17

Saglik...Saglik

Bu sabah saat 5:45 te kalktim. Kizimi hazirladim hizlica, uyandirmaya kiyamasamda mecbur olunca! Esim benden daha erken cikmisti cünkü 6 da is aliyordu. Önüne kahvaltilik birseyler koydum kizimin bir yandan yiyor bir yandan cizgi filmlere bakiyorkend bende hazirlanayim dedim, o ara bir halsizlik, mide bayginligi geldi bana. Cay ictim, biraz uzandim gecer diye ama, birkac dakika sonra anladim ki gececek gibi degil bu bayginlik. Kizimda sasirdi, hadi geri yatalim ben ayakta duramiyorum dedim ona. Yatmak istemedi ama yatar gözüktü iste, bir ara kalkti gene cizgi film izledi odada. Ben ise yattikca daha kötü oldum, agirlastim. Basim, boynum berbat agriyordu, üsümeye basladim ve atesim cikti. Bogazimin sol tarafi yutkunurken nasil aciyordu sanki kesmisler gibi. Saat 11'i zor ettim bir sekilde. Esimi aradim artik dayanamadim, üstelik cocukta ortalikta ne yaptigi belli degil, bakamiyorum. Esim geldi 13' e dogru.
Bana basit bir hasta corbasi yapti pirincli yogurtlu, onu yiyince biraz daha acildim. Sonra ilac ictim ve uzandim, terledim derken az daha acildim.
Suan cok sükür oturuyorum, hic gecmeyecek gibi gelmisti o anlar bana...
Düngece hicbirseyim yoktu halbuki yatarken.
Sabah kizimi krese götürüp dogru okula gidecektim. Okula gitmemezlik yapmak hic istemiyorum cünkü bir gün icinde cok sey ögreniyoruz ve geri kalmak istemiyorum ama mecbur olunca okul falan kalmiyor insanin gözünde. Ama yarinda toparlanayim carsamba gün hemen gidicem, cumaya sinav var cünkü.
Esim suan doktora gitti, ben biraz halsiz oldugumdan...Benim sikayetlerimi söyleyip ilac alacak, bu sekilde de olur demis doktor yani gelemiyorsa kendi diye.
Blogu bayagi ihmal ettim biliyorum ama inanin firsat yok.
Yetisemiyorum hepsine bir. Dersleri asiri önemseyen biri olarak hele.
2 hafta daha bilgisayar dersi görüyoruz, sonra 2 sunumum var ayni hafta icinde. Sunumlar kolay degil benim icin kendi dilimde olmadigi icin, sunumun yapilis sekline mi, konuya mi yoksa cümle kuruslarima mi dikkat edicem...Yani kendi dilimde olsa sular seller gibi yaparim daha kendime güvenli konuyu anlatirim diyorum...Yinede elimden geleni yapicam ne yapalim baska care yok...
Birde sunum olacagi haftanin öncesi görümcemin nisani var :S Ne bir kiyafet aldim ne de birsey..
Param var vaktim yok artik, öncedende param olmazdi vaktim olurdu bolca...
Bu ögrenimi gördügüm icin aylik aliyorum devletten ;) Teknik alan oldugu icin, devlet teknik alanda ögrenim görenleri özellikle destekliyor. Birde günde 8 saati gectiginden tabiki is gibi biraz. Ama kendim icin ögreniyorum sonucta maas vermeleri ögrenme istegini tabiki artiriyor :)
Simdilik kisa bir durum belirtmesi yapmak istedim.
2 mektup var elimde, taaa yilbasi yazdim paketledim onlari bile atamamdim düsünün yani...
Bu arada bir paket var yolda onu bekliyorum :) Gelince söylerim :)
Hepinize sevgiler, dua edin lütfen, saglik olunca hepsi olur cünkü.

17 comments

Cok gecmis olsuuun!!! Cok iyi bak kendine, haplarini ihmal etme.
Sen iyi olda gerisi onemli degil.
Harika dimi avrupada ogrencilere burs vermeleri : ) sinavinda cok basarilar. Sana guveniyorum :)

Geçmiş olsun.
Aniden hastalanmak çok korkutucu oluyor.

cook cok gecmiş olsun..
evet biraz özletiyosun kendini ama sınavların bitince alırsın artık gönlümüzü...
allaha emanet ol cnm
basarılar

Sevda
26/1/10

her isin basi saglik olmazsa hic birseyin önemi yok sag ol yeter hersey zamanla olur ALLAH acil sifalar versin kendine iyi bak fazla yorulma sinavlarin yüzünden :)

26/1/10

Gecmis olsun Ceyda cim.Insaallah simdi daha iyisindir.
Sevgiler.

26/1/10

Gecmis olsun kizim. Allah sagliktan ayirmasin. Dedigin gibi saglik oluca gerisi olur.
Öpüyorum

Canım benim, çok büyük geçmişler olsun :/ Sınav için de, sunum içinde tüm kalbimle başarılar diliyorum sana, Allahın izniyle su gibi verir geçersin inşallah :))

26/1/10

geçmiş olsun,şifalar diliyorum canım,bizde ailecek hastayız,işe nasıl zor geliyorum sabahları anlatamam,evdede aynı durum ama eşim ve pervin için ben ayakta kalıyim bari diye kendimi zorluyorum resmen,burda havalar karlı ve oldukça soğuk,hastalıklar kapıda hatta içeri girdiler bile:)
derslerinde de başarılar diliyorum inş. güsel geçer sunumun vede sınavların,öpüyorum canım..

Canım geçmiş olsun.
Biraz olsun iyi olduğuna sevindim.
Sana duacıyım.
Sevgiler...

çok geçmiş olsun.. İnşallah bir an önce toparlanır, ayağa kalkarsın. Annelerin hastalanması bile lüks sayılıyor sanki. Çünkü çocuğa bakan anne olunca.. Eşinin destek olması güzel, ilaçlarını alacak olması da. Umarım sunumları hazırlarken zorluk çekmezsin ve çok beğenirler :)) şifalar diliyorum

çok geçmiş olsun.Acil şifalar diliyorum

Adsız
26/1/10

çok geçmiş olsun canım..

27/1/10

Canım okula şevkle devam etmene sevindim o kadar bezdirmeye çalıştım ama helal olsun yine devam ettin :pP :)) çokk geçmiş olsun bi de canımm

canım benim çok çok geçmiş olsun. acil şifa diliyorum sana. sunumların da inş. süper geçer. öptüm seni kocuman...

çok geçmiş olsun Ceyda. sağlık olmayınca hayt duruyor.
bloga her zaman vakit ayırırsın, dersler daha önemli, kolay gelsin. başarılar

Daha iyisin umarim simdi? Yogunsun belliki. DIkkat et kendine ..

Iyisin di mi??

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top