27

Minik Kuzum

Minik kuzum,
Gecenlerde kuzucum diye severken seni birden "mee meee" diye melemeye basladin :D

Sen beni ummadik anlarda güldürüyorsun Allah'ta seni güldürsün hep yavrucugum.

Anne olmak... Tek anneler anlar bunun nasil oldugunu!

Bazi yaptiklarim icin sonradan "böyle davranmasaydimda söyle davransaydim" dedigim oluyor ama is isten gecmis oluyor, belki seni bazen stresimden yahut bir sekilde abarttigimdan kiriyorumdur. Ben seni seviyorum ve herseyin iyisini istiyorum, bence iyi olan sence de iyi mi burasi tartisilir tabiki...

Sende bir bireysin, bunu vurguluyorsun bize, istemediklerinle ve istediklerinle, tepkilerinle...

Dün aksam sevdigin bir abi ve abla gelince, birde üstüne balkonda oturdugumuz esnada ne mutluydun öyle, "anne ne güzel balkonda güzel birsey yapiyoruz" gibi birseyler dedin mutlulugundan. Büyüklerin icine seninde katilman belkide sana mutluluk verdi :)

Özür dileme seklin hala ayni:
Önce yavastan yaklasma ve yanaklara öpücük, sonra kucaklama ve ardindan "Özür dilerim, daha yapmiycam (yahut istemeden oldu) " demen. Gecen birgün babana ögretiyordun özür dilemeyi ne hosuma gitti. Baban bile bazi zaman oldu hatasini anlayip senin gibi özürünü dilemeyi beceremedi. Ögret kizim, bize bilmediklerimizi, göremediklerimi ögret!
Gözümüzün icine sok ki görelim, dank etsin kafamiza :)

Bicir bicir konusmalarin cok mutlu ediyor beni, evde bülbülsün ama keske kreste de öyle olsan.

Beni biraz düsündürende cekingenligin, bizim haricimiz kisilerle hic samimi olmuyorsun ve icine kapanik duruyorsun. Bugün senden ciliz bir cocuk asansörün dügmesine basmak icin kostu, sende kostun basmak icin ama sen cocuk bir adim önde diye durakladin pes ettin ve cocuk basincada dügmeye yanimda agladin. Ahh yavrucum ahh, hayatta ne daglar cikiyor karsina, ne celmeler takiliyor ayagina...Böyle yari yolda geri dönersen yahut aglayip kendini üzersen birsey gecmezki eline.Ben daha hizli kosucam diyeceksin kendine, hadi pes etmek yok, yola devam...

Bu yollar ancak böyle gidilir yoksa cok aci cekersin canim. Bosver baskalarini, bu hayat senin hayatin, birileri bana onu bunu der diye engelleme kendini...

Annen senin gibi yapti cogu kez ve sendede ayni seyleri görünce bu durumlari seninde yasamani istemiyor.

Neler yapiyorsun aslinda anlatilacak cok sey var ama bu defalik bu kadar, seni seviyorum kibarlasinca gözlerini minicik yapan sirin sey :)
Not: Resimde babasi kiyafet bakinirken o da oradan bir erkek sapkasi bulup deniyordu.

27 comments

oy masallah:)

Kelebek'im esas onlar bize ogretiyor galiba hayati, ne cok sey var unuttugumuz hatirlamamiz gereken :)) Dunyalar guzeli kizin hep mutlu olsun :))

Neler neler öğreneceğiz belki biz de biliyorduk ama önümüze çıkanlar yüzünden böyle olduk.Umarım bizlere benzemez herzaman böyle saf ve temiz kalır.Ayrıca elbisesine bayıldım sonunda bende bir kız yapıcam ona göre özendirmeyin beni:))

O TAM KUZUCUKMUŞ LÜTFEN BENİM İÇİN ÖPÜVERİN KUZUCUĞU.ALLAH HEP GÜZEL GÜNLERİNİ GÖSTERSİN İNŞALLAH

Ceyda'cım ne güzel öğütler vermişsin yavruna, evet ne yazık ki hayat çok acımasız sen tökezleyip sendelediğin yada durakladığın an kaybettin demektir, umarım yavrularımızın önüne aşamayacakları büyük engeller çıkmaz.

