6

Eksi ---

Moraliniz yok diyelim ki, neler yaparsiniz?

Bu kisiden kisiye degisir mutlaka. Bazimiz problemin icine atlama dalarken, bazimiz iyice uzaklasmaya cabalar...Kimisi mantikli cözüm yollari düsünür dururken, kimisi bosverir zaman neyi gösterirse öylece bekler!

Ayrica sorunun türünede baglidir diye düsünüyorum atilacak adimin sekli. Saglik sorunu ise baska olur, ask sorunu ise baska olur.

Ben aslinda kafa karistirmaya gelmedim simdi buraya :)

Kendimi denemek, incelemek...Sorunlara yaklasma seklimi degistirmek istiyorum belkide. Cünkü bazi cözemedigim seyler oluyor kendimce mantikli yaklastigimi bildigim halde. Ama iste bu sorunun türünede bagli dedim..

Deriiiin bi nefes, dinlendirici bir müzik, belki sevilen bir yiyecek. Bir mutlu cocuk sesi.
Yazmak yazmak icini bosaltmak. Arkadaslarla en az yarimsar saat telefonlasmak, anlatmak anlatmak. Sicak bir banyo. Okunulan güzel bir kitap. Mis kokan kremler, parfümler. Begenilen bir kiyafeti satin almak...

Bu saydiklarim gibi seylerle probleme bakis acimiz degisir mi?
Degisse bile gecici gibi.

Blogumda bir hareket yok görüldügü üzere. Bende hareket cok aslinda ama eksi yönde ---
Resimde yazan : Üzülme, fillerde ucamiyor.

6 comments

Ceyda ablam ben iletişim kurmayı çok severim çok ta güzel kurarım sanki bunun için yaratılmışım.

En gıcık ya da zeka seviyesinde problem olan en zor insana bile sakince derdimi anlatıp çözüm bulabilirim.Bi laf var:"insanlar konuşa konuşa hayvanlar koklaşa koklaşa" die.Ben herşeyin konuşarak hallolabileceğini ha uymuyorsa yollarını ayırırsın ya da ne bileyim bu bir arkadaşsa slmı kesersin çözüm getirirsin ama dağ dağa küsmüş misali o kadar çok olay oluyor ki.Gerçi benim hayatımda pek nadirdir bu dağ dağa küsmüş olayı(ben birine sırt çevirsem karşı taraf sebebini bilir)benim hayatımda.


Ha neyse çok derin bir mesele açmışın :)

Bence sen mantıklı düşünüyor ve en azından konuşmaya çalışıyorsun anladığım kadarıyla ama inan bu senin elinde olmuyor karşı tarafın da olaylara yaklaşımı ya da bir sorun varsa konuşma dertleşme taraftarı mı bu çok önemli.Ben mesela kendimi yırtsamda çözüm getiremediğim insanlar var ve yapabileceğim bişi yok.

O nedenle sende benim gibi kafayı fazla yorma bak sonra benim gibi yanlışlara karşı sinirli ve çok tahammülsüz biri olup çıkarsın :)

19/4/10

ben yalnız kalmayı tercih ederim böyle anlarda.sessizlik en iyi gelen şeylerden biridir.alırım kağıdı kalemi elime içimdekileri dökerim bir bir kelimelerinn sakinleştirici dünyasına..ki şu sıralar çok sıık yaptığım bir şey :/

canım o eksi yön artıya döner inşallah...
canın hep huzurlu olsun,sen hep mutlu ol ...

Canım sıkıntılı olduğun zamanlarda kendini sokağa at.Evde kaldığın zaman psikolojin hep bozulur.
İnan daha zinde gelirsin eve.Gez dolaş gel.Yüzün hep gülsün emi.
Kendine iyi bak.
Sevgiler:)

22/4/10

sevgili kelebek gibi;katıldığım bir seminerde demiştiki konuşmacı;dünyadaki en zor şeylerden biri insanın alışkanlıklarını değiştirmesidir kalıcı olarak tabii.geçici olarak değiştirmek daha kolaydır çünkü.sana bir iki kitap tarif edebilirim istersen;dost kazanma ve insanları etkileme sanatı-epsilon yayınları- kendi yolunuzdan çekilin-sistem yayıncılık

23/4/10

hmm derin mevzu.
ben sorunum olan kisiyle kosur anlatmaya calisirim anliyorsa anlamiyorsa bos ver gitsin.
aile iciyse bosver diyemem.her seyi yikmak kolaydir ama yapmak uzun zaman alir yikici degil yapici olmak yakisir bize.gün gelir hatasini anlar o kisi.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top