7

Telefonlar Yenilendi



Tatilin ilk günleri biraz gezmek birazda temizlikle gecti :)
Insan bosken cok geziyor ve cok para harciyor bunu anladim :)
Esimle telefonlari yeniledik simdi alismaya calisiyoruz yenilerine.
Touchscreen almakta cok kararlida degildim ama alisirim sanirim, teknolojiyi seven biri olarak uzak kalmamak lazim :P

Yalniz kredi kartsiz iki tane iphone vermediler bize :S Bir tane satabiliyorlarmis kredi kartin olmayinca, yani faturali hatla birlikte.

Kredi kartimiz yok bizim, normal banka hesaplari var. Yani Avrupa'nin göbeginde yasayip kredi karti olmamasi nasil bir duygu bilmiyorum :S Bunu gecen yil Tr'ye geldigimde anlamistim, herkesin kredi karti vardi cünkü, fakirinden zenginine...

Kredi kartini iyi kullanan icin eminim faydalidir ama gerek duymuyorum. Param varsa alirim birseyi yoksa almam o kadar! Ben borctan nefret eden bir insanim...

Neyse iste 2 iphone (16Gb, 3Gs) alamayinca bende baska telefona karar verdim. Zaten iphone kocaman geliyordu gözüme, hemde bana biraz daha iyi resim ceken bir telefon lazimdi, cünkü ayri kamera tasimayi sevmiyorum telefonla cekiyorum genelde.
Bende Lg Arena'da karar kildim, hem sekli cok hos, hemde özellikleri. Simdilik bir kötü yanini görmedim :)
Ama iphone kadar uygulama bulunmuyor iste benim telefonada.
LG Arena icin uygulama bulabilecegim bir site bilen varsa öneri bekliyorum ;)

7 comments

Kredi kartı konusundaki düşüncelerine aynen katılıyorum. Kredi kartım yokkk! Bankamatik kartı kullanıyorum. Param varsa alırım, yoksa bir daha ki aya. Zaten parakartlarda kredi kartı gibi her yerde kullanılabiliyor.

Güle güle kullanının yeni teknolojilerinizi. İyi tatilllerrrr.Güzel kızını öpüyorum.

canım hayırlı ugurlu olsun yeni telefonun görünüşü güzel...
ben telefon konusunda biras geri kafalıyım. özellikle dokunmatikler varyaa beni çıldırtıyor ben bastıgım yeri bilcem hemen işlemim hallolcek ohh rahatım :)))) aloooo diyeceğim rAHAT İKİDE MESAJ ÇEKTİMMİ DEYME KEYFİME :) bende de böyle bir cinslik var ne edem...

güle güle kullan cnm..hayırlı olsun..

Adsız
4/3/10

Güle güle kullan hayırlı uğurlu olsun pekte güzelmiş :))

çileklisüt

güle güle kullan canım
çok sğüpermişşş
sevgiler

canımın içi güle güle kullan,mutlu konuşmalar yap yeni telefonunla. öptüm seni...

18/3/10

seninle bir ortak noktamız daha çıktı gördünmü,kredi kartı ve borçlu olma noktasında:D
yalnız olmamak güzel bi duyguymuş :)
telefonunuda güle güle kullan canımın içi kelebeğim ...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top