Ne güzel içten bir yazı bu böyle... Kendi yaptığımız hataları çocuklarımızın yapmasını istemiyoruz nedense.. Hep aktif atılgan kendinden emin olmalarını istiyoruz büyüklern dediği bi laf var ya devir eski devir değil diye aynen öyle hep yarışmak gerekiyor hayatla hep mücadele etmekk

gülen yzüü solmasın gül kuzumun

sevgilerr

7/4/09

ooo optum bende guzel gulen ve gulerken de gozlerini minicik yapan minik guzelini annesiii :))

Ceydacigim, endiselenme, bizimkilerde kucukken oyleydi, buyudukce girisken olmaya basladilar ve suanda masaallah kalabalik ortamlara bile cok rahat katilabiliyorlar. Baskalariyla konusmasi icin onu tesvik et. sonucta onun cikri olbilecek seyleri kendisinin yapmasini iste mesela..

Optum canim, sevgilerimle...

biz bu cimcimenin hastasıyız canım benim çokk şeker maşallah.
çok zarif çok kibar:))

ne çok şey öğreniyoruz çocuklarımızdan, ne çok paylaşım yaşıyoruz. Bunu görebilmek, fark edebilmek büyük erdem bence kelebekim.

Maşallah güzel gözlü küçük kelebeke de :)

öyle bir dönemde okudum ki bunu..
evet soğan doğradım okurken :(

maşallah ya ne de güzel halleri dilleri var dimi bunların ALLAH HİÇ BOZMASINNN SEVGİYLE KALIN

anne olmak muhteşem bir duygu.tarifi yok yani.böyle güzel mutlulugu Allah herkese yaşatsın.

Maşallah :)çok tatlı

7/4/09

çok duygusal bir yazı olmuş gerçekten de öğretiyor çocuklar

belki çekingeliği ile ilgili konuşabilirsin neden öyle davrandığını anlayıp ne yapması gerektiğni öğretebilirsin

ben de istiyorum yaaa banane banane :D

kuzucuğun çok tatlı allah bağışlasın.tam ye beni diyor..

oy oy oyy tam yemelik su guzelliğe bakın yerim seni ben minik kuzu:))

Ödülünüz vaaarrr.

8/4/09

oy oy teyzesının bıtanesı :)
yerım ben senı fıstıgım benım:)
annesı nazar boncugu tak guzelıme nazar degecek benım cımcımeme

bakinca insanin ici aciliyor.tam bir prenses:)
allah bagislasin..nazarlardan saklasin rabbim..

kuzucuk sonunda meee ledi demek :))

şeker şey

umarım herşey istediğimiz gibi olur
çocuklarımızın güzel günlerini görürüz
ömür boyu mutlu olmaları tek dileğimiz

9/4/09

oyy maşaallahh :) prenses'in pozlarına hastayımm aplaa :)

Bende ödülünüz var, sevgiler.

Blogumda sana bir ödül var, ama biraz geç haber ulaştırıyorum kusura kalma :))

11/4/09

Maşallah ne şeker şey :) Allah bağışlasın,tebessümle okudum özellikle de asonsör kısmını,ağlamasına da üzüldüm :) bi dahakine daha hızlı koşup,ağlamaması ve basabilmesi dileklerimle..

11/4/09

oyy canım benim, öyle tatlı ki maşallah gözlerinin içi gülüyor. çekingenlik mevzusu, inşallah büyüdükçe ve bazı deneyimler yaşadıkça açılacaktır, öpüyoruz sizi..

19/4/10

oy çok tatlısın sen maşallah sana

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top