15

El ele

Sevenlerim oldugunu görmek mutlu edici (asagidaki yazi icin), sagolun blogumun renkleri :)

Herseyi bir tarafa atip güzel birsey paylasayim o halde sizlerle ;)
Yemekler erken yapilmisti ve iftar saati bekleniyordu ki birsey yapsamda vakit gecmis olsa dedim ve dikis makinasini aldim önüme. Parcalar vardi kullanilmayan kiyafetlerden, oyuncak gibi birsey dikmek istedim. Aslinda amacim önce kagit üzerinde tasarlamak sonra calismakti. Elime kalemi alip bekliyorum öyle, yani bu cogu seyde böyle sanki, ben plana göre calisamiyorum arkadaslar ama böyle calismak istiyorum aslinda...Biri bana planli yazip cizip yapmayi ögretsin ? :S

Durum böyle olunca tabii, makasla kumasi elime almak düsüyor banada. Bir kafa ve bir gövde kestim, sonrasinda ayak yapmak istedim aslinda, yanlara diktigim kollarin yerine. Dikerken yana yerlestirdim öyle ve hosuma gitti :) Aslinda ipten sac..vs dikecektim sade kalmasini istedim.

Bu dostluk bebegi olsun yanlardan tutmak icin :P

Yahut bir yere asmak icin kollarindan :)

Kizim oyuncak bebeklerinin sirtina takti canta gibi de degerlendirdi :)

Bu kocaman yapilip gövde kisminda uyunulabilirde ;)

Bu oyuncagin hayata gelis hikayeside böyle iste.
Sonrasi bir baktim iftara az kalmisti ;)

15 comments

anlık tasarımdan çok şeker bişey çıkmış ortaya.
aslında dünde bir miniğe benzer bişey yapmıştım bende.
ellerinize sağlık.sevgiler.

7/9/09

çok şirin bir şey olmuş bu ablaa =) peki bunun ismi ne ? dilanur'a sor bakalım bi isim koymuş mu =)

Canım bu dostluk bebeğinin bir kolundanda ben tuttum.
Sevgiyle kal...

Adsız
7/9/09

Çok hoş olmuş ama, fikir çok güzel :)
Bende öyle planlı programlı şeyleri sevmem pek, ilhamım kaçar gider :)

Heralde daha bissürü orijinal şey görcez dikiş makinan sayesinde ;)

Evet görüleceği üzere kalıpsızda çok güzel şeyler yapılabilinirmiş ellerine sağlık aslında çok güzel sırt çantası da dikersin sen bence.

süpper tasarım :)

7/9/09

çok keyifli bir site olmuş.bende benimkine beklerim.

Adsız
7/9/09

oy çok şeker olmuş..ellerine sağlık canım..

8/9/09

çok tatlı olmuş en güzeli böyle aniden gelen ilhamla çıkanlar

çok güzel olmuş
kırmızı kırmızı çok hoş :)

ellerinize saglık bende sizi ekleyecegim şimdi bu tarz yastıkları cok seviyorum özellikle bebek için yapılanları cok hoş yapmak istiyorum sizden fikir alırım artık görüşmek üzere

Çok güzel çok beğendim, ben de çanta gibi olsa diyecektim, kızın zaten öyle kullanmış.

Adsız
9/9/09

Tebrikler çok hoş...

11/9/09

aman amana blası yesin onun minik ellerini ne güzel çıkmış ilk foto :)) bunu sevdim çok cici olmuş ellerine sağlık canım

22/2/10

aaa ne tatlı olmuş..
ilginç gerçekten :)

sevgiler..

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top