyaz beyaz oldu sonra ama :P Ben begendim ama baska zaman ayrintili vakitte alirim diye düsündüm, esim bulamazsin belki o zaman bu bedenini deyip almami tesvik etti :)
Sonrasi geliyor ama bunun.Kizimi aldim kresten elimde bu bornozla, hemen posete bakti ne almisim diye merakli (annesi gibi :P ). Hello Kitty'li görünce onun zannetti, kiz orda cikariyor bornozu disari illa :D Inanmiyor benim olduguna :D Gösterdim bende boyunu, bak kizim cok büyük dedim zor inandi :D Bana yakistirmiyor sanirim :D :D Ama bunu farkediyorum bazen evde de ben cocuk gibi konusayim diyorum sakaciktan, " anne sen artik büyüdün, annesin ben cocugum" diyor :D (Bu arada bornoz dis görünüsü gibi güzel degilmis meger,insan kurulanamiyor, emici degil öyle gözüksede..)

Tatilde kizim icin aktiviteler yapmak istedik, biri sinemaya gitmekti yukarida belirttigim gibi, digeri kütüphane gezisi ve daha bugün gerceklestirdigimiz Kitap Fuari gezisi. Aslinda daha aklimda yerler var ama tatil bitiyor :P Bir-iki gün alisveris yerlerinde gecti, birkac günde esimle yalniz ciktik..vs derken tatil bitti sayilir. Deniz alti dünyasi, Cocuk müzesi aklimda olanlardan bazilari, ilk firsatta ins.

Kizimdan resim eklemek istiyorum, dün aksam oynarken tavsan olmus güya yüzünü sekil sekil yapip durdu :)

11 comments

çok şeker yaa maşallah. :h

Gözü de kırpmış :) Binbir surat hakikaten. Acaba bornozu yıkasan daha mı iyi olur. Yeni olduğu için su çekmiyor olabilir. Ne güzel tatilde her gününüz dolu dolu geçiyor. Ne hoşuna gidiyordur ufaklığın anneciği ile birlikte olmak.

sırın ssey ne guzel pozlar verıyorlar bız yapsak maymuna donerız:))

Adsız
8/1/11

Kizin cok tatli masallah.Allah nazarlardan saklasin.Onu benim kizimin kücüklügüne benzettim.Kendisi simdi 18 yasinda.Cok cabuk büyüyorlar anlamiyorsun bile.

Maşallah Allah acılarını göstermesin.6.resme bittim:(
Sevgiler:)

Adsız
12/1/11

Son poz süpermiş :)
Annesi de aynı kızı gibi Hello Kity falan, çok şeker yahuuu :)
Kültür aktiviteleriyle yoğrula yoğrula büyüyor çocuk, çok güzel birşey yaa. Ben de böyle oliim ilerde, kendime not :)

your daughter is so beautiful mashallah!!!
xoxo
seyma

Adsız
3/6/11

Лучший фильм на ваше мнение !


Пользователи форума kelebekgibi.blogspot.com поделитесь

Мой - Хороший, плохой, злой

Adsız
19/7/11

Glad I noticed this on google .

ayy canım kızının fotolarına bayıldım yaa:) neguzel dusunmussun bunu hepsindede pek şeker amaa bilmem kime çektii:)

Adsız
13/5/12

thanks, very good =)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top