8

Konusan Kart

Sevdiklerimize internetten kart göndeririz bazen. Söylemek istediklerimizi ifade eden kartlari seceriz, ben özellikle hareketli birseyler ararim mesela.

(Tv'de gördüklerimi kenara not alirim hemen ve girerim o linklere eger ki isime yarayacak gibiyse tabiki.)

Bugün gördügüm bir link ilgimi cekti ve hemen vaktim, eglenceliymis :)

Buradan animasyonlu kart gönderiyoruz ve bizim söylecegimizi oradaki kus yahut birseyler söylüyor. Evet yanlis duymadiniz söylüyoooor sizin yazdiklarinizi :) Yalniz türkce okunanlari ilk dinleyiste anlamak zor :S Ama Almancada gayet anlasilirdi ;)

Dil secenekleri var bayagi, bir deneyin derim.(Link resimdeki gibi Acapela.tv)

Birilerini sasirtabilirsiniz bu konusan kartlarla :)

8 comments

hemen bakiyorum:)

24/9/09

karti alinca ve konusmaya baslayinca - korkarim ben haaa :D

Bu çok ilgimi çekti canım hemen bakıyorum.
Sevgiler...

ilginç bir deneym olacak...

İlginççç... Biri benim adıma konuşuyor hea... Nerden bulursun böyle ilginç şeyleri. Bakıyorum hemen.

aaa süpermiş
ben de deniyeyim
orjinal şeylere bayılırım

psp,pc cumartesileri serbeszt şekercim :)))

Keyifli birşeylere ihtiyacım var, bi bakayım :)

29/9/09

aa çok güzel birşeye benziyor

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top