15

Karanlik gece

Evlilik yildönümümmüs bugün...
Ilk defa unuttum, aklimda degildi, önemsememistim sanirim.
Zaten rahatsiz oldugum seyler var son zamanlar, belkide onlarinda etkisi oldu bu gevseklikte...
Suan " Vazgec gönül vazgeeecc, sesini duyan yok...Seni anlayan yok " diye bir sarki dinliyorum, evlilik yildönümü aksami... "Bir yanip bir söndüm"...
Egoist olmayi birisi ögretebilir mi bana?
Gururlu insanlar icin gururu sevdiginden de mi önemli olur?
Ama evlilik yildönümü serefine kendimi karanliklara attim, yaktim bir mum, hemde badem cicegi kokusunda...
Mum bitene kadar karanliklarda durucam...
Ee sonra?
Sonra yine herseye devam...
Sabah kizim basucuma gelecek uyandiracak beni, onu görünce kalkmak icin güc bulacagim kendimde. Yüzümüzü yikayip ona kalvalti hazirliycam, biraz birseyler oyniycaz...Herseyden uzaklasmak adina kizimi alip yine aticam kendimi sokaklara, kafam nereye eserse...
Degerimi görmeyeni yoklugumla cezalandiricam belkide ama bu rahatlik mi ceza mi olur bilemem...
Yine aksam olacak...Uyumadan önce yine "Sabah ola hayrola" diye gözümü yumucam ümitli bir sekilde... Sabah olunca belkide hersey yine ayni kalacak olsun ama ben yinede "Sabah ola hayrola" diycem...
Gözle görünür birsey yok...
Anlasilmamak, karsilikli konusamamak yetmez mi ki!
Kuru, tadsiz tuzsuz hersey...
Badem ciceginin kokusunu cok sevdim, bu koku bana belkide hep bu geceyi hatirlatacak...
Evlilik yildönümüm kutlu olsun, 9. seneyede ayak basicaz hicbirsey degismeden, tatsiz, yavan...

15 comments

umarım en kısa zamanda aydınlığa çıkarsınız

neseli huzurlu gunler gecirirsiniz insallah!...

Canım ya çok karanlık olmuş bu yazı :((

Ama unutmayalım ki her gecenin, karanlığın sonunda güneş pırıl pırıl yüzüyle karşımıza mutlaka çıkıyor.

inşallah herşey yoluna girer...

mutlu olursun...

evlilik yıldönümüz kutlu olsun kelebek, 9 yıl az bir zaman değil dönem dönem olabilir böyle şeyler.. her karanlığın sonunda ışık vardır, içini ferah tut yeter..
içinde kalmaması iyi olmuş blog tutmanın iyi yönüde bu! başkalarına anlatamadıklarını blogunla paylaşıyorsun, yazını okuyunca bizde burdayız demek istedim..

herşey gönlünce olsun

sevgiyle kal

18/3/10

o dinlediğin şarkı benim dinleye dinleye rüyalarımda bile gördüğüm bi şarkıydı bir zamanlar,ne zaman tekrar biyerlerde kulağıma çalınsa,içimde neresi olduğunu kestiremediğim biyer inceden inceye sızlar,
biliyormusun arkadaşım,seni o kadar iyi anlıyorum ki,anlaşılmamak bir insanı,kendini son hızla koşupta bi duvara çarpmaktan daha çok yıpratıyor,bazen öyle yalnız hissediyorumki kendimi,öznesi yüklemi gizli şiirlerde saklıyorum hislerimi(denk geliyorsundur:)
velhasıl,hisli bi yüreğin sahibi olmanın bedeli belkide bunlar,
herkes kadar ben merkezci yaşayamamamızdan,sevdiğimizin bi gülüşüne günlerce mutlu oluşumuzdan,
evlilik yıldönümünüz kutlu olsun,ve sevdiklerin için nekadar değerli olduğunu yaşantında görme fırsatı getirsin bu 10.yılın başlangıcı sana.
kelebek kanadı titrekliğindeki yüreğinden öpüyorum arkadaşım,a.e.ol...

hepimizin karanlik geceleri var,umud ve duanin disinda da aydinlik kilacak aslinda hicbirsey yok...duaya devam..
yaziniz beni cok etkiledi,duygularinizi guzel dillendirmissiniz, allah guzel gunlere eristirsin...

18/3/10

böyle karanlığı,ve karanlık yazıları sana hiç yakıştıramadım... Ve inan çok da üzüldüm, Durum herne ise umarım hemen düzelir,bütün kalbimle tek dileğim bu. Sevgilerimle.. Seda

Aaaa canım çok üzüldüm bak şimdi.İnşallah her şey en kısa zamanda istediğin gibi olur.
Sevgiler...

Sevda
19/3/10

yani abla ne denir bilmiyorumki sabah okudum mailde cok üzüldüm dua'dan baska bisey gelmiyo elden
ALLAH sabir versin herkes ayniymis malesef :( bende bir ben saniyodum

çok üzüldüm canım inşallah bir kaç gün sonra aranızdaki mesele hallolur ve yeniden bir kutlama yaparsınız GeCe

19/3/10

canım kardeşim,üzülme sen sabırlı bir kızsın bak 9 sene sabretmişsin.ne kötü alışkanlık sahibi eşler bile yola geliyor.sen eşini sevmesen zaten bu kadar dayanamaz son noktayı koyardın.mevlam sana sabrının mükafatını mutlaka verecektir.

üzüldük şimdi, herşeyin hayırlısı olsun. Karanlıklar sürekli olmaz biliyorsun, güzel aydınlıklara diyelim.

23/3/10

canımsın yaa..kıyamam..ağlattın beni de...dur hemen son yazını okumaya gidiyorum, inşaallah feraha çıkmışsındır...

kelebek, ince düsünen kisiler olarak hep ince düsünülmesini istiyoruz ama olmuyor.her olamdiginda sakin bu sarkiyi dinleme üff üzüldüm simdi. ama zaten gurbetteyiz .sen direncli birisin kizin var okuyorsun sagliklisin hayatta mutlu olmak icin kendini motive et,ve basini egme dik tut bu bir ruyaydi farzet... mutlu ol hayatin inadina..
sevgiler

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top