12

Daha renkli olmaya


Stil, tasarim, farklilik deyince bende heyecanlanan insanlardanim ;P

Herkeste ayni seyleri sevmiyorum,biraz farklilik olmali...Farklilik deyince kendimizi birseylere yansitmak diyelim buna, kendimize has tarz olabilir. Mesela resimdeki Notebook hicte fena degil he ne dersiniz? Ben bayildim ;) (esim bunu alsaydi keske bayramda :P ) Buna benzer tasarimlar icin önerecegim iki site olacak :

1. MeinSkin: Bu sitenin reklamini burada bir kanalda gördüm ve hemen bir inceledim. Fiyati fena degil ama secenekler güzel (mesela Notebook icin Sticker 29,95 euro). Bilgisayarimiza, mobilyamiza yahut herhangi birseye Sticker yaptirabiliyoruz. Orada hazirlari var, bunlardan secebilir yahutta kendimiz design edebiliriz sayfada. En güzelide herhangi bir resmi upload edip resmi stickere dönüstürmek ;) Bu güzel bir hediyede olur bence ;) Ayrintilari icin sayfaya bakabilirsiniz, ingilizcede oluyor.

2. OwnSkin: Telefon temami cok degistiririm, özellikle bu önerecegim sayfayi taniyali bazen daliyorum ve uzun süre cikamiyorum. Burada sinirsiz tema var ve bence her zevke uygun bulunur mutlaka.

Bunlari site sahibi degil bu konuya merakli kisiler tasarlayip ekliyorlar oraya.Tabiki kendinizde merakliysaniz tasarlayabilirsiniz birseyler yahut benim gibi bakar bakar, iclerinden secersiniz :) Ben ayrica siteye üyeyim(yükeleme isi üyeliksiz oluyor mu bilmiyorum).
Telefonunuzun menü isaretleri renklensin, arka plan resimleriniz hareketlensin ve sizi anlatan türden olsun diyorsaniz OwnSkin'e bir bakacaksiniz :)

12 comments

Ben de seviyorum bunları çok hemde kolay kolay çıkmıyorlar şu anda sadece yazıcımın üstünde var ama bulduça etrafa yapıştırmayı düşünüyorum ama yurtdışından siparişlerde astarı yüzünden çok oluyor o sebeten azıcık beni germiyor değil:)

Süperrrr. O laptop ne şeker olmuş öyle. Bayıldım, bittim :)

ben de severim farklılığı;)
sticker güzelmiş cıvıl cıvıl, iç kısmına da yapıştığını bilmiyordum. bende bunlardan hediye istiyoruuum:D :) ;)

laptop süper...
buradada stickerler bayagı bir moda oldu... özellikle duvara yapışmalılar..

Harika hizmet canımcım bu,paylaşımın için teşekkürler,çıkartmalara baktıkça seni anarız,sevgilerr :)

teşekkürler
süper tavsiyeler
note book stikerina bayıldım
biraz ucuz olaydı ya
hemen verdiğin linklere tıklayacağım
sevgiler

Bende farklılığı sevenlerdenim.Tasarımın sonu olmaz.Haririka görünüyor.
Sevgiler...

çok cici bi laptop olmuş :)

ne guzel cıvıl cıvıl renkler desenler...ownskine de girip hemen yeni duvarkağıdı yukledim telefonuma...teşekkürler:)

farklılığı sevenlere beni de ekleyiinnnn :))
süper olmuş notebook :) bende tam duvar sticker ı yapıştırdım onunla ilgili post hazırlıyodum.bak şimdi aklıma getirdin her yere yapışabilir onlar duvarla sınırlı kalmamak lazım..

30/9/09

desenler harikaymış...

çook cici birseymiş bu laptop:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top