8

Bir söbe ve bir tesekkür

Sünter Anne beni söbelemisti gerci bayagii oldu ama ben firsat olunca yazarim demisim, aklima geldi ve bir iki birseyler caktirayim istedim :)
Konu: Kitap okuma aliskanligimizi nasil kazandik, kücükken ve ilk genclik yillarimizda hangi kitaptan etkilendik?

Kitap okumaya ilkokulda basladim, sinifin bir kütüphanesi vardi oradan birkac günlügüne alip okuyup geri getiriyorduk. Ilk okudugum kitap olarak dayimin hediyesi ince ve kücük bir kitap olan "Seytanin Hileleri" ni okudugumu hatirliyorum. Sonra okulda bolca Ömer Seyfettin okurdum, cok severdim.
Birde yengemin abone oldugu kadin-saglik dergisi vardi onlari hatirliyorum.Vee dayimin kocaman kalinca bir dua kitabi vardi, abimle yaris ederdik. Kim daha cok sevap kazandi diye, dualarin karsiliginda bu kadar sevap diye yazardi ve hesaplardik sanirim bizde :P

Büyüdükce okul kitaplariyla yetindim, yani lise yillarinda. Evleneli ise kitap okumaya vakit ayirmaya calisiyorum, sanirim ben evlenince basladim gibi oldu yani asil anlamda kitaplara :)
En cok etkilendigim kitap o Dua kitabiydi, cok hosuma giderdi abimle o sekil yaris etmek :P

Suan elimde Yusuf ile Züleyha var ve son sayfalarini okuyorum, cok etkiledi bu kitap beni cook :)
Okumayi daha artirmaliyim daha...

Rabbimizin ilk emri "Oku!" Bunuda hic unutmayalim.



Bu arada gecikmis islerden biride bir tesekkürdü.

Maydanoz blog grubunda benimde blogum Genel Amacli bloglar kategorisinde yer aliyor bunun icin cok tesekkür ediyorum kendilerine :)

8 comments

kelebekcim, okumak benim için vazgeçilmez bir şey. Bazen kitaplara ne kadar çok para harcıyorsun diyorlar şaşıyorum. Sigara içsem bunun on misli para harcarım bir ayda. Sevgiler sana

Okuyalım ki dünyamız, ufkumuz, bakış açımış değişsin genişlesin ve güzelleşsin. Paylaştığınız için teşekkürler.

Çocukluğun verdiği heyecanla yapılan iyi yönlendirmeler insanın umumi hayatında çok güzel neticeler doğuruyor.Tıpkı sendeki gibi..
Çok güzel heyecanlar hissettiğini anladım, benzerlerini bizde yaşardık kardeşimle..
Sevgiler...

uzun zaman sonra yeniden selamlar,ben bu sayfaya uğramayalı ne çok şey kaçırmışım
harika bir sayfa...iç açıcı,rengarenk
okumaya gelince okumak üzerine çok şey söylenebilir...okumak kadar güzel bir şey var mı değil mi?
sevgiler

canım maydonaza gittim seni orda görmek ne güzel
okumak harika birşey
yazmak da ondan güzel

kitap okumanın verdiği hazzı hiç birşeyde bulamıyorsun.
yusuf ile züleyhada çok güzel

Bende ilk olarak dayımın abone oldugu bilgisayar dergılerı ıle baslamısdım hey gıdı gunler diyorum:)

yusuf ile züleyhaya bende bayılırım... hatta kütüphanemde bu kitabı biri yürütmüş buradan sesleniyorum kitabımııııı gerii verinnnnnn...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top