12

7-17 arasi nerdeyim

Selamlar :)
Ohh diyorum öncelikle. Sinav stresi falan zor yaa :P Lisedeyken böyleydi en son. Yani Üni.'deki basit bir iki sinavi saymazsam, 1 dönem gittigim icin.
Evet ben neler yapiyorum?
Evde otursaydim simdiye dek yazardim eminimki ama kosturmaca baslayinca insan öncelikle gercek hayattaki sorumluluklarini yetistirmeye calisiyor, sonra vakit kalirsa buraya...
Özlüyorum rahat rahat blog gezip yorum birakmayida, acele bir iki bakinip cikiyorum bu aralar bloglardan. Ödül verenleriniz oldu, cok sagolun. Mim, ödül gibi seylere beni bu yogunluk gecene dek en azindan dahil etmeyin lütfeeen. Sonra cvp yazamayinca falan o aklimin bir kösesini mesgul ediyor.
Ben en son ne anlatmistim size bilmiyorum egitim konusunda ne sekilde devam ediyorum diye...
Baska bir ögrenime, IT bölümüne baslayacagimi demistim sanirim.
Basladim ve o hizla devam ediyor. Ilk günler sinifa ortama alismakla gecti, herzaman her yerde oldugu gibi.
Sinifta 20 kisi var, sadece 4 bayaniz gerisi erkek, teknik alanlarda hep böyle gerci, insallah kadinlar daha cok yönelir bu alanlara ;)
Ögretmenler iyi, yani hicbirine gicik olmadim daha :D
Simdi 2 ay 4 ders aliyoruz. Donanim, Ingilizce, Almanca, Matematik. Bu 2 ay sonrasi tam anlamiyla ögrenim daha kendi alaninda yeni basliyor gibi olacak. Yani bu ön hazirlik eleme devresi gibi birsey, iyi olan 10 kisi devam edecek cünkü.
Ilk sinavlari olduk. Not sistemi iyiden kötüye, 1 den 5 e.
Matematikten 1, Donanim 3, Almanca 3 ve Ingilizceden 2 aldim. Almanca sinavinda bugün resmen Blackout dedikleri sey oldum, sorulari yapamadim dondum resmen..Birkac soru yaptim, konsantre olamadim ki. Hoca 33 sayfalik kitap gibi birsey verdi ve icinden sorular sormus, ara bul bulabilirsen. Almancada yaptigimiz konular zaten sevmedigim tür seyler, siyaset, ekonomi, tarih. Bunlar benim yarim almancamla birlesince dahada zorlasiyor :S
Iste donduktan sonra ne yaptiysam artik yapmaya calistim. Kötü bir his kapladi sonra icimi, sinav kagidimi verdim oturdum agladim bir güzel :D Aglayinca ilgiler cogaldi üzerime :D
Hoca bile taa yanima geldi arkamdan, sinav hersey degil, siniftaki aktif derse katilmanda cok önemli falan, kafaya takmaya degmez dedi. Sonra 3 aldigimi ögrenince rahatladim, ben kesin 5 gelir diyordum yani zayif. Bazilarida bir dahakine önce notunu gör sonra agla aglayacaksan diyor bana :D Benim gibi duygusal biri kolay agliyor iste...
Sabah kalkmalar cok zor geliyor yaa :( Sabah 7 de evden cikiyorum ve aksam üzeri 17 de geliyorum. Ders calismaya vakit kalmiyor, ev isini hic yapmiyorum ders calisacaksam. Kizimla 1-2 saat ilgilenince yatiriyorum onu mecburen banada 1-2 saat kalsin diye ders icin.
O da beni sabahlari görmeyince ilk zamanlar tuhaf geldi, "anne uyaninca sen olsan keske" dedi birkac kez :/
Esimle zaten cok görüsemiyoruz yani o cocuga bakiyor evdeyse, yahut ise gidecekse krese birakiyor ben gelirken aliyorum. Bazen zor durumda kayinvalidemi cagiriyoruz kizima bakmasi icin, sagolsun o da geliyor.
Insan birseylerle mesgulken zaman ne cabuk geciyor...
Simdi 3 hafta sadece bilgisayar üzerine birseyler ögrenicez. Sonrasinda 2 tane sunumum olacak, sonra 2. sinavlar ve son sunum derken 2 ay bitmis olacak...
Haftasonlari cooook degerli artik. Önceden bolca oturuyordum evde, ne rahatmisim diyorum simdi :D
Özlüyorum buralari ama böyle vakit buldukca mutlaka yazicam ;)
Hepinize sevgiler :)

