14

Yeni cerezlerim

Biraz bilgisayara format attigimdan, birazda hala kendime gelemedigimden yazamadim desem önemi olur mu...
Blog dünyasida bazen nankör zaten, yani yazmayinca kimse okumuyor..

Neyse gelelim konuya :)

Türkiye'ye gidilirde kitap alinmadan gelinir mi, gelinmeeeezz. Burada istedigim kitaplari bulamiyorum zaten, birde az okuyan biri olarak hevesim kaciyor bulamayinca...

Bu defada resimde gördügünüz kitaplar düstü agima. Liste yapmistim aslinda bir sürü kitap vardi, kac tane kitapci dolastimsada cogunu bulamadim :( Bu yukaridakilerden sadece " Dikkat vücudunuz konusuyor " vardi listemde, gerisi öyle önüme cikti ve aldim.

Bir kitabi coktaan bitidigimi demistim. Iste o kitap Iclal Aydin'dan " Evlerin isiklari bir bir yanarken " idi. Cok begendim, kisa kisa hayatindan birseyler anlatmasi, bazi duygulari öyle yakindan hissettimki..Gayette akiciydi.

Sonra neye baslasam diye düsünürken " Dikkat vücudunuz konusuyor " da karar kildim. Cünkü insanlarin hareketlerini anlamayi hep istemisimdir ve bu konuda bilgi sahibi olmak icin can atiyordum. Simdi yarisindayim ve cok hosuma gitti, bu kitabi okuyali daha cok dikkat eder oldum herkesin hareketlerine :) Erkekler yalan söyleyince nasil durur, yahut bayanlar? Bacak bacak üstüne atmak neyi ifade eder? Ellerin belde olmasi yahut cenede olmasi hangi anlamlarda? Bunlari ve daha bir sürü vücuda dair hareketlerin anlamlarini bulabilirsiniz ;)

Sonracima bir kitap elimdeyken bir digerinede baslamak istedim cünkü cok stresli bir zamandaydim ve hala öyle. " Stres ve basacikma yollari " gözümün önündeydi ve ben bunu okumaliyim bir an önce dedim basladim bakalim, simdilik gayet iyi buldum. Kendimin stres hastaligina yakalanmis oldugunuda kesfetmis oldum, tamam herkeste var az cok ama bendeki artik kalicilasmis oradaki yazilardan ve maddelerden bunu cikardim. Insallah bitene dek basacikma yollarindan birseyler kaparim,algilarimi yönlendirebilecek güce sahip olurum umarim.
Diger 3 kitap ise ; " Elif Safak - Ask ", " Dale Carnegie - Dost kazanma ve insanlari etkileme sanati ", " Üstün Dökmen - Yasama yerlesmek ".
Bunlarda okunmayi bekliyor. Ayrica bir "Genc Beyin " dergisi.

Bulamadigim ve cok istedigim kitaplardan biri " Sevgiyle Disiplin ". Bu kitabi cok okumak istiyorum kardesimde bulamamis Istanbul'da, buradan kitapci adamda bulduramamis :S Netten almakta 4 katina maloluyor bana, normal yoldan bulmak istiyorum ama bakalim kismetse..

Dikkat ettimde roman türü birseyler almamisim, benim ihtiyacim olan kendimi gelistirebilecegim kitaplar, hep bunlara yöneliyorum otomatikmen. Romanlarda güzel oluyor ama insani bir filmin icine götürüyor adeta.

Okumayi cogaltiyorum bu yüzden cok mutluyum :)

14 comments

14/8/09

Sen yine de bütün insan tavırlarının sebeplerini kitaptan belirleme derim..

birde yazılmayınca okunmamak normal değil mi? karşılığı olmayan bir eylem nasıl gerçekleşebilir ki..:)

Ve Elif Şafak' ın kitabını bende merak eder oldum.. İclal Aydın' ı almayayım.:)

Ne güzel kitaplar almışsın. İnsan okudukça derinleşiyor.

Banner da ne güzel olmuş. Şenlenmiş buralar. Öpüyorum...

Oy oyyy papatyalar açmış, renkler gelmiş harika olmuş :))

Aldığın kitapların her biri birbirinden güzel, Elif Şafak, İclal aydın ve Üstün dökmen en çok okuduğum yazarlardır. Keyifli okumalar sana da ...

Şablon çok güzel olmuş fıstıkta poz vermiş:))Ne demek okumamak ben senin yazdığın herşeyi okuyorum merak etme yani birisi var:))Kitaplar ilgi çekici özellikle stresle alakalı olan bende alıp okuyayım belkide bendeki bu kronik belaya bir çözüm olur.

14/8/09

Kizin cok sirin ya,Allah bagislasin.

Genc Beyin,dergisini kizim da almis.
Birde Elif Safak`in Ask.
Ben cok sevdim.
Serif izgörenin kitaplarida güzel olur.
Güzel kitaplar almissin canim.Keyifli okumalar.

ben bu kitapların yanındaki fıstığı alayım:)
yerim seni ben maşallah.
hayırlı cumalar

14/8/09

Dikkat vücudunuz konuşuyor bizim okulda klişe haline gelmişti. :) Herkes hareketlerine dikkat eder oldu, işin cılkı çıktı.

Üstün dökmen'in kitabına da başlamıştım ama hiç çekici gelmemişti.

Elif Şafak kitabında da tasavvuf dan bahsettiği söylendiği için hiç okuma girişimim olmadı. Diğer kitapları da yeni tanıdım.

Aşk romanı seviyorsan ( ki elif şafak kitabını aldığına göre biraz seviyorsun gibi )

Canan tan - yüreğim seni çok sevdi yi okuman gerekir. Bu kitabı okuduktan sonra başka Canan Tan kitabını okuma nitekim hepsi birbirine benzemektedir. Bu nacizane bir tavsiyedir. :)

öncelikle şablonunuz harika olmuş, maşallah

elif şafağın kitabını ben de merak ediyorum. okuduktan sonra yorumlarınızı bekliyorum.
sevgiler

Adsız
14/8/09

ayyy bloğun çok hoş olmuş yeni tema tam yazlık cıvıl cıvıl . gerçi
yaz bitiyor ama olsun :D yOğunluktan kaç zamandır kitap okumuyorum senin kitapları görünce öyle dizi dizi yesyeni canım çekti inan bende kısa zamanda başlasam iyi ederim Seninkilerin içinden en çok elif şafağın aşkını merak ediyorum .okuyalım bakalım nasılmış :

15/8/09

Ceyda'cığım okumak isteyip de bulamadığın bir kitap olursa bana sipariş verebilirsin ben senin için alır gönderirim bir mailin yeter.

canım selam yorumlarına teşekkürler
cicilerine bayıldım
oku bakalım
bize de önerilerini bekliyoruz

Bişiler oluyor bende anlamıyorum..her zaman gözüken sayaç gözükmez oldu. Ama sizinki daha kötü durum. Neyseki geçmiş

Adsız
18/8/09

şablonun çok hoş canım..güle güle kullan..Kitaplar da hayırlı olsun..Bol okumalı ve güzel günler..

canım benim bizim yazasımız yok, bloggeren de yayınlayası demek ki. yukarki yazına yazayım dedim olmadı, bu yazının yorum sayfası açıldı ama. ilginç bu blog da kafayı yemiş:)
epey oldu sen döneli ben anca yazıyorum. görüşseydik çok sevincektim. inan hep aramanı bekledim , inş. bir dahaki sefere diyelim artık. sevgiyle kal...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top