14

Bayramdan artanlar


Bayram geceli oldu epey ama o günü hatirlatan kareleri sizlerle paylasmak istedim.

Kizim bu yil ilk kez el öptü :) Birkac gün öncesi provasini yapmistik zaten :P

Cicek sevdigimi bildiginden bana kumbarasindan cikan paradan cicek aldi babasiyla gidip, esim hepsini onun sectigini söyledi :)

Esimde bana bir kutunun icinde birseyler hediye etti, özenli hazirlayip paketlemesi hosuma gitti :P Kizimin en cok ivir zivirlari hosuna gitti, yumiyum falan :P Cocuga tatli olsun iste :)

Kitaplarini cok sevdi :)

Böyle nice güzel bayramlara...Sadece daha kalabalik olsun sonrakileri tek dilegim bu...

14 comments

işte bir çocuğun gözlerindeki sevinç.bakarmısın ya ne tatlı maşallah maşallah. iyi günlerde kullansın hepsini.sarı çantasıda pek şık hanfendinin

2/10/09

Allahım bu ne güzellik... :):)
maşallah maşallah maşallah :):)

canım inş. dileklerin kabul olur ve kalabalık geçirirsiniz bayramları. ne hoş düşünmüş eşin ve kızın bayıldım inceliklerine. helal olsun. hep birbirinizi sevip sayın ve incelikleriniz bol olsun...

dilanura bakrmısnız maşallah yaa nekadarda mutlu olmuş.zaten bayram demek çocukları sevindirmek demek:))

Uzaktasın belki ama en azından sevdiklerin yanında. Daha nice güzel bayramlar yaşa onarla. Sevgile size

Ben bu prensesi yerim :) Yawrum mutluluğu gözlerinden okunuyor. Sevgiyle büyütülen çocuklar işte böyle sevgiyle bakar.

Alahımm maşallah maşallah u ne güzellik...

NE KADAR GÜZEL..HOŞ BİR BAYRAM OLMUŞ..KIZINIZ ÇOK TATLIYMIŞ MAŞALLAH..

2/10/09

belki sonraki bayramlardan birinde prensesin yanında birde kardeşi olur, kısmet :))

2/10/09

Bende Dila Nur´un o tombis yanaklarindan öpüyorum.
Allahim o güzellik öyle?
Yavrunuzu Allah bagislasin canim. Insallah bir cok bayramlar gecirirsiniz birlikte.
Öpüyorum

Canım nice sağlıklı ,mutlu bayramlara inşallah!
Kızının ve seni öptüm.

Daha iyi bayramlar görsün inşallah ama bunları da unutmasın:)

Güle güle kullanın hepiniz hediyelerinizi..

ooo paketlere bak, hepsi benim olsada acsam teker teker. Ne kadar cok mutlu oldugunu tahmin edebiliyorum Dilanurun. Foografta da belli oluyor zaten : )
Esinin tarzida cok hos :)

Adsız
6/10/09

insallah olur cnm nice bayramlara gir mutlu mesut

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top