5

Gizemli Kelimeler



Iki kelime durmadan karsima cikiyor son zamanlar.

Önce pizza dükkanlarinin isimlerinde farkediyorum...
Sonra bazi okudugum seylerde bir sekilde o iki kelime gözümün önüne geliyor...

Vee bu sekilde devam ediyor..

Yeni telefonuma kilif aldim, pakette oldugundan iyice inceleyip alamadim, sadece rengi, sekli ve nasil bir materyal oldugu gözüküyordu paketten beri. Evde actigimda tam öne dogru örttügüm kisminda bu iki kelime yaziyordu yine gülümsedim... Ben bilmedigim birsey yazan hicbirseyi sevmem! Yani bir kiyafet aliyorsam, yahut bir cantada olsun bir yazi varsa anlamini bilmiyorsam almak istemem, yani tasiyacagim seyde ne yazdigini bilmeliyim tabiki, ya bana uyamayan birseyse bu...

Gecen gün kiyafet bakinirken bir tshirtte yine bu iki kelime cikinca karsima yine mi dedim artik...

Yani ister istemez merak ettim anlamini. Resmen beni anla diyor gibiydi bu kelimeler :)

Ee Google herzamanki gibi elimin altinda olunca, az önce ögrendim sonunda bu gizemli önüme cikiveren " Dolce Vita "nin anlamini :)

Meger ne güzel anlami varmis : Tatli Hayat :)

Artik gördügümde gülümseyerek okuyacagim :)

5 comments

ılk parfümümün adıydı:))
hiç merak edip araştırmamıştım şimdi sen yazınca aklma geldi turuncu renkliydi şişesi..
benide götürdü taaaa 13-14 yaşıma..

ben de bi ara carpe diem'i çok görürdüm :))

ben de çok rastladım ama snein gibi hiç anlamını merak etmemiştim. cidden çok güzelmiş anlamı yaw. sağol öğrettiğin için. öptüm...

Cidden cok guzel anlami varmis.
Bendede cok olur oyle. Bir kelimeyi ilk defa duydugumda, bir daha ne zaman duycamki bu kelimeyi dedigim an ertesi gunu muhakkak yine biryerde karsima cikar :)

7/3/10

ola la la dolce vita

:P

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top