25

Ben güldüm sizde gülün

Babamı namaz kılmış, dua ederken görünce "Benim için de dua et" deyiveriyorum ve babamın cevabıyla dumur oluyorum. "Kendisi nerede derse ne diyeyim?"

Sevgili anneanneciğim, havaalanındaki kadın polis memurunun amacı sana sarılmak değil üzerini aramaktı. Hadi sarılıp sırtını sıvazladın, bir de üstüne öpmenin ne gereği vardı?

Bundan birkaç sene önce büyükannemi doktora götürdük. Muayeneden sonra tahlil için gün verip "Sabah sakın bir şey yemeyin, aç karnına gelin." diye tembihlendi. Hastaneden çıktıktan 5 dakika kadar sonra büyükannem sessizliği bozdu ve buram buram umut kokan sorusunu sordu. "Kahvaltıda ne ikram edecekler acaba? Aç gelin diye o kadar sıkı tembihlediler. .."

Geceleri çok sıcak olduğundan uyuyamıyorum. Ben de buna kendimce bir çözüm buldum. Kuaför salonlarında saça su sıkılan sprey şişelerinden aldım ve gece sıcaktan bunalınca yukardan püskürtüyorum, sanki yağmur yağıyormuş gibi oluyor ve bayağı bir serinliyorum. Elime ayağıma da püskürtünce onun serinliğinde biraz uyuyabiliyorum ama yanımda yatan sevgili kocam ertesi gün bu durumdan rahatsız olduğunu şöyle ifade ederek beni gülme krizlerine soktu: "Lütfen gece o suyu sadece kendine püskürt, yoksa kendimi manavdaki sebzeler gibi hissediyorum. "

Babama bilgisayar ve internet kullanmayı öğrettiğim ilk günler... "Baba bak bu mouse, yani fare." diyorum, nasıl kullanıldığını gösteriyorum. Birkaç gün sonra babam beni çağırıyor. "Kızım gel bak, bu kurbağa çalışmıyor!"

Sabah okula gelip bilgisayarın başına oturduğumda Youtube'un kapatıldığını öğreniyorum. O sırada içeri elinde çayla çaycımız Şerife Hanım giriyor. Acımı onunla paylaşmak istiyor ve "Şerife Hanım, duydun mu; youtube da kapatılmış." diyorum. Şerife Hanım bu olaya hiç şaşırmadığını belirten yorumunu ortaya atıyor hemen. "Bu okulda ne düzgün gidiyor ki zaten? Tuvaletin süpürgesini de almışlar!"

Canım kaynanacığım, hani evimize her gelişinde, bin bir bahaneyle evin her köşesini gezip temiz olup olmadığını kontrol ediyorsun ya, hiç zahmet etme tertemiz her yer. Çünkü sen gelmeden önce oğluna saatlerce evi temizletiyorum.

Yeni doğmuş oğluma, ısrarla babasının demode ismini koymaya çalışan kocamı vazgeçirmek için, o ismin eski sevgilimin adı olduğunu söyledim. Sonuç; artık babasından bile bahsetmiyoruz.

Doktorunun "Kaç yaşındasın?" sorusuna "Sizce kaç gösteriyorum? " diye cevap veren başka hasta var mı? Acil serviste bekliyorum da...

Ailece amcamlara bayram ziyaretine gittik. Konu yaştan açıldı. Yengem de geçen hafta kırk yaşını doldurduğunu söyledi. Amcamın beni krize sokan bomba önerisini aynen aktarıyorum. "Hanım, seni bozdursak da iki yirmilik yapsak nasıl olur?"
4 yaşındaki prensese tehlike atlatıldıktan sonra oyuncağın arkasından çıkardığı minik pili niye yuttuğunu soruyoruz. "Çok yoruldum, beni çalıştırsın diye yuttum." diyor. Nasıl yani ya?

Not: Mailime gelen bir yaziydi, biraz gülümsetmek icin ;)

25 comments

Karnim agridi resmen :)) Kelebek'im aksam aksam beni guldurdun yaaa, cok iyiydi hepsi :))

14/5/09

ay canim benim kahkahalarla güldüm:):) cok sagol Allah da seni güldürsün. Amin.
Ama bastan kendi ailenden bahsediyorsun sandim:)
Öpüyorum seni ve minik kizini.

Adsız
14/5/09

Gerçekten çok güldüm :))tşkler

Şu su püskürtme olayına çok güldüm :) Güzel gülerek başlamak güzel.

Güldürdü gerçekten, bir an tüm ailen gözümün önünden geçti sana ait bir yazı sanmıştım ;)
Herkes stand up göstericisi gibi esprili diye düşünüyordum :))Sevgiler...

sabah sabah çok güzel geldi:)
güne tebessümle başladık.
çok hoşmuş özelliklede tatlil için aç gel diyen doktordan ikram bekleyen babanne:))

14/5/09

süperdi eline sağlık çok güldüm sevgiler

sonuncusu en komiğiydi amaa :):):)

:))))))))))))))))))))))))))

ÇOK HOŞŞŞŞ BAYILDIM BUNLARA BEN
40 OLDUĞUMDAN DOLAYI 40 LIK ESPRİ SÜPER

:))) çok komuikmiş...

14/5/09

espriler çok güzeldi ve ihtiyacım vardı sağol çok komikti..

14/5/09

:D benim annem de maose için, sincap kelimesini kullanmıştı, ölmüştük gülmekten. hepsi çok hoştu keyifle okudum :)

Gülümseten yazı için sağol:)

14/5/09

:D şaka gibi gerçekten...
okuyunca yazıyı kendi yazım aklıma geldi..Belki siz de okuyup gülersiniz :D
http://esraycr.wordpress.com/2009/04/19/fikra-niyetine/

14/5/09

ay koptum resmen yaaa
cok guzeldı sen benı guldurdun
allahta senı guldursun canım

14/5/09

Tam yatmak üzereyken,tesadüfen bloğunuza girdim ne iyi etmişim...sayenizde yatağa gülerek gidiyorum...teşekkürler.
sevgilerle...

hepsi de çok komikti cnm yaa:))

babasının ismini koymaya çalışan varya o çok hoşuma gitti..sahi neden hep byüklerin ismi konulmaya çalışılır ki!!onca zahmeti çeken anneler dururken..;)

sevgilerimle..

15/5/09

4 yaşındaki prensese tehlike atlatıldıktan sonra oyuncağın arkasından çıkardığı minik pili niye yuttuğunu soruyoruz. "Çok yoruldum, beni çalıştırsın diye yuttum." diyor. Nasıl yani ya?
(iki pilde ben yutsammı diyodum tamda:D
gülümsettin benide:))

çok komikti canım valla güldürdün benide sağol:))

16/5/09

şuan o kadar suratsızımki (yeni uykudan uyandım) sadece okudum: neyse her gelen gülmüş zaten benim yerime de gülmüşlerdir:P

18/5/09

sabah sabah çokgüldüm yaaa
helede şu youtube olayına bittim resmen:)))))))))))
paylaştığın için teşekkürler

ya süper gülme komasına girdim.kriz deil bayağı koma :)))))

çook komik cidden bayıldım gülmekten...kurbaga meselesi super ozellikle

NE HOŞ ŞEYLER BUNLAR. GERÇEKTEN YAŞANMIŞ MIDIR ACEBA DİCEM AMA BENCE YAŞANMIŞTIR KENDİ AİLEMDEN BİLİYORUM:))))))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top