15

Jojobam

Seneler önceydi onunla tanismam...
Ismini ilk duydugumda daha sevmistim onu.
Ne degisik ve güzel bir isimdi, söylemeside tuhafima gitmisti ama yinede güzeldi :P

Sonra elime degdigi andaki yumusakligiyla dahada sevdim.
Ama o zaman bu zamandir kismet bu gününeymis iste, artik evimde kendisi.

Hehe :P Bu esim degil :P
Sadece bir yagdan bahsediyorum.

Jojoba yagindan. Gecenlerde indirimdeydi hemde, bunu alayim ben dedim elbet bir sekilde kullanirim.

Biraz arastirdimda amma güzel bir yag imis kendileri, cok amacli kullanilabiliyor; sac, tirnak, vücut.
Ben özellikle sacimda denemeyi düsünüyorum, saclari dogum sonrasi cok yipranmis ve hala toparlanamamis biri olarak. Belki biraz zeytinyagi limon suyu ve yumurtayla karistirirsam, özel bir sac kuru elde etmis olurum, ben deneyeyimde bana birsey olursa söylerim, kel kalirsam falan :D

Bu jojoba bitkisi bana findigi hatirlatti dis görünüs olarak.

Faydalarindan biraz bahsedeyimde belki isinize yarar.

Cildi yumusatir, cizgileri ve kirisikliklari azaltmak icin kullanilir, kuru ciltleri nemlendirir, akneleri giderir, kuru ve kirik saclari besler parlaklik verir, sac sekillendirici olarak bile kullanilirmis.

Zaten yaga askimda öyle baslamisti zamaninda. Yurtdisindan dayimlar getirmisler onlarin banyosunda gördüm ve merak ettim elledim, bir yumusacik birseyki hemen elinizle hissediyorsunuz, iste askimiz o an basladi :D Kismet bugüneymis yillar sonra aklima geldi ve indirim sayesinde belkide gözüme carpti ve aldim :)

Eger sizde bu yagi almak istiyorsaniz mutlaka katkisiz olanlari tercih edin!

15 comments

Gerçektende bir anlatmışsınki noluyoruz falan oluyor insan dur bakıyım bende ellerim için alayım belki benim çalılarada iyi gelir:))

İnşallah saçına uygulayınca sonuç alırsın. Benimde dönem dönem hız kazanıyor saç dökülmelerim. Sonra kendiliğinden düzeliyor. Jojoba yağını da denemek lazım. Sevgiler.

ben ilk satırlarda ya bir kedicik yada yavru köpekcik dedim:))
aklım fikrim bu ara hayvan sevmekte.
anlatılan yağ olunca küçük bir şok:))
artık bu yağı hiçç unutmam

20/4/09

ismini hep duyuyoruz da ben orjinal halini hiç görmedm hep kremlerin şampuanların falan içinde bakalım bulabilirmiyiz

20/4/09

:))
Ben de âşk yazısı bekliyorum ha..

Kızma ama yağ'a yağ yapar gibi olmuşsun:)Hiç yakışmadı hiç:)

20/4/09

jojobalı şampuan ve saç kremi kullanmıştım inanılmaz yumuşatıyor parlatıyor ve esnetiyor saçları.

21/4/09

ınanırmısın yagı kıskandım
ayyy :)))
bırı bendende boyle bahsetse bende yag gıbı erırım sanırım

Jojo yağı hı..hımm.güzel bişeye benziyor

maviş
21/4/09

Bu konuyla ilgisi yok ama önceki yazınızda bilgisayarınızdaki başlat görev çubuğunu ekranın üst kısmına nasıl aldığınızı sorabilir miyim?

hahah ismi ne gsl dimi:)

Söylerken bile dudaklar gsl şelik alıo mimikler gslleşiyo :D hahhaa

anlatışına uygun bir yorum benden :D

ilk okuduğunda başka bişe zannettiren ama arkasından başka bir şey çıkan Jojoba :S

mujks

Yagi degisik anlatmam ilgi cekti anlasilan :P Yaa icimden nasil geliyorsa öyle anlatiyorum ben arkadaslar, bu arada sacima bir kez uyguladim ve cok güzel canli ve yumusak oldu bir ara gene yapicam, düzenli yaparsam belki iyi olur ;)
Güzel yorumlariniz icin tesekkürler :)

Bu arada mavis arkadas sormus Baslat nasil yukarida diye. Öncelikle o cubugun sabit olup olmadigina bak mausun sag tusuyla üzerine tikla ve eger fix diye seciliyse o isareti kaldir basindan, yoksa degisiklik yapamiyoruz cünkü. Türkcesini bilmedigimden kendimce anlatiyorum. SOna baslat yazisinin yanindan mausun soluna basili olarak tut ve istedigin tarafa cek, yani yanlardada kullanilabilir herkesin kendine kalmis birsey. SOnra istedigin yere yerlestirince sag ile tikla ve fix yani sabit durmasini isaretle. Umarim iyi anlatabilmisimdir :)

maviş
22/4/09

İlginiz için teşekkür ederim, ben de yaptım:)

23/4/09

nerden bulucam bu cocoba yağını. anlattığına göre çok güzel bir şeye benziyor.

Birsey degil mavis, sorulara elimden geldigince hizli cvp yazarim, normalde yorumlara karsilik yorum yazamiyorum ama:(

Miray bu yagi aktarlar satar sanirim, burada cogu yerde bulabiliyorumda Türkiye'de bilmiyorum nerelerde olur. Yani birseylerin icinde oluyor ama katkisiz sadece yag belki eczanelerdede olur. Google amcaya baktim taa bitkisini yetistirmeye dek hersey cikiyor,bir göz atin ilginizi cektiyse, erkek bayan herkese uygun birsey naslsa :)

30/4/09

ya benim saçlar için acil lazım böyle bişeyler,dur bi bakınıyim bulabilecekmiyim,

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top