12 comments

sana cok cok kolay gelsın allah zihin acıklığı versin:)boyle hevesım vardı ama artık derler bızde

tekrar ders calıömak bırseyler ezberlemek vs.bana nasıl zor gelıyor yuksek lısans hevesım vardı bır ara ama artık hıııc yemıyor:)
masallah sen yap bızım yerımıze..

16/1/10

sınavlarının ve tercihlerinin hakkında hayırlısını getirmesini istiyorum sana herzamanki gibi,
sınav kağıdı veripte ağlamanın ne demek olduğunuda biliyorum,duygusal biri olmak bazen gözyaşlarını tutmana engel olabiliyor:)
o bahsettiğin yoğunluktan günlerin çok hızlı geçtiğini yazmışsın,son üç senedir bende öyle geçiyo,ve gerçekten sıkıldım vede yoruldum bu yoğunluktan,sanırım ortasını bulmam lazım kendi adıma:P
neyse,öpüyorum gül yanaklarından,sana hayırlı günler canım kelebeğim...

16/1/10

merhaba kolay gelsin kelebek gibi.
hangi bölümü okuyorsun? meslek gibi birseymi seninde dedigin gibi birseyle ilgilenince vakit nasil geciyor anlamiyor insan.okulun yakin mi bari benim aklima önce ulasim kolaymi diye gelir de;)ne guzel .oku.kendine güveni artiyor insanin.senin adina cok sevindim.

16/1/10

allah yardımcın olsun ne güzel meşgul olmak da ayrı bir zevk ben hala koşturuyorum:P

canım benim çok çok başarılar ve zihin açıklığı diliyorum sana
inşallah tüm sınavlar süper geçer

iyi dileklerine çok teşekkür ediyorum

iyi haftasonları diliyorum

bu bloga ne zaman gelsem sayfana hayran kalıyorum...maşallah diyeyim öncelikle...
öğrenmek yeni şeyler keşfetmek çok güzel bir şey,ne olursa olsun öğrenmemekten vazgeçmemeli...
sevgilerle...

17/1/10

oyy oyy aplacım bu ne yoğunluk böylee :D ALLAH yardımcın olsunnn.kolaylıklarr diliyorum sanaa.Sen yaparsın evelaallah.sende bu hırs bu azim bi çalışkanlk olduğu süreceee her işin altından kalkarsınn ALLAHın izniylee =) öperimmm :*

Oooo kolay gelsiiiin : ))))

Ne guzel once evde oturuyoduk, iyi oluyordu dimiii : ))) Merak etme alisiyorsun sonra. ben sanirim yavas yavas alismaya basliyorum ama halen erken yataktan kalkerken mirildanmadan edemiyorum :)))

Coook basarilar diliyorum. Hirsli Kadin :)))

sen derslerini hallet şeker biz seni bekleriz. ben de seni özlüyorum ama olsun hayatta birşeyler başarmanın hazzını tattıkça mutlu oldukça ben de senin adına mutlu oluyorum. başarılarının devamını,hedeflerine ulaşmanı diliyorum. kocuman öpüldün...

Canım benim, senin şevkine, azmine hastayım zaten ben. Rabbim yardımcın olsun inşallah.

Sevda
20/1/10

ALLAh yar ve yardimcin olsun bol bol zihin acikligi versin :) basarilar

23/1/10

kolay gelsin canım gerçekten ev hanım ve öğrenci olmak zor ama sonuçlarını alınca sen de memnun olacaksın

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top