7

Sevimli Vampir 2

Dün aksam sonunda Twighlight 2 ye gidebildim. Film cikti cikali esimin uygun anini kolladim öyle gitsek diye, biletler bile hazirdi ;)

Simdi geleyim yorumlarima :) Ilk basta Edward'in (Robert Pattinson) arabasindan inip kizin yanina gelisi süperdi :D
Kurtlu sahnelerde bayagi bir gürültülüydü , hele onlarin cüsseleri neydi öyle :S

Ilk bölümüne göre kiyaslarsam ilki daha iyiydi sanki, birde daha romantikti ilki (Birinci bölümle ilgili yazimi okumak icin tiklayin). Bu bölümde en cok Bella'yi gördük, birde kurt olan cocugu. Kizin wampir olmasini cok istedim ve bekledim ama demekki bir dahaki bölümlere :P Zaten o wampir olsa film biter devami gelmez ama devami gelecek olmali ki öyle kesin bir sonla bitmedi :)

Sinemada arkamizdaki simarik kizlar yüzünden arada konsantrem bozuldu filmde gicik oldum.
Bella'ya "öööp" diyorlar, kiz öpmeyince "salak kiz" diyorlar falan, yani tüm yorumlarini sesli yaptilar sagolsunlar, birde ictikleri iceceklerin gazini attilar bolca agizlarindan :S Öggg kizlara hic yakistiramiyorum bunu.
Sinemaya gelenlerin geneli gencti hatta biz en yasliydik belki :D 13-20 yas cogunluk gibi geldi bana.

Simdi ben ücüncü bölümü bekleyecegim sabirsizlikla :)

Birde filmden sonra aklima bir fikir geldi. Biz arkadaslarla toplaninca oyunlar oynuyoruzya hani bolca, birde cezalari oluyor oyunlarin. Mesela erkeklere makyaj yapma, yahut kizlara biyik-sakal onu denemistik (bana cikmadi iyiki o ceza :D ). Birde ceza listesine wampir makyajini eklemeyi planliyorum :D


Bu arada blogum 202 izleyiciye ve 277 okuyucuya ulasmis buna sevindim :)
El emegi sevimli birsey tasarladim ama ekleyemedim bir türlü bir baska sefere insallah o da ;)

Hepinize kucak dolusu sevgiler baskent Viyana'dan.

7 comments

Adsız
9/12/09

merhaba,
evet Edward'ın ilk göründüğü o sahne gerçekten süperdi, acayip heyecanlanmıştım sanki bana geliyormuş gibi:D
ben de ilk filmini daha çok beğendim, kitabını okumuş olduğumdan olsa gerek çok kendimi veremedim filme ve umduğumu bulamadım.o yüzden filme gideceklere kitabını okumamalarını tavsiye ederim:))

9/12/09

gecen gün kuzenim hemen hemen yaptigin yorumlarin aynisi yapti - ben yine bos bos baktim - neden?

cünkü ilk bölümünü izlemedim - ki kaldi ki - 2. ve 3. izlemem - hatta izleyemem - sundan dolayi ki:

ben film izlemesini sevmem ve sinemalar benim icin ts ts kestirmek icin en uygun yerlerdir.

:)

9/12/09

sana sa sevgiler canım film izlemedim yorum yapamayacağım

:)))) ben filmi unuttum bee birdaha mı gitsem:)))

Halen izlemedim :)

Slm, hala filmi izlemedim ama heralde de izlemem:/ Tüm seriyi okudum ve ondan sonra ilk filmi izledim, dolayısıyla hiç ama hiç beğenmedim, bence üçüncü filmi bekleyene kadar okumadıysan 3.kitaba bir göz atabilirsin. Daha da hoşlanacağını düşünüyorum, sevgiler:)

gaz çıkaran kızlara çok güldüm:)))
500. , ü 1000.i sayıya ulaşan izleyicilerin de olur inş...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top